неділя, 4 квітня 2021 р.

5 квітня

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

«Я досліджую світ»

Спостереження: весняні зміни в житті тварин. Фіксація результатів спостереження. Причиново-наслідкові зв’язки в природі. Тварини рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні. Робота з інформацією природничого змісту.

Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

 

Перевірити, чи виконали ви всі завдання у зошиті «Я досліджую світ»  (ст. 27 – ст. 41)

2.

Математика

Ділення виду 51 : 17 способом підбору. Розв’язання проблемної ситуації, спираючись на наявні дані.

Обчислення виразів виду

64 : 16 способом послідовного ділення. Розв’язання проблемної ситуації різними стратегіями.

Урок онлайн 13.00

Марина Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.

Тема: Математика

Время: 5 апр. 2021 01:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/73284985777?pwd=NlIyRENGcThSaXp0QWM1N3g0NWdEQT09

Идентификатор конференции: 732 8498 5777

Код доступа: 1020

Домашнє завдання

Ст. 65 №430, 431, ст. 67 № 439

Ст. 64, 66 правило

3.

Українська мова

Передбачення змісту тексту за опорними словами. Вірш: жанрові особливості. Виразне читання/слухання тексту. Обговорення первинного сприйняття. Лексичне значення слова. Складні числівники. Перевірка орфограм.

Урок онлайн 14.00

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

 Тема: Українська мова 1

Время: 5 апр. 2021 02:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/71193428686?pwd=Wk55MXA1QVlucGdoWnpadzdBcVl1Zz09

Идентификатор конференции: 711 9342 8686

Код доступа: 1020


4.

Українська мова

Виразне читання твору (вірш). Взаємооцінювання та самооцінювання за наданими критеріями. Виокремлення інформації: знайомство з біографією письменника (поета). Складені числівники. Перевірка написань, які визивають сумнів.

Урок онлайн 14.50

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: Українська мова 2

Время: 5 апр. 2021 02:50 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/72706597414?pwd=SEF2WW13SU8yeWl1elJQbVNXQnEvQT09

Идентификатор конференции: 727 0659 7414

Код доступа: 1020

Домашнє завдання

Ст. 86 впр. 189 (читати)

Ст. 83 впр.183

Ст. 82, 84 правила

5.

«Я досліджую світ»

Виготовлення  й оздоблення виробів знайомими технологіями. Безпечні прийоми праці під час застосування інструментів та пристосувань. Економне використання матеріалів. Презентація власної  (колективної) діяльності. Взаємооцінювання за наданими критеріями.

Працюємо за матеріалом альбома-посібника «Маленький трудівничок» (ст.74)

1. Прочитати інформацію від Черепашки.

2. Ознайомитися з послідовністю виконання роботи.

3. Повторити правила безпеки роботи з інструментами та пристосуваннями (форзац альбому).

4. Виконати роботу.

5. Презентувати свою роботу у класній групі Viber.

Конспект уроку «Я досліджую світ»

1Вправа “Шість бананів”

Щоб дізнатися, про що будемо говорити сьогодні на уроці, ви маєте знайти і закреслити букви, що складають словосполучення “шість бананів”. А з букв, які залишаться незакресленими, скласти і прочитати слово.


А ви колись замислювалися, що для вас означає слово “мрія”? Що означає мріяти? Як ставити цілі й досягати їх? Саме про це ми поговоримо на сьогоднішньому уроці.

Ми фантазуємо, що колись будемо космонавтами, акторами, пілотами реактивного літака, будемо власниками бізнесу, матимемо будинок на березі океану. На стінах у нас картини про наше майбутнє: яхти, літаки, найновіші автомобілі, будинки, пляжі з кристально-синьою водою.

Але хтось є реалістом, розуміє реальність і усвідомлює, що просто так нічого не дається, що треба дуже багато працювати, щоб мрія здійснилася, а хтось живе в цих мріях.

Як можна назвати таких людей?

Є три типи людей:

·         ті, хто живе у світі фантазій,

·         ті, хто звернений обличчям до реальності,

·         і ті, хто перетворює один світ на інший.

2Вправа “Прочитай і поміркуй”

Прочитайте історію про життя звичайного хлопця.

Поміркуйте і дайте відповіді на запитання.

Запитання:

·         До якого типу людей належить цей хлопчик?

·         У нього є можливість усе це здійснити?

·         Що для цього йому потрібно?

·         Що він уже робить для здійснення мрії?

·         Як гадаєте, він на правильному шляху? Чому?

·         Як ви думаєте, чи корисно мріяти?

В одній школі провели опитування ваших ровесників. Їх запитали, про що вони мріють. Діти дали такі відповіді:

Мрію про iPhone 11.
Мрію добре написати контрольну роботу.
Хочу, щоб у мене був мільйон доларів.
Хочу створити успішну компанію, продавати яхти.
Хочу стати президентом.
Хочу дорогий автомобіль.

·         Усі ці відповіді учнів — справді мрії?

·         Ми можемо назвати це бажаннями, фантазіями? Чому?

Одна відома людина сказала: “Не плутайте бажання та мрії. Бажанням може бути купити телефон. А ось телефон вже може допоможе втілити дитячу мрію — стати блогером”.

·         Як ви гадаєте, чи є різниця між мрією і бажаннями (фантазіями)? Як відрізнити бажання від мрії?

·         Що корисніше: мріяти чи бажати?

·         Чи можуть людині допомогти фантастичні мрії? Як саме?

Мрія — процес фантазування, при якому людина прогнозує деякі майбутні події, настання яких вона натхненно бажає. Мрії можуть бути реальними, тобто такими, що дійсно можуть трапитись у майбутньому, або фантастичними, тобто такими, настання яких слід визнати практично неможливим. Мрія позитивно впливає на настрій людини, а також сприяє обдумуванню відповідного бажання, що може призвести до активізації діяльності щодо реалізації цього бажання. Тому реальна мрія корисна для настання тих подій, про які суб’єкт мріє.

Бажання — прагнення, потяг до здійснення чого-небудь.

3Комікс “Характер — здійснювач мрій”

Прочитайте комікс і довідайтеся, що потрібно, аби здійснювалися мрії (підр. с. 81).

·         Як ви гадаєте, чи правильний вихід знайшов джин?

·         Як нам допомагають наші риси характеру?

·         Як дізнатися, які риси характеру маєте ви?

·         Чи справді можна начаклувати риси характеру? Звідки їх можна взяти? Що кожен із вас має робити для цього? Чому саме це?

·         Чи можна цілеспрямовано розвивати важливі риси характеру? Як саме?

·         Про що ви мрієте? Як гадаєте, за яких умов ваша мрія може здійснитися?

·         Які риси характеру вам для цього потрібні? Як ви їх можете виховати?

·         Що ви робите, аби ваша мрія здійснилася? Чи можете допомогти іншим здійснити їхні мрії? Як саме?

·         Хто може вам допомогти в цьому? Як ви попросите про допомогу?

·         Що ви вважаєте важливішим — здійснити свою мрію чи допомогти іншому здійснити його мрію? Чи варто допомагати іншим, нехтуючи власними інтересами? Чому?

·         Чи варто мати нездійсненну мрію? Чому?

·         Визначте, які якості потрібні кожному персонажу для досягнення його / її мети.

4Вправа “Розгадай”

Розгадайте кросворд і прочитайте ключове слово — назву природничої науки, що вивчає рослини (зош. с. 41, завд. 1).

5Перегляд відео “Знай більше”

https://youtu.be/PMtHIKuaZpE

·         Чи були у відео факти, які ви вже знали?

·         Що нового ви дізналися про рослини?

·         Які факти вас зацікавили / здивували?

·         Про що захотілося дізнатися більше?

6Вправа “Математичні перегони”

Виконайте математичні обчислення і дізнайтеся про ще одну хижу рослину.

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema7/lessons/28/media1

7Вправа “Знайди слова”

Перевірте, які слова з теми ви запам’ятали. Спробуйте їх швидко відшукати.

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema7/lessons/28/media2

8Вправа “Оціни”

Оцініть, наскільки добре ви працювали цього  місяця (зош. с. 41, завд. 2).

Вправа “Продовж речення” (зош. с. 41, завд. 3).

 

Немає коментарів:

Дописати коментар