№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
1. |
«Я досліджую світ» |
Мета і цільова аудиторія. Інтернет-ресурси для дітей
(зокрема сайти дитячих журналів). Зіставлення прочитаного із власним життєвим
досвідом. Орфограми, пунктограми,
правила слововживання та словозміни (у межах вивченого). Словники як
довідкове джерело зі слововживанням та правопису (тлумачний,
орфографічний). Редагування
рукописного та електронного тексту. |
Опрацювати
матеріал уроку за конспектом. |
2. |
Математика |
Ділення
двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3, 63 : 3, 396 : 3.
Розв’язання практично зорієнтованих задач. |
Урок онлайн 14.00 Марина
Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom. Тема:
Математика Время: 26
мар. 2021 02:00 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/73919465384?pwd=TzhBSGRsaEpvM1JuRlh5OEt3TUZ6UT09 Идентификатор
конференции: 739 1946 5384 Код доступа:
1020 |
3. |
Українська мова |
Робота з
медіатекстом. Створення власного вебсайту.
Висловлювання індивідуальних вражень і міркувань з конкретного приводу
або питання. Перевірка орфограм зручним способом. |
Урок онлайн 15.50 Марина
Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom. Тема:
Українська мова Время: 26
мар. 2021 03:50 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/78848827660?pwd=bk9ndklBSHlFYkN6UjlSTEQ2UmJFUT09 Идентификатор
конференции: 788 4882 7660 Код доступа:
1020 |
4. |
Фізична культура |
Відомі
спортсмени/ спортсменки рідного краю з гімнастичного багатоборст-ва. Комплекс
загальнорозви-вальних вправ. Вправи з малим м’ячем (тенісним або гумовим).
Рухливі ігри для активного відпочинку. Правила безпечної поведінки під час
виконання фізичних вправ та ігор. |
Урок онлайн 15.00 Юлія Віталіївна Личакова запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom. Тема:
Фізкультура 3-Б Время: 26
мар. 2021 03:00 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/85481289829?pwd=VjBqaXExSlQ4dWlHWE9pV1dZaExRdz09 Идентификатор
конференции: 854 8128 9829 Код доступа:
12321 |
5. |
Образотворче мистецтво |
Відомі особи
культури і мистецтва України. Сприймання творів різних видів мистецтва.
Вербальна характеристика змісту, вражень, емоцій, які вони викликають,
виявлення особистого ставлення до них. Власна творчість за поданими
орієнтирами. Дотримання охайності та правил
техніки безпеки. Презентація власних (колективних) творчих досягнень. |
Працюємо
самостійно, переглянувши відео. https://www.youtube.com/watch?v=s_WZYDGEH74 |
6. |
«Я досліджую світ» |
Вплив друзів,
сім’ї, засобів масової інформації на почуття, поведінку, настрій. Планування
прогулянки/екскурсії до об’єктів культурної спадщини. |
конспектом. |
Конспект
уроку «Я досліджую світ» 1. Вправа “Здогадайся” Прочитайте вірш. Спробуйте здогадатися,
про що йдеться. Вставте пропущене слово. ·
Які слова вам допомогли
здогадатися, що йдеться про ґрунт? 2. Читання з розумінням ·
Які факти про ґрунт були
вам уже відомі? ·
Які нові цікаві факти про ґрунт
ви запам’ятали? ·
Що вас здивувало
/ зацікавило? 3. Повідомлення теми уроку Чи здогадалися ви, про що будемо говорити сьогодні
на уроці? Ми пригадаємо, що вже знаємо про ґрунт. Дізнаємося,
яке значення має ґрунт для рослин. 4. Вправа “Розглянь і розкажи” Розгляньте схему і розкажіть про шари земної поверхні. 5. Перегляд відео “Ґрунт. Відео для дітей” ·
Що ви записали у хмару слів
про ґрунт? ·
Яка основна властивість ґрунту? (родючість) ·
Від чого вона залежить? (від кількості перегною) 6. Робота з коміксом “Посадимо городик” ·
Чи замислювались ви над тим,
як розвивається рослина з насінини? ·
Які умови потрібні
для проростання насінини? ·
Пригадайте, які умови потрібні
для росту й розвитку рослин? Розгляньте
комікс і розкажіть, що вирішили зробити діти (підр. с. 72-73). ·
Чи погоджуєтеся
ви з міркуваннями хлопчика про умови розвитку рослин? Поясніть
свою думку. 7. Вправа “Продовж речення” 8. Вправа “Поміркуй і дай відповідь” Поміркуйте, чому насіння огірків не проростає
в торбинках, у яких його зберігають для висівання в ґрунт
навесні. 9. Експеремент із пророщування квасолі Спробуйте проростити квасолину. Для цього підготуйте:
дві посудини з ґрунтом (чорноземом і піском), склянку
з ватою, квасолини, воду. 1. Підготуйте квасолинки до висаджування. Для цього
опустіть їх у склянку з ватою і налийте води. 2. Спостерігайте за квасолинами кілька днів, дбаючи,
аби вата завжди була вогкою. Щойно побачите зелений паросток
і корінчик — рослина готова до висаджування у ґрунт. 3. Посадіть одну пророщену квасолину в посудину
з чорноземом, а другу — в пісок. 4. Щодня спостерігайте, як змінюються рослини.
Не забувайте їх поливати. 5. Результати фіксуйте у щоденнику спостережень (зош. с. 37, завд. 1) 10. Перегляд відео “Проростання насіння” Виконай онлайн-завдання https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema7/lessons/16/media1 |
Немає коментарів:
Дописати коментар