№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
1. |
Фізична культура |
Поняття про
види гімнастичного багатоборства. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Вправи
з малим м’ячем (тенісним або гумовим). Рухливі ігри для активного відпочинку.
Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор. |
Урок онлайн 13.00 Юлія Віталіївна Личакова запрошує вас
на заплановану конференцію : Zoom. Тема: Фізкультура 3-Б Время: 23 мар. 2021 01:00 PM Киев Подключиться к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/88657800431?pwd=cld1M3Y0YWJqcDQxbUkreGNKaDJEUT09 Идентификатор конференции: 886 5780 0431 Код доступа: 12321 |
2. |
Математика |
Співвідношення
між одиницями вимірювання величин під час розв’язання практично зорієнтованих
задач. |
Урок онлайн 14.00 Марина
Козіцька запрошує вас
на заплановану конференцію: Zoom. Тема:
Математика Время: 23 мар. 2021
02:00 PM Киев Подключиться к
конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/76347830110?pwd=UXk2QURqbG9xeHBBd3RqVVY1VlVzZz09 Идентификатор
конференции: 763 4783 0110 Код доступа: 1020 Домашнє завдання Ст. 54 №357, 368, 370 |
3. |
Англійська мова |
Шимпанзе. Формування
навичок зорового сприймання. |
Людмила Леонідівна Кравчук Завдання на
блозі за посиланням https://kravchukll.blogspot.com/p/2.html Надія
Степанівна Пашківська Завдання на блозі за посиланням https://nadiiapashkivska.blogspot.com/p/2_98.html |
4. |
Інформатика |
Використання
цифрових пристроїв для розв’язування усталених та творчих завдань
(фотографує, записує, диктує тощо). Правила експлуатації цифрових пристроїв.
Основні несправності цифрових пристроїв, збої у роботі програм, шляхи їх
усунення. Безпечна поведінка. |
Опрацювати
матеріал уроку за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=iRjuYleitIQ https://www.youtube.com/watch?v=CalN1fNmVBA https://www.youtube.com/watch?v=yX1D__fJfw4 |
5. |
«Я досліджую світ» |
Уявлення про ситуацію міжособистісного спілкування
(умови, учасники, мета). Норми спілкування в різних комунікативних ситуаціях
(знайомі та незнайомці). Сфери спілкування: навчання, сім’я, дозвілля,
послуги тощо. Різні види діяльності (звичайна, фамільярна, вульгарна).
Редагування рукописного та електронного тексту. Емотикон як засіб вираження
реакції на допис у захищеній онлайновій спільноті. |
Опрацювати
матеріал уроку за конспектом. |
Конспект
уроку «Я досліджую світ» 1. Повідомлення теми уроку Прочитайте схему, пригадайте пригоди жевжиків. Куди ми сьогодні помандруємо? Жевжики ➠ жевжоліт ➠ нічні перельоти ➠ кобзарі ➠ бандури ➠ Тернопільщина Наша мандрівка Україною триває. Ми завітаємо до Тернопільської
області, дізнаємося, чим славиться Тернопільщина. 2. Перегляд відео “Найвизначніші святині Тернопільщини” Пригадайте, що знаєте про Тернопільщину,
і подивіться відео. ·
Що вас найбільше здивувало? ·
Чи захотілося більше дізнатися
про цей край? Що саме вас цікавить? 3. Віртуальна подорож Тернопільщиною Робота
з адміністративною мапою України Знайдіть
на мапі Тернопільську область. У якій частині України вона
розташована? ·
З якими областями вона межує? ·
Яке місто є обласним центром
Тернопільської області? Додаткова інформація Тернопільська
область — адміністративно-територіальна одиниця
України з центром у місті Тернополі. Розташована
на Подільській височині. Південна межа області проходить по річці
Дністер, східна — по річці Збруч. Тернопільська область
розташована на західній частині Подільського плато й межує
на півночі з Рівненською, на півдні з Чернівецькою,
на південному заході з Івано-Франківською, на заході з Львівською,
а на сході з Хмельницькою областями України. Тернопільщина,
хоч і розташована поблизу українського кордону з Польщею,
Словаччиною, Угорщиною, Румунією і Молдовою, власних наземних кордонів
з сусідніми державами не має,
як і не має виходу до моря. Робота з контурною мапою (зош. с. 34, завд. 4). Знайдіть на контурній мапі Тернопільську область
і зафарбуйте її. Позначте обласний центр. Ознайомлення
із символікою області Подивіться
на герб і прапор Тернопільської області. Що на них зображено? Як думаєте, що це може символізувати? Герб: у синьому полі навхрест золоті
меч і ключ, над ними три срібні вежі. Меч і ключ
на гербі відображають історичну роль краю в захисті українських
земель і Європи від нашестя завойовників із прадавніх часів.
Три фортечні вежі символізують три історичні землі, з частин
яких сформована сучасна Тернопільська область, — Галичину, Волинь
і Поділля. Прапор: прямокутне синє полотнище, посередині покладені
навхрест жовті меч і ключ, над ними — три білі вежі. 4. Походження назви міста Тернопіль ·
Яке місто є адміністративним
центром Тернопільської області? ·
Як ви гадаєте, чому місто
має таку назву? Тернопіль — місто,
яке славиться своєю історією. Як же виникла така назва —
Тернопіль? Існує чимало версій щодо походження назви міста, та головними
є дві. За першою версією вона походить від польського слова
taru, яке майже співзвучне з українським словом “терен”,
та словом поле. У поєднані цих двох слів маємо тернове
поле — тобто місцина, що поросла терном. За другою версією місто назване на честь його засновника Яна Тарновського. До речі, до 1944 року місто іменували Тарнополем. 5. Перегляд відео “Моя країна — Україна.
Тернопільська квітка” ·
Про що ви дізналися
з легенди? ·
Як автори мультфільму пояснили
походження назви міста? ·
Що вас вразило / здивувало? ·
Яка версія походження назви міста
Тернопіль видається вам найбільш правдоподібною? 6. Вправа “Опиши маршрут” Продовжимо разом із жевжиками подорожувати
Тернопільщиною. Дізнаємося, як ім’я Тараса Шевченка пов’язане
з цією областю. Аліна із Софією домовилися зустрітися у сквері
біля пам’ятника Тарасові Шевченку. Зараз Аліна на Співочому полі.
Опишіть її маршрут усно, використовуючи слова, що позначають
напрямки руху (підр. с. 67, завд. 1). 7. Вправа “Розкажи” Софія розповіла, що навчається в гімназії імені
Тараса Шевченка. Які інші об’єкти, названі на честь письменника,
ви знаєте? Де можна побачити його портрет? (підр. с. 67, завд. 2). 8. Перегляд відео “Дітям про Шевченка” 9. Вправа “Розгадай” Під час етнографічної експедиції Тарас Шевченко
побував на Тернопільщині. Розгадайте ребуси й довідайтеся,
які населені пункти області він відвідав (підр. с. 68, завд. 4). 10. Перегляд відео “Шевченко і Кременець” 11. Вправа “Математична мандрівка” Аліна й Софія вирушили в мандрівку містечками
Тернопільщини, у яких понад 170 років тому гостював Шевченко.
Визначте, скільки кілометрів дівчатка подолали
під час подорожі (підр. с. 69, завд. 7). 12. Вправа “Розкажи” Дівчатка фотографували об’єкти, які свідчать
про перебування Шевченка в цьому краї. Розкажіть, які речі
зберегли історичну пам’ять про подію (підр. с. 69, завд. 8). |
Немає коментарів:
Дописати коментар