четвер, 1 квітня 2021 р.

2 квітня

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

«Я досліджую світ»

Мета і цільова аудиторія. Зіставлення інформації з різних джерел. Правдива і неправдива інформація. Емоційно-ціннісне навантаження медіатекстів. Мультфільм. Елементи форми (рухомі образи, звукові засоби). Орфограми, пунктограми, правила слововживання та словозміни (у межах вивченого). Тексти зі щоденного життя. Інформаційні та інструктивні тексти.

Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

 

2.

Математика

Розв’язання задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі.

Урок онлайн 14.00

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: Математика

Время: 2 апр. 2021 02:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/73990952260?pwd=aXlKNWdjNlRSc09NZHpYNVBBK2ZwUT09

Идентификатор конференции: 739 9095 2260

Код доступа: 1020

 

3.

Українська мова

Робота з медіатекстом. Запитання до тексту (за допомогою цифрових пристроїв). Утворення складних слів. Запис речень під диктування. Зміна дієслів за особами. Прості числівники. Створення  власного висловлювання. Редагування тексту. Перевірка орфограм зручним способом.

Урок онлайн 15.45

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: Українська мова

Время: 2 апр. 2021 03:45 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/73704294652?pwd=cmxSVFdFUlQycUJ4RTBXdGVBRlhudz09

Идентификатор конференции: 737 0429 4652

Код доступа: 1020

Домашнє завдання: ст. 81 впр. 179 (вивчити напам’ять до 5 квітня)

4.

Фізична культура

Значення досягнень відомих спортсменів/спортсменок України на Олімпійських іграх та інших змаганнях для самовдосконалення. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Рухливі ігри для активного відпочинку. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

Урок онлайн 15.00

Юлія  Віталіївна Личакова  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: Фізкультура 3-Б

Время: 2 апр. 2021 03:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/83604903877?pwd=UzJtMjI5MkpLVHBiR251MDZQSU1GQT09

Идентификатор конференции: 836 0490 3877

Код доступа: 12321

5.

Образотворче мистецтво

Скульптура як різновид образотворчого мистецтва. Сприймання творів мистецтва (скульптури).  Вербальна характеристика художньої мови, вражень, емоцій, які вони викликають, виявлення особистого ставлення до них. Власна творчість за поданими орієнтирами.   Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Презентація власних (колективних) творчих досягнень.

 

Попрацюємо разом з паном Олівцем та пані Фарбою

https://video.novashkola.ua/3-klas/obrazotvorche-mistectvo-3-klas/urok-11/

 

 

6.

«Я досліджую світ»

Позитивний та негативний вплив на безпеку людей, організацій та груп. Мережа Інтернет та безпека. Взаємодія в групі: дотримання правил, планування послідовності дій для виконання завдання, розподіл ролей тощо.

Повторити вивчене – пройти тестування

Код доступу 3143708

Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Завдання необхідно виконати до  4 квітня 22:00 ред.

Конспект уроку «Я досліджую світ»

1Вправа “Пригадай”

Пригадайте якомога більше предметів або живих істот, водночас і м’яких, і пухнастих. Намалюйте їх (зош. с. 39, завд. 1).

2Вправа “Збери слово”

Чи замислювалися ви над тим, хто придумує, як креативно використати звичайні речі, аби полегшити життя?

Щоб дізнатися, як називають таку людину, треба розшифрувати слово 

·         Яке слово утворилося?

·         Чи чули ви його раніше?

·         Чи знаєте ви, хто такий лайфхакер? Спробуйте пояснити значення цього слова.

·         Хтось із вас зміг виконати завдання усно?

3. Повідомлення теми уроку

Сьогодні дізнаємося, що таке лайфхаки і хто такі лайфхакери, як стати лайфхакером.

4Що таке лайфхак?

Де ж узялося це слово, що тепер стало таким модним?

У 2004 році британський журналіст Денні О’Браєн поєднав слова life (“життя”) та hack (“злам”). Це набір методів і прийомів “зламу” навколишнього життя для спрощення досягнення поставлених цілей за допомогою різних корисних порад і хитрих трюків.

Українські еквіваленти цього слова — “кмітливість”, “рецепт”, “знахідка”. У 2006 році Американська спілка з вивчення діалектів назвала lifehack одним із найкорисніших нових слів.

·         Що нагадує вам друга частина слова “лайфхак”? Адже всі знають, хто такі хакери. Та що ж означає цей таємничий корінь “хак”?

Значення слова

Англійське слово “hack”, що буквально перекладається як “рубати”, у середовищі комп’ютерщиків означає “знайти ефективний спосіб розв’язання проблеми”.

Можливо, і ви знаєте, як зробити щось просто, швидко та ефективно? Наприклад, як виступити перед величезним залом, не показавши свого хвилювання? Або як швидко вивести з білої тканини пляму від кави? Як накреслити коло без циркуля? Ефективні та нестандартні відповіді на такі запитання — це і є лайфхаки.

У 2011 році слово “лайфхак” потрапило до онлайнового “Оксфордського словника”.

Що й казати — є навіть категорія людей, які називають себе лайфхакерами! Якщо звичайні хакери “зламують” чиїсь комп’ютери чи бази даних, то лайфхакер — той, хто здатний “зламувати” життєві проблеми найнеочікуванішими способами.

5Поради юному лайфхакеру

Прочитайте поради для лайфхакерів.

Поясніть, як ви розумієте їх.

Що більше лайфхаків ви матимете у своєму розпорядженні, то більше часу зможете економити. А люди, що бачитимуть, як оригінально ви долаєте проблеми, зможуть тільки здивовано вигукнути: “Геніально!”

6Перегляд відео “17 лайфхаків з повітряними кульками”

https://youtu.be/ybshAcRk-QA

7. Перегляд відео “Харків. Проспект Науки”

https://youtu.be/Kk5yZp4bYFs

·         Про який університет ідеться у відео?

·         Які скульптури ви побачили біля університету?

8Вправа “Опиши”

На офіційному сайті Харкова city.kharkov.ua/uk/ Блискавка прочитала, що місто вважають студентською столицею України. У ньому навіть є пам’ятник студентові. Опишіть скульптуру за фотографією (підр. с. 78, завд. 1).

9Вправа “Закономірність”

Третьокласники вирішили провести опитування й довідатися, що допомагає студентам успішно навчатися. Студент Харківського політехнічного інституту Тимофій вважає, що йому допомагають математичні здібності. Оцініть, наскільки ці здібності розвинені у вас. Поясніть, яку закономірність використали в побудові вежі А. Побудуйте / доповніть вежу Б за такою самою закономірністю (зош. с. 40, завд. 1 / підр. с. 78, завд. 2).

10Перегляд відео “Математичні лайфхаки”

Подивіться відео і з’ясуйте, які лайфхаки можуть допомогти під час розв’язання прикладів на множення.

https://youtu.be/HmNk6unytLc

11Вправа “Коло без циркуля”

Богдан вивчає математику в університеті радіоелектроніки і ділиться лайфхаком, як накреслити коло без циркуля. Навчиться й ви такого прийому (зош. с. 40, завд. 2 / підр. с. 80, завд. 6).

12Перегляд відео “Код Кнорозова”

Перегляньте анімаційний фільм “Код Кнорозова” — про харків’янина Юрія Кнорозова, який розгадав таємницю писемності індіанців майя. Які лайфхаки допомогли вченому?

https://youtu.be/HnnDpbJMw00

13Вправа “Побудуй вежу”

Громадянка Алжиру Надін — студентка Харківського юридичного університету. Дівчина вважає, що успішно навчатися їй допомагає вміння працювати в команді. А чи вмієте ви співпрацювати з іншими? Які навички командної роботи вам варто розвивати чи вдосконалювати? Розкажіть про це у класі (підр. с. 79, завд. 3, 4).

Побудуйте свою вежу з паперових стаканчиків за описом.

Візьміть 5 одноразових стаканчиків. До канцелярської гумки прив’яжіть 5 мотузочок завдовжки 20-25 см.

Завдання команди — побудувати зі стаканчиків піраміду, не торкаючись їх руками.

14Вправа “Опиши”

Студентка Академії дизайну і мистецтв Катерина родом з Білорусі. Вона розвиває свою спостережливість — наприклад, уважно стежить за птахами. По черзі кидаючи гральний кубик, опишіть голубів. Відповідайте на запитання, номер якого випаде (підр. с. 79, завд. 5).

·         Якого кольору птах?

·         Перелітний чи осілий вид?

·         Чим харчується?

·         Який на вигляд?

·         Де мешкає?

·         Які особливості його поведінки?

Запишіть, що допомагає вам у навчанні (зош. с. 40, завд. 3).

 

Немає коментарів:

Дописати коментар