№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
1. |
Фізична культура |
Комплекс
загальнорозви- вальних вправ. Рухливі ігри для відпочинку. Правила безпечної поведінки під
час виконання фізичних вправ та ігор. |
Урок онлайн 13.00 Юлія Віталіївна Личакова запрошує вас
на заплановану конференцію : Zoom. Тема:
"Комплекс загальнорозвивальних вправ. Рухливі ігри для відпочинку.
Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор." Время: 20
апр. 2021 01:00 PM Київ Подключиться
к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/82192047354?pwd=UWRyRTk1VTE3K0c3RnpCNFRER1JDUT09 Идентификатор
конференции: 821 9204 7354 Код доступа:
12321 |
2. |
Математика |
Частини.
Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1. Розв’язання проблемної ситуації
різними стратегіями. |
Урок онлайн 14.00 Марина
Козіцька запрошує вас
на заплановану конференцію: Zoom. Тема:
Математика Время: 20
апр. 2021 02:00 PM Київ Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/79350445286?pwd=K21RMklDcGsycUVTY1YvK21oNTM0dz09 Идентификатор
конференции: 793 5044 5286 Код доступа:
1020 Домашнє
завдання Ст. 81 № 519,
520, 525 |
3. |
Англійська мова |
Пори року в
Україні. Формування
писемного продукування. |
Людмила Леонідівна Кравчук Завдання на
блозі за посиланням https://kravchukll.blogspot.com/p/2.html Надія
Степанівна Пашківська Завдання на блозі за посиланням https://nadiiapashkivska.blogspot.com/p/2_98.html |
4. |
Інформатика |
Прості схеми
та діаграми для представлення якісних та кількісних характеристик.
Переміщення текстових вікон/полів та зображень.
Прості операції з таблицями. Безпечна поведінка. |
Переглянути
відео урок https://www.youtube.com/watch?v=01flz8igPK8&t=18s |
5. |
«Я досліджую світ» |
Норми спілкування в різних комунікативних ситуаціях
(знайомі та незнайомці). Сфери спілкування. Читання текстів з різною метою.
Створення власних простих медіатекстів. Редагування тексту. |
Опрацювати
матеріал уроку за конспектом. |
Конспект
уроку «Я досліджую світ» 1. Вправа “Збери і відгадай” Переставте рядки
місцями, прочитайте та відгадайте загадку. 2. Повідомлення теми уроку Сьогодні на уроці
ми поглибимо наші знання про світ птахів. Дізнаємося,
що відбувається в житті птахів навесні та які птахи
можуть “передбачати” погоду. Пригадайте все, що ви знаєте про птахів. Доведіть, що птахи належать до живої природи. ·
Чим птахи відрізняються від інших
тварин? ·
Які бувають птахи? (перелітні, осілі;
дикі, свійські) 3. Онлайн-вправа “Осілі й перелітні птахи” Розподіліть птахів на дві групи. https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/12/media1 4. Перегляд відео “Які птахи прилітають першими навесні” Перегляньте відео і запам’ятайте, які птахи
прилітають першими навесні. 5. Читання з розумінням Прочитайте цікаві факти про птахів. ·
Чи була в тексті інформація,
яку ви вже знали? ·
Які факти були
для вас новими? ·
Про що захотіли більше дізнатися?
Чому? 6. Цікаво знати, що… Прочитайте ще декілька цікавих фактів про птахів ·
Що цікавого ви дізналися
про птахів? ·
Назвіть трицифрові та чотирицифрові
числа, які були в тексті. ·
Розташуйте й назвіть трицифрові числа
з тексту в порядку спадання. 7. Птахи-синоптики Птахи — дуже корисні тварини. Вони
живляться комахами і гризунами, тому знищують багато шкідників. Птахи
розносять насіння на великі відстані, де з нього виростають
нові рослини. Без пташиного співу і щебету природа стала
б сумною і непривітною. ·
А які ще “пташині” прикмети,
за якими можна передбачити погоду, ви знаєте? 8. Перегляд відео “Пташині прикмети” Перегляньте відео і дізнайтеся, які птахи
допомагають нам передбачати погоду. ·
Які прикмети ми можемо
перевірити? |
Немає коментарів:
Дописати коментар