№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
|
1. |
«Я досліджую світ» |
Спостереження/дослідження: організм людини. Системи
органів тіла людини. Фіксація результатів спостереження/дослідження. Робота з
інформацією природничого змісту: перевірка достовірності тощо. |
Опрацювати
матеріал уроку за конспектом.
|
|
2. |
Англійська мова |
Проект
«Погода сьогодні, погода вчора». Формування
навичок усного продукування . |
Урок онлайн 14.00 Людмила
Кравчук запрошує вас
на заплановану конференцію: Zoom. Тема: English
(Кравчук Л.Л.) Время: 28
апр. 2021 14:00 Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/2353564385?pwd=NW5pak16MFNaeGRPZzUvMjFhbkY1QT09 Идентификатор
конференции: 235 356 4385 Код доступа:
1111 Надія
Пашківська запрошує вас
на заплановану конференцію: Zoom. Тема: English
(3-Б) Время: 28
апр. 2021 14:00 Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/7719528694?pwd=NzhRWmdHMVN0NkxFb3NyM3crSFpZdz09 Идентификатор
конференции: 771 952 8694 Код доступа:
54321
|
|
3. |
Музичне мистецтво |
Весняна
погода
|
Урок онлайн
15.30 Ольга
Мельник запрошує вас
на заплановану конференцію: Zoom. Тема: Весняна
погода Время: 28
апр. 2021 03:30 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/77944199064?pwd=bFJIUFZMaXVnY0hhQmJFQnNxOTNMZz09
Идентификатор
конференции: 779 4419 9064 Код доступа:
5iCEQ2
|
|
4. |
Математика |
Знаходження
числа за його частиною. Пошук раціональних шляхів розв’язання проблемної
ситуації з огляду на наявні дані. |
1. Обчислюємо
значення виразів Ст. 86 № 552 2. Робота з геометричним
матеріалом Ст. 86 №554 3. Працюємо
над задачею Ст. 86 №557 4. Пригадати порядок дій, обчислити |
|
5. |
Українська мова |
Обговорення твору. Робота зі спільнокореневими словами.
Вплив переживань персонажів на емоції читача. Виконання завдань за змістом
прочитаного (онлайн-тест). Пошук необхідної інформації з пізних джерел.
Частка (ознайомлення). Повторення вивченого матеріалу. Перевірка орфограм зручним способом.
Взаємоперевірка/ самоперевірка. |
Урок онлайн 13.00 Марина
Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom. Тема:
Українська мова Время: 28
апр. 2021 01:00 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/75625695765?pwd=VjVlUzVpaWV2dWJqazhqZVJvQmJTdz09 Идентификатор
конференции: 756 2569 5765 Код доступа:
1020
|
|
Конспект
уроку «Я досліджую світ» 1. Вправа “Пригадай” ·
Якою областю ми з вами
подорожуємо? ·
Назвіть три слова, пов’язані
з Хмельниччиною. 2. Передбачення теми уроку Прочитайте слова. ·
Спробуйте передбачити,
про що будемо говорити на уроці. 3. Повідомлення теми уроку Ми продовжуємо подорожувати разом із жевжиками
Україною. А куди й за чим вирушили жевжики,
ми дізнаємося, коли прочитаємо про нову пригоду цих кумедних
істот. 4. Робота над уривком “Золоте й солодке” Самостійне читання пригоди (підр. с. 104). Вправа
“Дай відповідь”. ·
Які труднощі долав Номул, виконуючи
завдання? Знайдіть у тексті та прочитайте. ·
Чому бджоли не погодилися задарма
віддати мед? ·
Що цікавого ви знаєте
про бджіл? Розкажіть. Звідки ви про це дізналися? Вправа “Запиши” (зош. с. 51, завд. 1). ·
Придумайте і запишіть назви
до зображених епізодів. 5. Відеоспостереження “Бджола збирає пилок” 6. Вправа “Математичний лабіринт” Допоможіть бджолі пройти математичний лабіринт
і зібрати якомога більше меду (зош. с. 51, завд. 2). 7. Читання з позначками Прочитайте твердження і позначте ➕ те, що вже було вам відоме,
і ❓ те, про що хочете дізнатися
більше (зош. с. 51, завд. 3). 8. Експеримент Усі знають
про користь меду та його цілющі властивості. На ринкових
прилавках можна знайти мед різних кольорів, різний за ціною —
і світлий, і жовтий, і темний, і дорогий,
і дешевший. Очі розбігаються! Проте в банці може ховатися сфальсифікований
продукт від недобросовісного виробника. Як перевірити,
чи справді мед якісний? Перевірити
якість меду можна провівши експеримент. Хід експерименту: 1. У пів склянки
води покладіть ложку меду, перемішайте. 2. Простежте,
що відбулося. Натуральний продукт розчиниться без залишку. Якщо
ж це підробка, на дні склянки залишиться осад. 3. Зробіть
висновок про якість меду, який ви перевіряєте. ·
Поміркуйте, як цей експеримент
може допомогти при виборі меду. ·
Чи варто купувати одразу велику банку
меду в невідомого виробника? Чому? 9. Онлайн-вправа “Які слова пропущені?” Перевірте, чи уважно ви читали текст “Золоте
й солодке”. https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/19/media1 10. Перегляд відео “Цікаві факти про бджіл” Люди здавна знайомі із бджолами, адже здавна
використовують мед та інші продукти бджільництва. Уважно
перегляньте відео й дізнайтеся цікаві факти про цих комах. ·
Чи були у відео вже відомі
вам факти? ·
Що нового ви дізналися
про бджіл? ·
Яка інформація для вас була
несподіваною? ·
Які факти вас здивували
/ зацікавили? ·
Про що захотілося дізнатися
більше? 11. Перегляд відео “Що робити, якщо вжалила бджола
або оса” Відпочивати на природі та не стикнутися з комахами
майже неможливо. Тому варто знати якомога більше про комах
і знизити ризик укусу. Бджоли ніколи самі
не нападають, поки їх не потривожити. Лише в такому разі
смугаста комаха починає захищатися за допомогою жала. Причому жальце
у бджілок зазубрене, тому бідолахи не можуть витягнути
їх після укусу, й відривають від нього нижню частину тільця.
Саме тому, вжаливши когось, бджілки швидко гинуть. І в дорослих,
і в дітей укуси комах не тільки викликають дискомфорт,
а й можуть значно погіршувати самопочуття та спричиняти
алергічні реакції. Отож, що робити, якщо вас вжалила бджола, ви можете
дізнатися з відео.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар