четвер, 21 січня 2021 р.

П'ятниця, 22 січня

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

«Я досліджую світ»

Мета і цільова аудиторія. Засоби масової інформації: телебачення. Види телевізійних програм (новинні, розважальні, ток-шоу, ігрові, спортивні, просвітницькі, дитячі).  Реклама у друкованих виданнях, на радіо та телебаченні. Створення власного тексту. Орфограми, пунктограми, правила слововживання та словозміни (у межах вивченого).

Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

 

2.

Математика

 

Додавання багатоцифрових круглих чисел виду 350+170 різними способами. Розв’язування задач. Діаметр. Властивості діаметра.

Урок онлайн 14.45

  Марина Козіцька приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Математика

Время: 22 янв. 2021 02:45 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/73691630488?pwd=Qmh6dU50bkhwSDFYMXAwdFdDWWFFUT09

Идентификатор конференции: 736 9163 0488

Код доступа: 1020

3.

Українська мова

Епізоди в художньому творі. Виразне читання/слухання творів різних жанрів. Головна і другорядна інформація в тексті. Іменники, що означають назви істот (хто?), та іменники, що означають назви неістот (що?). Запис власних висловлювань. Перевірка орфограм  зручним способом.  Редагування тексту. 

Урок онлайн 15.40

   Марина Козіцька приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Українська мова

Время: 22 янв. 2021 03:40 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/76892682586?pwd=MnZuajR3WDZTVXY4c3ZQRHk0aEIyZz09

Идентификатор конференции: 768 9268 2586

Код доступа: 1020

4.

Фізична культура

 

Позитивні та негативні чинники, що впливають на стан здоров’я. Комплекс на релаксацію. Рухливі ігри для активного відпочинку. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

Завдання на блозі учителя

https://lichakova.blogspot.com/p/3.html?m=1

 

 

5.

Образотворче мистецтво

Порівняння природніх форм, образів довкілля з їх художнім (декоративним) трактуванням. Конструювання з паперу  та інших підручних матеріалів. Безпечна поведінка. Презентація власних (колективних) творчих досягнень.

Попрацюємо разом з паном Олівцем та пані Фарбою

https://video.novashkola.ua/3-klas/obrazotvorche-mistectvo-3-klas/urok-18-2/

 

6.

«Я досліджую світ»

Вибір продуктів харчування. Вплив реклами на вибір товарів. Традиції і звичаї свого регіону. Українські та європейські традиції.       

Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

 

Конспект уроку «Я досліджую світ»

 

1.  Малюнок гарного настрою 

Аби гарний настрій мати,
Треба всім його бажати.

З гарним настроєм приємно вирушати в мандри.  А щоб такий настрій був у вас упродовж усього уроку, наведіть і розфарбуйте малюнок правою та лівою руками одночасно (зош. с. 9, завд. 4).

2.  Передбачення теми уроку

Привіт, друзі!

Запрошуємо вас до одного з наймальовничіших і найпривабливіших куточків Миколаївської області.

Це й справді дивовижне місце, де з давніх часів збереглася краса природи, багатство фауни і флори.

Жевжики

·         Прочитайте лист. Від кого він?

·         Чи здогадалися ви, куди вас запрошують жевжики?

·         Спробуйте передбачити маршрут подорожі. А для цього пригадайте, про що ми дізналися на минулому уроці.

3.  Вправа «Третя буква»

Закресліть кожну третю букву в словах, і дізнаєтеся, куди ж запрошують нас жевжики .

Продовжуємо мандрувати Миколаївською областю й завітаємо на Кінбурнську косу, дізнаємося багато цікавого про цей унікальний куточок Миколаївщини.

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema5/lessons/11/media1

Перегляньте відео про унікальний куточок природи Миколаївщини. Створіть у звичайному зошиті хмару слів “Кінбурнська коса” й під час перегляду відео занотуйте факти, які вас зацікавили / здивували.

https://www.youtube.com/watch?v=vzVWSpKrfio

·         Які факти зацікавили вас найбільше?

5. Телепроєкт “Пазли історії — Кінбурнська коса”.

https://www.youtube.com/watch?v=75fU262APY0

·         Які факти вас вразили?

·         Чи доповнили ви новими фактами свої знання про Кінбурнську косу?

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema5/lessons/11/media2

6.  Вправа «Знайди спільне»

Завдяки неповторному клімату, Кінбурнська коса є місцем гніздування й зимівлі багатьох птахів. З одного боку косу омивають солоні води Чорного моря, з іншого — прісні води Дніпра.

Наближаючись до місця зупинки, жевжики побачили величезну кількість птахів. Розгляньте їхні зображення і скажіть, що може об’єднувати цих тварин на одній території (підр. с. 17).

7.  Читання з позначками 

Прочитайте факти про пеліканів. Біля кожного факту поставте відповідний знак.

 — інформація, відома мені;

 — зовсім нове для мене, те, що я почув / почула вперше;

 — те, що є надзвичайно цікавим і несподіваним;

 — незрозуміла інформація, викликає бажання дізнатися більше.



·         Яка інформація була вам відома?

·         Що було для вас новим?

·         Які факти були цікавими / несподіваними?

·         Про що захотілося дізнатися більше?

8.  Вправа «Запитай у орнітолога»

Орніто́лог — фахівець, який вивчає птахів.

Прочитайте відповіді орнітолога на запитання про рожевого пелікана. Поміркуйте, якими були запитання. Задай ці питання батькам. 

 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар