№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
1. |
Фізична культура |
Загальне
уявлення про Олімпійські ігри. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Вправи зі
скакалкою. Рухливі ігри для активного відпочинку. Правила безпечної поведінки
під час виконання фізичних вправ та ігор. |
Урок онлайн 13.00 Юлія Віталіївна Личакова запрошує вас
на заплановану конференцію : Zoom. Тема: Фізкультура 3-Б Время: 30 мар. 2021 01:00 PM Киев Подключиться к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/82564115512?pwd=UE9hYlpOVkx1R3BBbGNNWkxFOGsvQT09 Идентификатор конференции: 825 6411 5512 Код доступа: 12321 |
2. |
Математика |
Усні та
письмові обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях (ділення
двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове). |
Урок онлайн 14.00 Марина
Козіцька запрошує вас
на заплановану конференцію: Zoom. Тема: Математика Время: 30 мар. 2021 02:00 PM Киев Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/79385491704?pwd=dEIxNjl4ZmtsQndaaEhhOTVmbEZxdz09 Идентификатор конференции: 793 8549 1704 Код доступа: 1020 |
3. |
Англійська мова |
Пісня
«»Ходімо до зоопарку». Формування
сприймання на слух. |
Людмила Леонідівна Кравчук Завдання на
блозі за посиланням https://kravchukll.blogspot.com/p/2.html Надія
Степанівна Пашківська Завдання на блозі за посиланням https://nadiiapashkivska.blogspot.com/p/2_98.html |
4. |
Інформатика |
Віртуальна та
доповнена реальність. Створення
моделей за допомогою цифрових пристроїв і програм. Вікові обмеження і свідомий
вибір програм для роботи. Налаштування програм під власні потреби. Правила
експлуатації цифрових пристроїв. Основні несправності цифрових пристроїв.
Безпечна поведінка. |
Перевірте свої знання Код доступу 5653477 Використати цей код, Тест
закривається 31 березня о 22.00 |
5. |
«Я досліджую світ» |
Норми спілкування в різних комунікативних ситуаціях.
(знайомі та незнайомці). Сфери спілкування. Репліка в діалозі: порада,
співчуття, комплімент тощо. Утворення простих числівників другого десятка.
Тексти зі щоденного життя. Інтонаційне забарвлення окличного речення.
Редагування рукописного та електронного тексту. Жанри писемного мовлення. |
Опрацювати
матеріал уроку за конспектом. |
Конспект
уроку «Я досліджую світ» 1. Передбачення теми уроку Прочитайте ланцюжок слів. Пригадайте, куди ми вирушили
із жевжиками за новою знахідкою. ·
Як гадаєте, чому ланцюжок слів
закінчується запитанням? Маємо
дізнатися щось нове про Харківську область. 2. Повідомлення теми уроку Харківська область багата і різноманітна.
Всю мальовничість і особливість регіону неможливо передати лише
кількома словами. Тому разом із жевжиками ми здійснимо подорож
до найцікавіших для відвідування місць Харківської області,
які потрібно відкрити для себе в цьому чарівному куточку
України. 3. Віртуальна подорож на Харківщину Робота з адміністративною мапою Розгляньте мапу України. Знайдіть на ній Харківську
область. ·
З якими областями вона межує? ·
Як ви думаєте, яке місто
є адміністративним обласним центром Харківської області? Робота з контурною мапою (зош. с. 38, завд. 3). Знайдіть на контурній мапі Харківську область
і зафарбуйте її. Позначте обласний центр. Ознайомлення з символікою області ·
Розгляньте герб і прапор Харківської
області. ·
Що на них зображено?
Як думаєте, що це може символізувати? Цікаві факти про Харківщину. ·
Харківська область утворена 1932 року. ·
Найбільшою річкою області є Сіверський Донець. ·
В області збудовано 57 водосховищ
і 2 тис. 538 ставків. ·
У Харківській області 27 районів
(за цим показником область поряд з Вінницькою посідає перше
місце в Україні). ·
Харківщина була і поки залишається головним
газовидобувним регіоном України. Її перспективні запаси оцінено
у 8 мільйонів 100 тисяч тон. ·
У Харківській області розташовані
778 пам’яток містобудування й архітектури,
з них 553 — у Харкові і 225 — в області (75 пам’яток
мають загальнонаціональне значення). ·
16 міст області занесено до Списку
історичних населених місць України. 4. Перегляд відео “Дивовижна Харківська область” Харківщина є найстарішою та найбільшою областю
Східної України. Цей регіон багатий на славетні історичні місця
та пам’ятки, унікальні озера та надзвичайну природу. 5. Вправа онлайн “Найдивовижніші куточки Харківщини” Перевірте себе. Визначте відповідність між фото
і описом. https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema7/lessons/18/media1 6. Перегляд відео “Харківщина” ·
Що нового
ви дізналися про Харківщину? ·
Що вас вразило
/ здивувало? ·
У яких
куточках Харківщини захотілося побувати? |
Немає коментарів:
Дописати коментар