№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
1. |
«Я досліджую світ» |
Мета і цільова аудиторія. Зіставлення інформації з
різних джерел. Правдива і неправдива інформація. Емоційно-ціннісне
навантаження медіатекстів. Мультфільм. Елементи форми (рухомі образи, звукові
засоби). Орфограми, пунктограми, правила слововживання та словозміни (у межах
вивченого). Тексти зі щоденного життя. |
Опрацювати
матеріал уроку за конспектом. |
2. |
Математика |
Залежність
результатів дій множення та ділення від зміни одного з компонентів при
сталому другому. Пошук раціональних шляхів розв’язання проблемної ситуації з
огляду на наявні дані. |
Урок онлайн 14.15 Марина
Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom. Тема:
Математика Время: 9 апр.
2021 02:15 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/74084770294?pwd=WHlQb0NXeHhzRFhPSElkNU1WZWViZz09 Идентификатор
конференции: 740 8477 0294 Код доступа:
1020 |
3. |
Українська мова |
Робота з
медіатекстами. Створення власного висловлювання (sms-повідомлення). Запитання
до частини тексту. Проблемні запитання. Редагування тексту. Перевірка
орфограм зручним способом. Взаємоперевірка/самоперевірка. Взаємооцінювання. |
Урок онлайн 15.45 Марина
Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom. Тема:
Українська мова Время: 9 апр.
2021 03:45 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/76593506277?pwd=L1NuemtjS1dyTDNNKzJDWnlyVlF0UT09 Идентификатор
конференции: 765 9350 6277 Код доступа:
1020 |
4. |
Фізична культура |
Комплекс
загальнорозви-вальних вправ: дихальні вправи. Рухливі ігри для відпочинку. Правила безпечної поведінки під
час виконання фізичних вправ та ігор. |
Урок онлайн 15.00 Юлія Віталіївна Личакова запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom. Тема:
Фізкультура 3-Б Время: 9 апр.
2021 03:00 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/88443246440?pwd=MHdidDdPZXNiWjhEWkR4UDNvUGpXQT09 Идентификатор
конференции: 884 4324 6440 Код доступа:
12321 |
5. |
Образотворче мистецтво |
Використання
творів різних видів мистецтва для отримання
задоволення та поліпшення емоційного стану.
Самовираження в художньо-творчій діяльності. |
Попрацюємо разом з паном Олівцем та пані Фарбою |
6. |
«Я досліджую світ» |
Відповідність
робочого місця виконуваній роботі. Успіх у навчанні та подолання труднощів. Вміння
поставити запитання. Пошук відповідей на запитання. |
Пропоную
долучитися до конкурсу: |
Конспект
уроку «Я досліджую світ» 1. Вправа “Доповни” Прочитайте
текст і доповніть його наліпками (зош. с. 42, завд. 2). 2. Вправа “Продовж розповідь” Розгляньте
наліпки, які залишилися, придумайте та запишіть продовження
оповідки, скориставшись ними (зош. с. 42, завд. 3). 3. Вправа “Добери слова” Доберіть
3-4 прикметники, які допоможуть описати погоду. 4. Повідомлення теми уроку Про неї кажуть: гарна, примхлива, дощова, тепла. Можна дібрати
ще багато слів для її характеристики. З поняттям “погода”
ми стикаємося щодня. Адже від стану погоди залежить робота людей
у різних сферах — весняні / осінні роботи на полях,
щедрий урожай, робота авіації. Та й ми, коли йдемо кудись,
зважаємо на погоду. Стан погоди підказує, що нам слід одягти,
виходячи з дому. Ми продовжимо подорож разом із жевжиками Херсонською областю
і дізнаємося, що таке погода, які є показники погоди,
як, де, за допомогою яких приладів визначають
або прогнозують погоду. 5. Хмара слів “Погода” Що ви знаєте
про погоду? Доповніть хмару слів (зош. с. 42, завд. 1). 6. Вправа “Поміркуй” Напередодні
поїздки до Херсона Блискавка поцікавилася,
яка ж там погода. “Сьогодні вітряно, небо вкрите сірими
хмарами, накрапає невеликий дощ, температура повітря +8°С”, — відповів
Номул. Поміркуйте, навіщо Блискавці знати прогноз погоди.
А як ви дізнаєтеся про погоду? (підр. с. 89, завд. 1). 7. Вправа “Розкажи” Що таке погода? Розкажіть (підр. с. 89, завд. 2). Перевірте за підручником, чи правильно ви дали визначення
погоді. Додаткова інформація
Слово “погода” широко
використовується в повсякденному житті. Найчастіше ми його чуємо
по телебаченню, коли йдеться про температуру повітря, опади,
атмосферний тиск. Погодою називають стан нижнього шару атмосфери
в певній місцевості в деякий момент або протягом якого-небудь
періоду часу. Вона є результатом безлічі процесів, що відбуваються
на Землі, і впливає не тільки на самопочуття,
але й на господарську діяльність людини. Погоду характеризують
температурою приземного шару повітря, атмосферним тиском, вологістю повітря,
силою і напрямом вітру, хмарністю, атмосферними опадами. 8. Вправа “Пригадай” Розгляньте схему і назвіть складники погоди. ·
За допомогою якого приладу визначають
температуру повітря? ·
Що таке вітер? ·
Які бувають опади? ·
Які явища природи ви знаєте? ·
Як ви вважаєте, що найбільше
впливає на погоду? Чому? ·
Які показники допоможуть
схарактеризувати погоду? 9. Вправа “Заповни таблицю” Оленка
захоплюється грою на скрипці. Її старший брат запропонував
10 квітня піти разом до Херсонської обласної філармонії
на вечір скрипкової музики (підр. с. 89, завд. 3). ·
Довідайтеся, яку погоду передбачають
цього дня в Херсоні. ·
А яка погода буде у нашому населеному пункті? Заповніть таблицю. 10. Онлайн вправа “Знайди слова” Знайдіть слова, що стосуються теми “Погода”. https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/4/media1 |
Немає коментарів:
Дописати коментар