четвер, 15 квітня 2021 р.

16 квітня

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

«Я досліджую світ»

Мета і цільова аудиторія. Реклама у друкованих виданнях, на радіо та телебаченні. Орфограми, пунктограми, правила слововживання та словозміни (у межах вивченого). Тексти зі щоденного життя. Читання для загального, вибіркового та повного розуміння.

Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

 

2.

Математика

Співвідношення між одиницями вимірювання величин під час розв’язання практично зорієнтованих задач.

Урок онлайн 12.20

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: Математика

Время: 16 апр. 2021 12:20 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/78783840308?pwd=TEVCYkNhcnR1VExXZmsvclE0RmlxQT09

Идентификатор конференции: 787 8384 0308

Код доступа: 1020

3.

Українська мова

Створення тексту зі щоденного життя: листівка. Робота з медіатекстами. Редагування  тексту. Перевірка орфограм зручним способом. Взаємоперевірка/самоперевірка. Взаємооцінювання.  

Урок онлайн 14.00

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: Українська мова

Время: 16 апр. 2021 02:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/74864475343?pwd=dkg1c2NqOS9HRlArNkJMWUd1b3BGQT09

Идентификатор конференции: 748 6447 5343

Код доступа: 1020



4.

Фізична культура

Комплекс загальнорозви-вальних вправ: вправи для профілактики органів зору. Рухливі ігри для  відпочинку. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

Урок онлайн 15.00

Юлія  Віталіївна Личакова  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: "Комплекс загальнорозвивальних вправ: вправи для формування постави. Рухливі ігри для відпочинку. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ, ігор."

Время: 16 апр. 2021 03:00 PM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/89210804850?pwd=elRDUVhDckp1ajUzUGlIVzBjY0JIQT09

Идентификатор конференции: 892 1080 4850

Код доступа: 12321

 

5.

Образотворче мистецтво

Добір і використання різних відомих засобів образотворчої виразності для створення візуальних образів.

Попрацюємо разом з паном Олівцем та пані Фарбою

https://video.novashkola.ua/3-klas/obrazotvorche-mistectvo-3-klas/urok-28/

 

 

6.

«Я досліджую світ»

Вплив на життя людини позитивних емоцій і негативних переживань. Вплив людини на природу (позитивний і негативний) і природи на людину.

Онлайн вправа «Знайди слова»

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/9/media1

Онлайн вправа «Погода на фото»

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/10/media1

Конспект уроку «Я досліджую світ»

1Вправа “Незакінчене речення”

Пригадайте, про що ми говорили на попередніх уроках і продовжте речення.



2Читання оповідання “Працюємо чарівниками”
(з книжки Елли Давиденко “Погода на планеті”)

Прочитайте оповідання

·         Що нового ви дізналися про визначення погоди?

·         Хто такі синоптики?

·         Поясніть, чому робота спостерігачів нелегка?

·         Хто або що може виконувати роль спостерігача?

3Повідомлення теми уроку

Спробуйте передбачити, про що ми сьогодні будемо говорити.

Ми продовжимо подорож Херсонською областю і завітаємо до унікальної місцини — Арабатської стрілки. З’ясуємо, у чому її унікальність. А ще під час мандрівки дізнаємося, хто такі синоптики та як вони визначають погоду.

4Перегляд відео “Мій путівник. Арабатська стрілка”

https://youtu.be/HKYFpW7b8OQ

·         Як ви зрозуміли, у чому ж унікальність Арабатської стрілки?

·         Які факти вас зацікавили / здивували?

·         Що нового ви дізналися про сіль?

5Вправа “Розкажи”

Денис розповів хрещеним, що мріє навчитися плавати. Що із запланованого хлопчиком дасть змогу здійснити задумане? Розкажіть (підр. с. 93, завд. 4).

·         А яка мрія є у вас? Поміркуйте, що ви маєте зробити для її втілення.

6Вправа “Знайди вартість”

Денис разом із дорослими замовив в інтернеті окуляри й шапочку. Яка вартість цієї покупки? (підр. с. 93, завд. 5).

7Вправа “Дай відповідь”

Хрещені батьки Дениса запропонували поїхати у вихідні на Арабатську стрілку, якщо буде гарна погода. Денис поцікавився, як синоптики її визначають. Прочитайте текст і дайте відповідь на запитання хлопчика (підр. с. 93, завд. 3).

                                      Цікава інформація

Атмосферні процеси вивчає наука метеорологія. Понад століття діє світова мережа метеорологічних станцій — їх близько 10 тисяч.

В останні десятиліття для вивчення атмосфери використовують радіозонди, метеорологічні ракети й супутники. Радіозонди застосовують для дослідження атмосфери на висоті до 30 км, вони обладнані невеликими, але дуже точними й чутливими приладами, що вимірюють температуру, тиск і вологість повітря, а також радіопередавачами. За матеріалами, переданими радіозондом, складають карти стану атмосфери на різних висотах.

У метеорологічній ракеті розміщені прилади для вимірювання атмосферного тиску й збору інших відомостей, наприклад, про склад повітря у верхніх шарах атмосфери. Метеосупутники працюють на орбітах, звідки вони постійно ведуть зйомку хмарного покриття нашої планети, передають інформацію про стан нижніх шарів атмосфери.

Метеорологи ведуть постійні спостереження за атмосферою Землі, здійснюють вимірювання й збирають інформацію про стан атмосфери. Потім матеріали передають у центри Всесвітньої служби погоди, розташовані у Вашингтоні, Москві й Мельбурні. Сюди ж надходять відомості зі спеціальних буйкових станцій, розташованих у Південній півкулі, з наукових і торговельних суден, пасажирських літаків. У центрах Всесвітньої служби погоди двічі на добу вся отримана інформація обробляється на спеціальній апаратурі, аналізується для підготовки прогнозу погоди.

Прогноз погоди складають синоптики: вони систематизують отримані від метеорологів відомості, а результати заносять на синоптичну карту.

8Перегляд відео “Один день із життя гідрометеоролога”

https://youtu.be/6dmfvZ2Lr8Q

·         Хто такі гідрометеорологи?

·         Що гідрометеорологи роблять на метеостанції?

·         Які прилади допомагають їм у роботі?

9Вправа “Здогадайся”

Під час мандрівки на Арабатську стрілку Денис побачив дивні прилади. Хрещена пояснила хлопчикові, як вони працюють. Здогадайтеся, який прилад зображено на кожній фотографії (підр. с. 94, завд. 7).

10Вправа “Обери”

Прочитайте твердження. Оберіть лише істинні. Поясніть свій вибір (підр. с. 94, завд. 8, зош. с. 46, завд. 1).

11Вправа “Три ідеї”

Кілька разів на день по телебаченню й радіо передають прогноз погоди. Ця інформація важлива для багатьох сфер людської діяльності: для сільського й комунального господарства, будівництва, авіаційного й морського транспорту. Інколи складають спеціальні прогнози, де особлива увага приділяється можливим заморозкам, ураганам, штормам, граду тощо (зош. с. 46, завд. 2).

12Робота з коміксом “Зіпсований прогноз погоди”

Розгляньте уважно комікс і дізнайтеся, як екскурсанти можуть зіпсувати прогноз погоди (підр. с. 95).

·         Де відбулася екскурсія?

·         Що розповів гідрометеоролог дітям? Доповніть його слова.

·         Чому ця інформація важлива?

·         Чому вчителька просила не торкатися приладів? Чи всі діти послухалися її? Чому?

·         Як гадаєте, чи зможуть працювати гідрометеорологи після такої екскурсії? Чому?

·         Чому точність прогнозування така важлива для людей?

·         Що може трапитися через необачність дітей?

·         Що відчувають гідрометеорологи після екскурсії? Як гадаєте, чи захочуть вони й надалі проводити екскурсії для школярів? Чому?

·         Яке враження залишили після себе діти? Чи зможуть вони виправити ситуацію? Як саме?

·         Чи можуть діти якось вибачитися перед гідрометеорологами?

·         Чи складно вам дотримуватися правил поведінки?

13Перегляд відео “Прогноз погоди від Фросі”

https://youtu.be/0zSe87MPqJs

Вправа «Прогноз погоди»

Попрацюйте в парах. Спробуйте себе в ролі телеведучих. Придумайте і напишіть прогноз для весняного дня. Потренуйтеся озвучувати його. Спершу нехай виступить один із пари, а інший уважно вислухає його і по завершенні висловить зауваження та поради. Потім поміняйтеся ролями (зош. с. 46, завд. 3).

14Вправа “Оціни”

Оціни, наскільки вдалася вам роль телеведучого / телеведучої (зош. с. 46, завд. 4).

 

Немає коментарів:

Дописати коментар