№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
1. |
«Я досліджую світ» |
Дослідження/спостереження: як погода впливає на людину.
Фіксація результатів спостереження. Робота з інформацією природничого змісту:
перевірка достовірності тощо. |
Опрацювати
матеріал уроку за конспектом. |
2. |
Англійська мова |
Пори року в
Україні. Формування
навичок усного продукування . |
Урок онлайн 13.00 Людмила
Кравчук запрошує вас
на заплановану конференцію: Zoom. Тема: English
(Кравчук) Время: 21
апр. 2021 13:00 Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/2353564385?pwd=NW5pak16MFNaeGRPZzUvMjFhbkY1QT09 Идентификатор
конференции: 235 356 4385 Код доступа:
1111 Надія
Пашківська запрошує вас
на заплановану конференцію: Zoom. Тема: English
(3-Б) Время: 21
апр. 2021 13:00 Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/7719528694?pwd=NzhRWmdHMVN0NkxFb3NyM3crSFpZdz09 Идентификатор
конференции: 771 952 8694 Код доступа:
54321 |
3. |
Музичне мистецтво |
Хмаринки-трудівниці,
невтомні мандрівниці |
Урок онлайн
15.30 Ольга
Мельник запрошує вас
на заплановану конференцію: Zoom. Тема:
Хмаринки-трудівниці, невтомні мандрівниці Время: 21
апр. 2021 03:30 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/71903823925?pwd=ODRNTmx2SjhtYkFUM1k2VW1yM1I5UT09 Идентификатор
конференции: 719 0382 3925 Код доступа:
7AR8AT |
4. |
Математика |
Порівняння
дробів з чисельником 1. Пошук
раціональних шляхів розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані. |
Урок онлайн 13.50 Марина
Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom. Тема:
Математика Время: 21
апр. 2021 01:50 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/75432915438?pwd=ZlJQTkdiZjg0cnlhemNDM0xEeEhtQT09 Идентификатор
конференции: 754 3291 5438 Код доступа:
1020 Домашнє
завдання Ст. 83 № 532,
534, 535 (без умови) |
5. |
Українська мова |
Перегляд відео з уривком з твору. Обговорення твору.
Елементи сюжету: зав’язка, розвиток дії, кульмінація, розв’язка. Різні
джерела інформації. Повторення вивченого матеріалу. Перевірка орфограм зручним способом. Взаємоперевірка/
самоперевірка. |
Урок онлайн 14.45 Марина
Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom. Тема:
Українська мова Время: 21
апр. 2021 02:45 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/73067074490?pwd=V1NQMHVDWXhGakxFUys2QUEzcVliUT09 Идентификатор
конференции: 730 6707 4490 Код доступа:
1020 Домашнє
завдання Пройти
тест Код доступу 7967902 Використати цей код, Тест відкрито до 22 квітня 12 год |
Конспект
уроку «Я досліджую світ» 1. Перегляд відео “с. Бакота. Подільські Товтри. Дністер” Подивіться на одну з унікальних місцин
Хмельниччини з висоти пташиного польоту. ·
Чим привабила
вас ця місцина? ·
Як гадаєте, у чому унікальність
цього природного куточка Хмельниччини? ·
Чи захотілося дізнатися більше? 2. Повідомлення теми уроку Ми продовжимо подорожувати Хмельниччиною, завітаємо
до Національного природного парку “Подільські Товтри” і дізнаємося,
у чому його унікальність. З’ясуємо, які комахи “передбачають”
погоду. 3. Вправа “Поясни” Жевжики опинилися на території Національного
природного парку “Подільські Товтри”, що на Хмельниччині.
Розгляньте схему парку. Де вам хотілося б побувати? Поясніть
свій вибір (підр. с. 97, завд. 1). 4. Віртуальна мандрівка “Подільські Товтри. Україна вражає” ·
Що ви дізналися
про природний парк? ·
Що найбільше здивувало
/ зацікавило? ·
Чи захотілося побувати
у природному парку? Чому? 5. Вправа “Розкодуй” Розкодуйте і прочитайте слово. Код: 2а, 1б, 4а, 4в, 2в, 4в. 6. Онлайн-вправа “Будова мурахи” https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/13/media1 7. Вправа “Поясни” Прогулюючись територією заказника “Чапля”, Мар’яна
натрапила на величезний мурашник. Дівчинку зацікавили мурахи,
і кількох вона намалювала. Яких неточностей припустилася Мар’яна?
Поясніть, чому ви так вважаєте (підр. с. 97, завд. 2). ·
До якого класу належать мурахи? ·
Назвіть головні ознаки комах. ·
Доведіть, що мурахи —
це комахи. 8. Перегляд відео “5 фактів про мурах” 9. Вправа “Доповни” Мар’яна довідалася, що мурах називають санітарами
лісу. Достатньо п’яти мурашників, аби захистити від комах-шкідників
дерева на ділянці лісу розміром 100 на 100 м. Розгляньте
частину ланцюга живлення і доповніть його (підр. с. 98, завд. 3). 10. Репортаж “Мурашник — на огляд” ·
Що нового ви дізналися
про мурашок? ·
Що вас зацікавило
/ здивувало? 11. Вправа “Поміркуй” Спостерігаючи за мурахами, Мар’яна звернула увагу
на їхню активність. Мама розповіла їй народну прикмету: “Якщо
навколо мурашника кипить життя — дощу не буде”. Поміркуйте,
як зміниться поведінка мурах, якщо незабаром має піти дощ.
Перевірте свої припущення. (підр. с. 98, завд. 4). 12. Комахи-синоптики Прочитайте текст і поміркуйте, які прикмети можна
перевірити 13. Творча робота (за бажанням) Виготовте мураху в техніці квілінгу за зразком (підр. с. 98, завд. 5). Перегляд майстер-класу “Мураха в техніці квілінг” |
Немає коментарів:
Дописати коментар