№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
1. |
«Я досліджую світ» |
Спостереження/дослідження:
рослини і тварини навесні. Робота з інформацією природничого змісту. |
Опрацювати
матеріал уроку за конспектом. |
2. |
Математика |
Сполучний
закон множення. Пропедевтика розв’язання задач на спільну роботу. . |
Урок онлайн 13.00 Марина
Козіцька запрошує вас
на заплановану конференцію: Zoom. Тема:
Математика Время: 22 мар.
2021 01:00 PM Киев Подключиться к
конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/74240282458?pwd=NS8xZnU2dUdsdWkzM0RKWGxiYzFaUT09 Идентификатор
конференции: 742 4028 2458 Код доступа:
1020 Домашнє завдання Ст. 54 №350, 353, 354, 362 |
3. |
Українська мова |
Передбачення
змісту твору за назвою та ключовими словами. Виразне читання/слухання твору.
Обговорення первинного сприйняття. Вибіркове читання: пошук певної
інформації. Час дієслова. Змінювання дієслів за часами. Створення власного
письмового висловлювання. Орфограми, пунктограми, правила слововживання та
словозміни (у межах вивченого). |
Урок онлайн
14.00 Марина
Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom. Тема:
Українська мова Время: 22
мар. 2021 02:00 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/78513373312?pwd=bjd5L1lmeU1VT01jMzJyb0dHNlFWdz09 Идентификатор
конференции: 785 1337 3312 Код доступа:
1020 |
4. |
Українська мова |
Складання
діалогу за поданою ситуацією. Слухання/читання тексту. Розпізнавання часових форм дієслів у
тексті. Використання їх у власних висловлюваннях. Перевірка написань, які
викликають сумнів. Взаємооцінювання. |
Урок онлайн 14.50 Марина
Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom. Тема:
Українська мова Время: 22
мар. 2021 02:50 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/71970584434?pwd=dSs0YW1lVFFucGhjVDlsZDNIYjZmUT09 Идентификатор
конференции: 719 7058 4434 Код доступа:
1020 Домашнє завдання Ст. 69, 70 вивчити
правило Ст. 69 впр.149 |
5. |
«Я досліджую світ» |
Загальні відомості про способи виготовлення рухомих
моделей з паперу і картону. Виготовлення паперових моделей з рухомими
деталями. Безпечні прийоми праці під час застосування інструментів та
пристосувань. Економне використання матеріалів. Презентація власної (колективної) діяльності. |
Працюємо за
матеріалом альбома-посібника «Маленький трудівничок» (ст.72) 1. Прочитати
інформацію від Черепашки. 2. Ознайомитися з
послідовністю виконання роботи. 3. Повторити
правила безпеки роботи з інструментами та пристосуваннями (форзац альбома). 4. Виконати роботу. 5. Презентувати
свою роботу у класній групі Viber. |
Конспект
уроку «Я досліджую світ» 1. Передбачення теми уроку Розгляньте контурну мапу України. Спробуйте передбачити,
куди далі полетять жевжики. 2. Робота з уривком “Сучасні кобзарі” Самостійне читання пригоди (підр. с. 66). ·
Чому жевжикам довелося летіти вночі? ·
Як гадаєте, чи вдасться жевжикам
полагодити ковпак, який робить жевжоліт невидимим? ·
До якої області прилетіли жевжики? ·
Яким скарбом вони мають поповнити свою
скриню? ·
Що ви знаєте про кобзарів
і бандури? Із яких джерел можете про них дізнатися? Вправа “Доповни речення”. Пригадайте події пригоди та доповніть речення (зош. с. 34, завд. 1). 3. Слухання музики ·
Який голос у бандури? Опишіть його,
дібравши яскраві слова. ·
Як не переплутати бандуру
з іншими музичними інструментами? Виступ гурту “Шпилясті кобзарі”. ·
На концерт якого гурту потрапили
жевжики? ·
Яке враження на вас справила
музика? ·
Чим відрізняється це звучання
від класичного? 4. Вправа “Обома руками” Наведіть обома руками (зош. с. 34, завд. 2). ·
Який
музичний інструмент на малюнку? Доведіть, що саме він. 5. Цікаві факти про бандуру 6. Перегляд відео “Тернопільський музикант створює унікальні
бандури для дітей” ·
Що нового
ви дізналися про бандуру? ·
Чому
дітей варто вчити грі на бандурі? Відшукайте в довідковій літературі або інтернеті
три факти про бандуру й запишіть їх у зошит (зош. с. 34, завд. 3). |
Перевірено проведення дистанційного навчання. Без зауважень. Відмічено змістовність ведення блогу. Заступник директора Ольга Важова.
ВідповістиВидалити