четвер, 4 березня 2021 р.

5 березня

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

«Я досліджую світ»

Мета і цільова аудиторія. Зіставлення інформації з різних джерел. Правдива і неправдива інформація. Інтернет-ресурси для дітей (зокрема сайти дитячих журналів). Створення текстів різних жанрів на задану тему.

   Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

 

2.

Математика

 

Виконання арифметичних дій з числами різними способами під час розв’язування завдань та конкретних життєвих проблем, описаних у математичних задачах.

Урок онлайн 13.00

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: Математика

Время: 5 мар. 2021 01:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/78679931545?pwd=VUFVR2kyeUZrNDFtTzFjNFEwcUcvUT09

Идентификатор конференции: 786 7993 1545

Код доступа: 1020

3.

Українська мова

Виразне читання/слухання творів різних жанрів. Узагальнення вивченого про дієслово. Робота з лексичним значенням слова: синоніми. Висловлення власної думки у письмовій формі. Перевірка орфограм зручним способом.

Урок онлайн 14.00

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: Українська мова

Время: 5 мар. 2021 02:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/79079417702?pwd=ZnZ1Y0JQSWQ5bjNES3NsVU93ZEh2dz09

Идентификатор конференции: 790 7941 7702

Код доступа: 1020

4.

Фізична культура

 

Комплекс загальнорозвивальних вправ з предметами. Рухливі ігри з предметами для активного відпочинку. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

Сьогодні розминку проводимо за цим відео. Не забувайте відновлювати дихання та відпочивати! Якщо відчуваєте що важко виконувати зменшуйте кількість виконання 1 вправи.

Гарного уроку та міцного здоров’я!

https://www.youtube.com/watch?v=6g_0QWoT7Vw

Активна руханка

https://www.youtube.com/watch?v=ns06Jz_inKM

 

 

5.

Образотворче мистецтво

Види анімації: мальована, лялькова, пластилінова, комп’ютерна. Порівняння можливостей втілення аналогічних образів у різних видах анімації. Використання різних видів анімації для створення візуальних образів. Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Презентація власних (колективних) творчих досягнень.

Працюємо за матеріалом альбома-посібника «Маленький трудівничок»

 

1. Як красиво скласти серветку (ст.68).

 

2. Співучі пташки (ст.71)

6.

«Я досліджую світ»

Вияви поганого самопочуття. Звернення і допомога при поганому самопочутті.

Рівність між людьми. Правила взаємодії.

 

Виконати завдання у зошиті

 

ст. 27, 28 (всі завдання)

 

Конспект уроку «Я досліджую світ»

 

1Передбачення теми уроку

Прочитайте слова.

Спробуйте передбачити, про що будемо говорити на уроці.

2Робота над уривком “Аварія”

Ми продовжуємо подорожувати разом із жевжиками Україною. А куди та за чим вирушили жевжики, ми дізнаємося, коли прочитаємо про нову пригоду цих кумедних істот.

Самостійне читання пригоди (підр. с. 58).

Вправа “Дай відповідь”.

·         Чи могли жевжики уникнути аварії? Як саме?

·         Як Блискавка вирішила виконати завдання? Прочитайте.

·         Які якості проявив Номул?

·         З яких продуктів готують борщ? Назвіть їх.

Вправа “Встав слова”.

Перевірте, чи уважно ви прочитали уривок.

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema7/lessons/2/media1

Вправа “Намалюй”.

Намалюйте ілюстрацію до пригоди та підпишіть її (зош. с. 28, завд. 1).

3. Віртуальна подорож Сумщиною

Робота з адміністративною мапою України (форзац підручника)

Пригадайте, до якої області прилетіли жевжики.

·         Знайдіть на мапі Сумську область. У якій частині України вона розташована?

·         Із якими областями України вона межує?

·         Яке місто є адміністративним обласним центром Сумської області?

Сумська область розташована у північно-східній частині Лівобережної України.

На півночі та сході область межує з Брянською, Курською та Білгородською областями Російської Федерації. На півдні, сході та заході Сумщина межує з Харківською, Полтавською та Чернігівською областями України. Відстань від обласного центру до Києва — 350 км.

Північна частина області розташована в межах Новгород-Сіверського Полісся, південна — належить до лісостепової зони.

Обласним центром є місто Суми.

Робота з контурною мапою (зош. с. 28, завд. 3).

Зафарбуйте на контурній мапі Сумську область. Позначте обласний центр.

Ознайомлення із символікою області 




Подивіться на герб і прапор Сумської області. Що на них зображено? Як думаєте, що це може символізувати?

Елементи герба Сумської області розташовані на геральдичному щиті із синім полем та жовтою окантовкою.

Золотий шолом у верхній частині герба — символізує історичну належність цих земель до Київської Русі.

Золотий колос, зігнутий у вигляді букви “С”, символізує хліборобство — основне заняття жителів області з прадавніх часів — і вказує на основні риси характеру: працелюбність, гостинність, любов до рідної землі.

Золотий хрест вказує на те, що ці риси характеру поєднуються з високою духовністю, яка передається з покоління в покоління.

Перевага синьо-жовтих кольорів свідчить про те, що область є невід’ємною частиною України.

Прапор — синє полотнище, у центрі якого розташований герб області.

Перегляд відео “Найцікавіші місця Сумщини”.

https://youtu.be/da76f8Yrzhk

·         Які факти вас вразили / здивували?

·         Про що захотілося дізнатися більше?

4Перегляд мультфільму “Як українці борщ винайшли”

Національна страва українців дуже давня. Борщ надзвичайно запашний і смачний, особливо з пампушками та сметаною. А ще його готують із грибами, з вишнями, з “вушками”, з любистком і навіть із пивом! А хто, коли, як і навіщо створив рецепт найпершого борщу — дізнаєтеся, коли подивитеся відео “Як українці борщ винайшли”.

https://youtu.be/EDjJ5BTR0oY

·         Що нового ви дізналися про таку всім відому страву?

·         Чи була інформація, яка вас здивувала?

5Перегляд відео “Секрет ідеального борщу”

https://youtu.be/MYVs6eEQme8

·         Про який секрет приготування борщу ви дізналися?

·         Пригадайте й порівняйте, чи за таким рецептом варять борщ у ваших сім’ях.

6Вправа “Приготуй борщ”

Які продукти потрібні для приготування борщу? Наклейте відповідні наліпки (зош. с. 28, завд. 2). На сторінці наліпок помилка: беремо наліпки до ст.30.

·         Поміркуйте, що можна приготувати з тих продуктів, що залишилися. Запишіть назви цих страв.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар