№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
1. |
«Я досліджую світ» |
Спостереження:
весняні зміни в житті тварин. Фіксація результатів спостереження.
Причиново-наслідкові зв’язки в природі. Тварини рослиноїдні, м’ясоїдні,
всеїдні. Робота з інформацією природничого змісту. |
Опрацювати
матеріал уроку за конспектом. Перевірити, чи виконали ви всі завдання у зошиті «Я
досліджую світ» (ст. 27 – ст. 41) |
2. |
Математика |
Ділення виду
51 : 17 способом підбору. Розв’язання проблемної ситуації, спираючись на
наявні дані. Обчислення
виразів виду 64 : 16
способом послідовного ділення. Розв’язання проблемної ситуації різними
стратегіями. |
Урок онлайн 13.00 Марина
Козіцька запрошує вас
на заплановану конференцію: Zoom. Тема:
Математика Время: 5 апр.
2021 01:00 PM Киев Подключиться к
конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/73284985777?pwd=NlIyRENGcThSaXp0QWM1N3g0NWdEQT09 Идентификатор конференции:
732 8498 5777 Код доступа: 1020 Домашнє завдання Ст. 65 №430, 431, ст. 67 № 439 Ст. 64, 66
правило |
3. |
Українська мова |
Передбачення
змісту тексту за опорними словами. Вірш: жанрові особливості. Виразне
читання/слухання тексту. Обговорення первинного сприйняття. Лексичне значення
слова. Складні числівники. Перевірка орфограм. |
Урок онлайн
14.00 Марина
Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom. Тема:
Українська мова 1 Время: 5 апр.
2021 02:00 PM Киев Подключиться к
конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/71193428686?pwd=Wk55MXA1QVlucGdoWnpadzdBcVl1Zz09 Идентификатор
конференции: 711 9342 8686 Код доступа:
1020 |
4. |
Українська мова |
Виразне
читання твору (вірш). Взаємооцінювання та самооцінювання за наданими
критеріями. Виокремлення інформації: знайомство з біографією письменника
(поета). Складені числівники. Перевірка написань, які визивають сумнів. |
Урок онлайн 14.50 Марина
Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom. Тема:
Українська мова 2 Время: 5 апр.
2021 02:50 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/72706597414?pwd=SEF2WW13SU8yeWl1elJQbVNXQnEvQT09 Идентификатор
конференции: 727 0659 7414 Код доступа:
1020 Домашнє завдання Ст. 86 впр. 189 (читати) Ст. 83
впр.183 Ст. 82, 84 правила |
5. |
«Я досліджую світ» |
Виготовлення й
оздоблення виробів знайомими технологіями. Безпечні прийоми праці під час
застосування інструментів та пристосувань. Економне використання матеріалів. Презентація
власної (колективної) діяльності.
Взаємооцінювання за наданими критеріями. |
Працюємо за
матеріалом альбома-посібника «Маленький трудівничок» (ст.74) 1. Прочитати
інформацію від Черепашки. 2. Ознайомитися з
послідовністю виконання роботи. 3. Повторити
правила безпеки роботи з інструментами та пристосуваннями (форзац альбому). 4. Виконати
роботу. 5. Презентувати
свою роботу у класній групі Viber. |
Конспект
уроку «Я досліджую світ» 1. Вправа “Шість бананів” Щоб дізнатися,
про що будемо говорити сьогодні на уроці, ви маєте знайти
і закреслити букви, що складають словосполучення “шість бананів”.
А з букв, які залишаться незакресленими, скласти
і прочитати слово. А ви колись замислювалися, що для вас означає слово “мрія”? Що означає мріяти? Як ставити цілі й досягати їх? Саме про це ми поговоримо на сьогоднішньому уроці. Ми фантазуємо,
що колись будемо космонавтами, акторами, пілотами реактивного літака,
будемо власниками бізнесу, матимемо будинок на березі океану.
На стінах у нас картини про наше майбутнє: яхти, літаки,
найновіші автомобілі, будинки, пляжі з кристально-синьою водою. Але
хтось є реалістом, розуміє реальність і усвідомлює, що просто
так нічого не дається, що треба дуже багато працювати,
щоб мрія здійснилася, а хтось живе в цих мріях. Як можна
назвати таких людей? Є три типи
людей: ·
ті, хто живе у світі
фантазій, ·
ті, хто звернений обличчям до реальності, ·
і ті, хто перетворює один
світ на інший. 2. Вправа “Прочитай і поміркуй” Прочитайте
історію про життя звичайного хлопця. Поміркуйте
і дайте відповіді на запитання. Запитання: ·
До якого типу людей
належить цей хлопчик? ·
У нього є можливість
усе це здійснити? ·
Що для цього
йому потрібно? ·
Що він уже робить
для здійснення мрії? ·
Як гадаєте,
він на правильному шляху? Чому? ·
Як ви думаєте,
чи корисно мріяти? В одній
школі провели опитування ваших ровесників. Їх запитали,
про що вони мріють. Діти дали такі відповіді: Мрію
про iPhone 11. ·
Усі ці відповіді учнів —
справді мрії? ·
Ми можемо назвати це бажаннями,
фантазіями? Чому? Одна
відома людина сказала: “Не плутайте бажання
та мрії. Бажанням може бути купити телефон. А ось телефон
вже може допоможе втілити дитячу мрію — стати блогером”. ·
Як ви гадаєте, чи є різниця
між мрією і бажаннями (фантазіями)? Як відрізнити бажання
від мрії? ·
Що корисніше: мріяти чи бажати? ·
Чи можуть людині допомогти фантастичні
мрії? Як саме? Мрія — процес фантазування, при якому людина
прогнозує деякі майбутні події, настання яких вона натхненно бажає. Мрії
можуть бути реальними, тобто такими, що дійсно можуть трапитись
у майбутньому, або фантастичними, тобто такими, настання яких слід
визнати практично неможливим. Мрія позитивно впливає на настрій людини,
а також сприяє обдумуванню відповідного бажання, що може призвести
до активізації діяльності щодо реалізації цього бажання. Тому реальна
мрія корисна для настання тих подій, про які суб’єкт
мріє. Бажання — прагнення, потяг до здійснення чого-небудь. 3. Комікс “Характер — здійснювач мрій” Прочитайте комікс і довідайтеся, що потрібно,
аби здійснювалися мрії (підр. с. 81). ·
Як ви гадаєте, чи правильний
вихід знайшов джин? ·
Як нам допомагають наші риси
характеру? ·
Як дізнатися, які риси характеру
маєте ви? ·
Чи справді можна начаклувати риси
характеру? Звідки їх можна взяти? Що кожен
із вас має робити для цього? Чому саме це? ·
Чи можна цілеспрямовано розвивати
важливі риси характеру? Як саме? ·
Про що ви мрієте?
Як гадаєте, за яких умов ваша мрія може здійснитися? ·
Які риси характеру
вам для цього потрібні? Як ви їх можете виховати? ·
Що ви робите, аби ваша мрія
здійснилася? Чи можете допомогти іншим здійснити їхні мрії?
Як саме? ·
Хто може вам допомогти
в цьому? Як ви попросите про допомогу? ·
Що ви вважаєте важливішим —
здійснити свою мрію чи допомогти іншому здійснити його мрію?
Чи варто допомагати іншим, нехтуючи власними інтересами? Чому? ·
Чи варто мати нездійсненну мрію? Чому? ·
Визначте, які якості потрібні кожному
персонажу для досягнення його / її мети. 4. Вправа “Розгадай” Розгадайте кросворд і прочитайте ключове слово —
назву природничої науки, що вивчає рослини (зош. с. 41, завд. 1). 5. Перегляд відео “Знай більше” ·
Чи були у відео факти,
які ви вже знали? ·
Що нового ви дізналися
про рослини? ·
Які факти вас зацікавили
/ здивували? ·
Про що захотілося дізнатися
більше? 6. Вправа “Математичні перегони” Виконайте математичні обчислення і дізнайтеся
про ще одну хижу рослину. https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema7/lessons/28/media1 7. Вправа “Знайди слова” Перевірте, які слова з теми ви запам’ятали.
Спробуйте їх швидко відшукати. https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema7/lessons/28/media2 8. Вправа “Оціни” Оцініть, наскільки добре ви працювали цього місяця (зош. с. 41, завд. 2). Вправа “Продовж речення” (зош. с. 41, завд. 3). |
Немає коментарів:
Дописати коментар