пʼятниця, 23 квітня 2021 р.

23 квітня

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

«Я досліджую світ»

Мета і цільова аудиторія. Аудіокнижка, онлайн радіо. Засоби впливу на радіослухачів (інтонація, тембр, фонові шуми, музичний супровід). Читання текстів різних видів та з різною метою. Пошук фактичної інформації з тексту. Орфограми, пунктограми, правила слововживання та словозміни (у межах вивченого).

Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

 

2.

Математика

Знаходження частини від числа.  Розв’язання практично зорієнтованих задач.

Пройти Олімпіаду з математики

1.  Відкрийте посилання https://naurok.ua/class

2. Введіть код:
6368819

 

3.

Українська мова

Пошук у тексті фактів, суджень, очевидної й неочевидної інформації. Зіставлення інформації з різних джерел. Робота з медіатекстами. Створення рукописного та електронного повідомлення. Редагування тексту. Перевірка орфограм зручним способом. Взаємоперевірка/самоперевірка. Взаємооцінювання.  

Урок онлайн 15.00

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: Діагностична робота з української мови, 3 - Б  клас

Время: 23 апр. 2021 03:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/78359052529?pwd=OUNhem9wdW9nRlZZeE11ZThHYkNBUT09

Идентификатор конференции: 783 5905 2529

Код доступа: 1020

4.

Фізична культура

Комплекс загальнорозви-вальних вправ. Рухливі ігри для  відпочинку. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

Урок онлайн 16.00

Юлія  Віталіївна Личакова  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: 3-Б

Время: 23 апр. 2021 04:00 PM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/86545908510?pwd=bi9ndWZWaWkvWWwrcmRPOXdTS1lJUT09

Идентификатор конференции: 865 4590 8510

Код доступа: 12321

 

5.

Образотворче мистецтво

Створення образів, використовуючи відомі техніки художньо-творчої діяльності, лініями, кольорами, формами, матеріалами тощо.   Поняття про декор як засіб наповнення і збагачення форми. Використання декору для створення образу.

Попрацюємо разом з паном Олівцем та пані Фарбою

https://video.novashkola.ua/3-klas/obrazotvorche-mistectvo-3-klas/urok-29/

 

6.

«Я досліджую світ»

Корисні і  шкідливі впливи на вибір безпечної поведінки. Звернення по допомогу у відповідні служби в разі небезпечних життєвих ситуаціях.

Історичні та культурні пам’ятки рідного краю/України. Пошук інформації з різних джерел.

Вправа “Емоції”

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/16/media1

Упродовж дня ви переживаєте величезну кількість різних емоцій. І не всі вони приємні. А чи вмієте ви розпізнавати емоції? Поміркуйте, який вираз обличчя якій емоції відповідає, і з’єднайте їх. За потреби скористайтеся довідкою.

Довідка: сум, задоволення, радість, здивування, сумнів, розпач, гнів, сором, страх.

 

Конспект уроку «Я досліджую світ»

1Повідомлення теми уроку

Сьогодні на уроці ми будемо говорити про зміни, які відбуваються в неживій та живій природі навесні. З’ясуємо, що зумовлює ці зміни, використовуючи власні спостереження та знання, здобуті під час уроку.

2Вправа “Чи уважний / уважна ти?”

Номул зауважив, що з настанням тепла стало цікавіше виконувати завдання діда Оксеника. Жевжикові подобаються весняні зміни. Розгляньте малюнок і назвіть лише ті явища, які відбуваються у природі навесні (підр. с. 100, завд. 1).

3Вправа “Прочитай і поясни”

Прочитайте вірш П. Грабовського.

Зійшли сніги, шумить вода,
Весною повіва;
Земля квіточки викида,
Буяє травка молода;
Все мертве ожива.
Веселе сонечко блистить,
Проміння щедро ллє;
Гайок привітно шелестить,
Неначе кличе пригостить;
Струмочок виграє...

·         Про які ознаки весни йдеться у вірші?

·         Які ще ознаки весни ви знаєте?

4Вправа “Явища природи навесні”

·         Пригадайте, що відбувається навесні в живій і неживій природі.

Додаткова інформація

Навесні дні стають довшими, а ночі — коротшими. Сонце піднімається вище, його промені падають пряміше на земну поверхню і краще її нагрівають. Температура повітря поступово підвищується і починає танути сніг. Настає відлига й на відкритих підвищених місцях утворюються таловини.

Річки звільняються від криги і розливаються. Починається повінь — затоплення водою великої частини суші, коли річка виходить із берегів.

З’являються ранні квіти: підсніжники, проліски, крокуси, ряст. У дерев і кущів починається весняний рух соків. У клена гостролистого та берези рух соків починається раніше, ніж в інших дерев. Через декілька днів після початку сокоруху починають розвиватися бруньки. Є такі дерева та кущі, які зацвітають раніше, ніж на них з’явиться листя. Першою серед таких дерев зацвітає вільха, потім ліщина й береза.

У багатьох звірів зимове хутро стає рідшим, змінюється його забарвлення. Прокидаються звірі, які перебували у зимовій сплячці. Навесні в більшості тварин з’являються дитинчата. Птахи прилітають з півдня не всі разом, а по черзі. Першими прилітають граки, за граками — шпаки, за шпаками — ластівки, за ластівками — журавлі.

5Перегляд відео “8 цікавих фактів про весну”

https://youtu.be/7QDqlWHQUGs

·         Які факти про весну вас зацікавили / здивували?

·         Про що захотілося дізнатися більше?

6Вправа “Послідовність”

Якого елемента бракує в послідовності? (підр. с. 100, завд. 2).

7Онлайн-вправа “Ознаки весни”

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/15/media1

8Перегляд відео “Пробудження природи навесні”

https://youtu.be/rJEXdsG1MjM

·         Чим вразило вас відео?

·         Чи змінився ваш настрій? Що вплинуло на зміну настрою?

9Вправа “Розкажи”

Розгляньте малюнки. Як погода впливає на настрій кожної дитини? Розкажіть (підр. с. 101, завд. 4).

Усі ми по-різному сприймаємо погоду. Комусь подобається дощ, а комусь — ні. У когось гарний настрій, коли світить сонечко, а в когось — коли йде дощ.

·         Пригадайте свої емоції та свій настрій за різних погодних умов. Як впливає на ваш настрій погода?

10Вправа “Доповни розповідь”

Прочитайте, як описала свій настрій Оксанка. Доповніть її розповідь наліпками (зош. с. 49, завд. 2).

11Читання оповідання Василя Сухомлинського “Добре, що сонечко сяє”

Як ви гадаєте, чи тільки на настрій впливає погода?

Прочитайте  оповідання В. Сухомлинського “Добре, що сонечко сяє” і з’ясуйте, що ще може показати погода.


·         Який настрій був у хлопчика під час дощу? Чому?

·         Чи змінився настрій Юрка в сонячний день? Чому?

·         Що здивувало маму хлопчика?

·         Який висновок вона зробила?

·         Про що ви замислилися, прочитавши це оповідання?

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар