неділя, 21 березня 2021 р.

22 березня

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

«Я досліджую світ»

Спостереження/дослідження: рослини і тварини навесні. Робота з інформацією природничого змісту.     

Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

 

2.

Математика

Сполучний закон множення. Пропедевтика розв’язання задач на спільну роботу.     .

Урок онлайн 13.00

Марина Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.

Тема: Математика

Время: 22 мар. 2021 01:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/74240282458?pwd=NS8xZnU2dUdsdWkzM0RKWGxiYzFaUT09

Идентификатор конференции: 742 4028 2458

Код доступа: 1020

Домашнє завдання

Ст. 54 №350, 353, 354, 362

3.

Українська мова

Передбачення змісту твору за назвою та ключовими словами. Виразне читання/слухання твору. Обговорення первинного сприйняття. Вибіркове читання: пошук певної інформації. Час дієслова. Змінювання дієслів за часами. Створення власного письмового висловлювання. Орфограми, пунктограми, правила слововживання та словозміни (у межах вивченого).

Урок онлайн 14.00

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

 Тема: Українська мова

Время: 22 мар. 2021 02:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/78513373312?pwd=bjd5L1lmeU1VT01jMzJyb0dHNlFWdz09

Идентификатор конференции: 785 1337 3312

Код доступа: 1020

 

4.

Українська мова

Складання діалогу за поданою ситуацією. Слухання/читання  тексту. Розпізнавання часових форм дієслів у тексті. Використання їх у власних висловлюваннях. Перевірка написань, які викликають сумнів. Взаємооцінювання.

Урок онлайн 14.50

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: Українська мова

Время: 22 мар. 2021 02:50 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/71970584434?pwd=dSs0YW1lVFFucGhjVDlsZDNIYjZmUT09

Идентификатор конференции: 719 7058 4434

Код доступа: 1020

Домашнє завдання

Ст. 69, 70 вивчити правило

Ст. 69 впр.149

5.

«Я досліджую світ»

Загальні відомості про способи виготовлення рухомих моделей з паперу і картону. Виготовлення паперових моделей з рухомими деталями. Безпечні прийоми праці під час застосування інструментів та пристосувань. Економне використання матеріалів. Презентація власної  (колективної) діяльності.

Працюємо за матеріалом альбома-посібника «Маленький трудівничок» (ст.72)

1. Прочитати інформацію від Черепашки.

2. Ознайомитися з послідовністю виконання

роботи.

3. Повторити правила безпеки роботи з інструментами та пристосуваннями (форзац альбома).

4. Виконати роботу.

5. Презентувати свою роботу у класній групі Viber.

Конспект уроку «Я досліджую світ»

1Передбачення теми уроку

https://youtu.be/VzfCnzKiU7k

Розгляньте контурну мапу України. Спробуйте передбачити, куди далі полетять жевжики.

2. Робота з уривком “Сучасні кобзарі”

Самостійне читання пригоди (підр. с. 66).

·         Чому жевжикам довелося летіти вночі?

·         Як гадаєте, чи вдасться жевжикам полагодити ковпак, який робить жевжоліт невидимим?

·         До якої області прилетіли жевжики?

·         Яким скарбом вони мають поповнити свою скриню?

·         Що ви знаєте про кобзарів і бандури? Із яких джерел можете про них дізнатися?




Додаткова інформація

Кобзарі, бандуристи — співці-музиканти, які супроводжують свій спів грою на кобзі чи бандурі. Хоча слова “кобза” і “бандура” досить часто вживаються як синоніми, однак ці інструменти відрізняються один від одного. Кобза має вужчий, ніж бандура, корпус, коротшу шийку й меншу кількість струн.

Вправа “Доповни речення”.

Пригадайте події пригоди та доповніть речення (зош. с. 34, завд. 1).

3Слухання музики

https://youtu.be/1KAHyuVjjmg

·         Який голос у бандури? Опишіть його, дібравши яскраві слова.

·         Як не переплутати бандуру з іншими музичними інструментами?

Виступ гурту “Шпилясті кобзарі”.

·         На концерт якого гурту потрапили жевжики?

Послухайте https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema7/media10

 

·         Яке враження на вас справила музика?

·         Чим відрізняється це звучання від класичного?

4Вправа “Обома руками”

Наведіть обома руками (зош. с. 34, завд. 2).

·         Який музичний інструмент на малюнку? Доведіть, що саме він.

5Цікаві факти про бандуру



6Перегляд відео “Тернопільський музикант створює унікальні бандури для дітей”

https://youtu.be/TABwuM8aYlk

·         Що нового ви дізналися про бандуру?

·         Чому дітей варто вчити грі на бандурі?

Відшукайте в довідковій літературі або інтернеті три факти про бандуру й запишіть їх у зошит (зош. с. 34, завд. 3).

1 коментар:

  1. Перевірено проведення дистанційного навчання. Без зауважень. Відмічено змістовність ведення блогу. Заступник директора Ольга Важова.

    ВідповістиВидалити