вівторок, 16 березня 2021 р.

16 березня

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

Фізкультура

Поняття про види легкої атлетики. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Біг: «протиходом», «змійкою», по діагоналі. Рухливі ігри для активного відпочинку. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

Урок онлайн 13.00

Юлія  Віталіївна Личакова  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom

Тема: Фізкультура 3-Б

Время: 16 мар. 2021 01:00 PM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/88336192891?pwd=UGNWcjh1RUlMM1M5N2lGenF4Yjk0UT09

 

Идентификатор конференции: 883 3619 2891

Код доступа: 12321

2.

Математика

 

Позатабличне множення і ділення: усні обчислення. Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені до них.  

 Урок онлайн 14.00

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom

Тема: Математика

Время: 16 мар. 2021 02:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/72525489094?pwd=bVRjUVZhemk1YVlNeVo2TXdBSUJGUT09

Идентификатор конференции: 725 2548 9094

Код доступа: 1020

 

2. Домашнє завдання

ст. 48 № 309, 310, 316, 317

 

3.

Англійська  мова

Що вміють робити тварини.

Формування сприймання на слух.

Людмила Леонідівна Кравчук   

Завдання на блозі за посиланням

https://kravchukll.blogspot.com/p/2.html

Надія Степанівна Пашківська  Завдання на блозі за посиланням

https://nadiiapashkivska.blogspot.com/p/2_98.html

 

4.

Інформатика

Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія. Використання цифрових пристроїв для розв’язування усталених та творчих завдань. Переваги, можливості та обмеження цифрових пристроїв  різних видів. Правила експлуатації цифрових пристроїв.

Переглянути навчальний матеріал за посиланням

 

https://www.youtube.com/watch?v=jqvcPdEnoD4

 

5.

«Я досліджую світ»

Мета і цільова аудиторія. Зіставлення інформації з різних джерел. Правдива і неправдива інформація. Словесні і несловесні засоби для створення образу персонажа на сцені.

Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.



 





















































Конспект уроку «Я досліджую світ»


1. Згадайте тему місяця

Закресліть кожну третю букву й згадайте, над якою темою працюємо протягом місяця. 


2. Вправа “Відгадай”

Складіть, прочитайте та відгадайте загадку.



Мов маленький м’ячик.
Рум’яне, гладеньке,
Висить, а не скаче,
На смак солоденьке.

3. Передбачення теми уроку

·         Чи здогадалися, чиї таємниці будемо відкривати?

·         Які слова підказали вам, що це яблуко?

4. Вправа “Віднови діалог”

Якось дід Оксеник показував жевжикам яблука і розповідав, що ці 

фрукти мають особливі властивості. Які саме? Відновіть діалог,

доповнюючи прикладами (підр. с. 59, завд. 1).

5Вправа “Впиши слова”

Впишіть у схему ознаки яблука (зош. с. 29, завд. 1).



6Читання з розумінням




Прочитайте цікаві факти про яблука.

За дослідженнями археологів, яблука почали вживати в їжу 8,5 тисяч років тому.

• До Європи яблука потрапили завдяки римським солдатам і в давнину вважалися розкішшю й були ознакою багатства. Яблука були обов'язковими фруктами на столах заможних греків і римлян.

• Якщо яблуко розрізати впоперек, то малюнок на серцевині нагадуватиме п’ятикутну зірку. Давньогрецький філософ Піфагор стверджував, що така зірка, або, як він її називав, гігіея (на честь грецької богині здоров'я Гігіеї) є математичною досконалістю, оскільки приховує в собі золотий перетин.

• У Європі людина з’їдає в середньому близько 65 яблук на рік.

• Сік у яблуку не має кольору і прозорий, як вода. Вичавлений яблучний сік набуває бурого кольору через взаємодію з повітрям — окислюється.

• Американський селекціонер Альберт Еттер у 1940 році вивів незвичний сорт яблук із м’якоттю червонуваторожевого кольору. Сорт отримав назву “Рожеві перли” і був запатентований у 1944 році, а наступного року він з’явився в каталогах для садівників.

·         Чи була в тексті інформація, яку ви вже знали?

·         Які факти були для вас новими?

·         Про що захотіли більше дізнатися? Чому?

7Перегляд відео про користь яблук



Яблуко — це скарбничка поживних і корисних речовин. Людям давно відомо про корисні властивості яблук і, можливо, тому вони часто фігурують у різноманітних міфах і легендах. Сподіваюсь, цікаві факти про користь яблук стануть ще однією причиною з’їсти смачний і соковитий фрукт.

https://youtu.be/_FxqfBMLOls?t=3

·         Що нового ви дізналися про яблука?

·         Які факти вас здивували / зацікавили?




8Вправа “Поясни”

Відчувши чудовий аромат яблука, Пузлик не втримався і потягнувся за фруктом, аби його скуштувати. Але дід Оксеник миттю зупинив жевжика. Чому?

9Вправа “Розкажи”

Хробачок хоче з’їсти ваше яблуко. Як гадаєте, чому воно йому так  подобається Розкажіть (зош. с. 29, завд. 2).

10Слухання аудіоказки В. Сутєєва “Яблуко”

Як ви думаєте, чи тільки хробачкам подобаються яблучка?

Послухайте уважно казку і з’ясуйте, хто ще любить ласувати яблуками.

https://youtu.be/qnsF-eaYW2Q?t=10

·         Де відбувалися події, описані в казці?

·         Яка ситуація виникла між тваринами? Чому?

·         Хто допоміг розв’язати конфлікт?

·         Як тварини віддячили ведмедеві?

·         Яка головна думка казки?

·         Які висновки ви зробили для себе?















Немає коментарів:

Дописати коментар