№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
1. |
«Я досліджую світ» |
Спостереження, вимірювання, експеримент. Робота з
інформацією природничого змісту. Правила поведінки в довкіллі. Охорона
рослинного і тваринного світу.
Природоохоронні території рідного краю. |
Опрацювати
матеріал уроку за конспектом. |
2. |
Англійська мова |
Моя улюблена
тварина. Формування
писемного продукування. |
Урок онлайн 14.00 Людмила
Кравчук запрошує вас
на заплановану конференцію: Zoom. Тема: English
(група Кравчук Л.Л.) Время: 24
мар. 2021 14:00 Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/2353564385?pwd=NW5pak16MFNaeGRPZzUvMjFhbkY1QT09 Идентификатор
конференции: 235 356 4385 Код доступа: 1111 Надія
Пашківська запрошує вас
на заплановану конференцію: Zoom. Тема: English (3-Б) Время: 24 мар. 2021 14:00 Киев Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/7719528694?pwd=NzhRWmdHMVN0NkxFb3NyM3crSFpZdz09 Идентификатор конференции: 771 952 8694 Код доступа: 54321 |
3. |
Музичне мистецтво |
Політ фантазії |
Урок онлайн
13.00 Ольга
Мельник запрошує вас
на заплановану конференцію: Zoom. Тема: Політ фантазії Время: 24 мар. 2021 01:00 PM Хельсинки Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/73771312819?pwd=V3UyS1JCOW9DaFVzRnlPYm0zeWZVZz09 Идентификатор конференции: 737 7131 2819 Код доступа: 1L0mcU |
4. |
Математика |
Правило
ділення суми на число. Розв’язання задач на спільну роботу та складання
виразів до них. |
1. Досліди Ст.56 № 373,
374 2. Попрацюй
письмово Ст. 56 № 375,
376 3. Розв’яжи задачі Ст. 57 № 377,
378 |
5. |
Українська мова |
Виразне читання/слухання текстів. Проблемні запитання.
Оцінювання переживань та емоцій персонажів. Правило написання не з дієсловами. Дискусія як зіставлення
різних поглядів на проблему. Переказ тексту. Укладання плану тексту.
Перевірка сумнівних написань за орфографічним словником. |
1. Урок
онлайн 15.00 Марина
Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom. Тема: Українська
мова Время: 24 мар.
2021 03:00 PM Киев Подключиться к
конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/75435958111?pwd=TTVOeVZEdEI3U0NQYkJNdlNZdkw3UT09 Идентификатор
конференции: 754 3595 8111 Код доступа: 1020 2. Домашнє
завдання Ст. 68 впр. 146,
150 (читати) Ст. 70 правило, Ст. 71 впр. 154 |
Конспект
уроку «Я досліджую світ» 1. Акровірш ·
Прочитайте акровірш. Яке слово
в ньому зашифроване? ·
Розкажіть, де побували діти. ·
Доберіть спільнокореневі слова
до слова “екскурсія”.
Визначте, до яких частин мови вони належать. ·
Пригадайте, куди ми з вами
нещодавно мандрували? Що цікавого ви запам’ятали? 2. Повідомлення теми уроку За враженнями не обов’язково їхати
за кордон. Унікальні природні парки, пейзажі, від яких захоплює
подих, старовинні замки, фортеці —
усе це є в нас в Україні. Ми продовжуємо
подорожувати разом із жевжиками Тернопільщиною. Сьогодні
ми дізнаємося, які ж природні дива є на території
цієї області. 3. Дністровський каньйон Ми захоплюємося природою Альп і Кавказу, Карпат
і Криму і прагнемо побувати там. Але не всі знають
про неповторну красу ландшафтів Дністровської долини. Біля Дністра гори так близько до води, що утворився каньйон, внизу якого тече річка з мальовничими островами. Потоки джерел подекуди зриваються з кручі просто в річку, перетворюючись на живописні водоспади. Окремі частини скель нагадують швейцарський сир, весь у “дірках” від печер і гротів. 4. Перегляд відео “Природні дива Тернопільщини” ·
Про яке природне диво
Тернопільщини ви дізналися? ·
Що вас вразило / здивувало? ·
Про що захотілося дізнатися
більше? 5. Оптимістична печера Печера “Оптимістична”
розташована поблизу села Королівка Борщівського району Тернопільської
області. З 1966 року
до сьогодні спелеологи дослідили понад 216 кілометрів ходів,
галерей і гротів цієї печери. Це найдовша печера в Європі,
найдовша гіпсова печера світу та друга за довжиною вапнякова печера
(поступається лише вапняковій Мамонтовій печері у США). Дослідження
печери тривають і нині. У межах
лабіринту печери виділяються 10 районів, кожний з яких
має свої особливості. Дно ходів печери вкрите глиною або брилами
гіпсу. Подекуди, у найнижчих ділянках лабіринту, трапляються невеликі
підземні озера площею до 10-15 кв. м. Температура повітря
в печері постійна протягом усього року: 9,5-10,5°С. Найбільшим скарбом
печери “Оптимістичної” є вторинні мінеральні утворення, що протягом
десятків тисяч років росли в підземних порожнинах. Це, насамперед,
гіпсові кристали різноманітної форми та кольору. Надзвичайно цікавими
є нещодавно відкриті кальцитові геліктити, унікальні для гіпсових печер.
Це білі, жовті, рожеві утворення химерних форм, які нагадують
морські анемони, корали. За своїми
розмірами та структурою печера “Оптимістична” та інші гіпсові
печери-лабіринти Придністровського Поділля не мають аналогів
в інших регіонах поширення гіпсових порід на Землі. Унікальність
і краса печери приваблює туристів-спелеологів і вчених
із багатьох країн світу. 6. Перегляд відео “Збаразький замок. Україна вражає” ·
Що ви дізналися
про старовинний замок? ·
Які факти вас зацікавили? Чому? 7. Перегляд відео “Це наше і це твоє. Цілюща
вода Нафтуся — наша!” У Тернопільській області є джерела мінеральної
води. Мінеральна лікувальна вода “Нафтуся” утворюється завдяки атмосферним
опадам і талій воді, що проникають крізь верхні шари ґрунту
з високим вмістом органічних речовин. Запаси “Нафтусі” та інших
мінеральних вод невичерпні, оскільки дощ і сніг не можуть
припинитися назавжди. 8. Вправа “Опиши” Хоча жевжики і бояться води, вони люблять милуватися
водоймами. Там, де раніше були болота, тернополяни облаштували великий
став, що зачаровує будь-якої пори. Розгляньте світлини й опишіть
цю окрасу міста (підр. с. 70, завд. 1). 9. Вправа “Твої варіанти” Ліза і Павло прогулювалися поблизу Тернопільського
ставу. Раптом пішов сильний дощ. Парасольки в них не було.
Як мали діяти діти? Назвіть якомога більше варіантів дій (підр. с. 70, завд. 2). 10. Вправа “Запиши” Ліза запропонувала зайти до найближчого кафе.
Офіціантка порадила дітям скуштувати кулешу — традиційну кукурудзяну
кашу. А яку кашу ви любите найбільше? Назвіть каші,
які готують із зерен зображених рослин. (підр. с. 70, завд. 3). Додаткова інформація Зернові продукти —
це основне джерело енергії в раціоні людини. Найбільшу харчову
цінність має гречана крупа. Вона багата на рослинні білки
та жири, які легко засвоюються, містить багато калію, фосфору,
магнію та заліза, вітамінів групи В. На другому місці вівсяна
крупа, багата на рослинний білок, калій, фосфор, магній, кальцій,
залізо, мідь, марганець, цинк, вітаміни В і Е. Рис багатий
на крохмаль, але містить менше білків, жирів і вітамінів.
Він легко засвоюється організмом. Зародки пшениці —
це природне джерело міцного здоров’я, краси та довголіття.
Усі поживні речовини, які містяться в пшениці, повністю
засвоюються організмом. 11. Перегляд відео “Як приготувати козацький куліш” ·
Яку крупу використовують
для приготування козацького кулешу? 12. Вправа “Розкажи” Перед обідом Павло пішов до вбиральні. Його увагу
привернула інструкція біля умивальника. Розкажіть, чому важливо дотримуватися
кожного етапу, коли миєш руки (підр. с. 71, завд. 4). 13. Перегляд відео “Як мити руки” |
Немає коментарів:
Дописати коментар