№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
1. |
«Я досліджую світ» |
Мета і
цільова аудиторія. Засоби масової інформації: телебачення. Види телевізійних
програм (новинні, розважальні, ток-шоу, ігрові, спортивні, просвітницькі,
дитячі). Реклама у друкованих
виданнях, на радіо та телебаченні. Створення власного тексту. Орфограми,
пунктограми, правила слововживання та словозміни (у межах вивченого). |
Опрацювати
матеріал уроку за конспектом. |
2. |
Математика |
Додавання
багатоцифрових круглих чисел виду 350+170 різними способами. Розв’язування
задач. Діаметр. Властивості діаметра. |
Урок онлайн 14.45 Марина Козіцька
приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема:
Математика Время: 22
янв. 2021 02:45 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/73691630488?pwd=Qmh6dU50bkhwSDFYMXAwdFdDWWFFUT09 Идентификатор
конференции: 736 9163 0488 Код доступа:
1020 |
3. |
Українська мова |
Епізоди в
художньому творі. Виразне читання/слухання творів різних жанрів. Головна і
другорядна інформація в тексті. Іменники, що означають назви істот (хто?), та
іменники, що означають назви неістот (що?). Запис власних висловлювань.
Перевірка орфограм зручним
способом. Редагування тексту. |
Урок онлайн
15.40 Марина Козіцька
приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема:
Українська мова Время: 22
янв. 2021 03:40 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/76892682586?pwd=MnZuajR3WDZTVXY4c3ZQRHk0aEIyZz09 Идентификатор
конференции: 768 9268 2586 Код доступа:
1020 |
4. |
Фізична культура |
Позитивні та
негативні чинники, що впливають на стан здоров’я. Комплекс на релаксацію.
Рухливі ігри для активного відпочинку. Правила безпечної поведінки під час
виконання фізичних вправ та ігор. |
Завдання на
блозі учителя https://lichakova.blogspot.com/p/3.html?m=1 |
5. |
Образотворче мистецтво |
Порівняння
природніх форм, образів довкілля з їх художнім (декоративним) трактуванням.
Конструювання з паперу та інших
підручних матеріалів. Безпечна поведінка. Презентація власних (колективних)
творчих досягнень. |
Попрацюємо
разом з паном Олівцем та пані Фарбою https://video.novashkola.ua/3-klas/obrazotvorche-mistectvo-3-klas/urok-18-2/ |
6. |
«Я досліджую світ» |
Вибір
продуктів харчування. Вплив реклами на вибір товарів. Традиції і
звичаї свого регіону. Українські та європейські традиції. |
Опрацювати
матеріал уроку за конспектом. |
Конспект
уроку «Я досліджую світ» 1. Малюнок
гарного настрою Аби гарний настрій мати, З гарним настроєм приємно
вирушати в мандри. А щоб такий
настрій був у вас упродовж усього уроку, наведіть
і розфарбуйте малюнок правою та лівою руками одночасно (зош. с. 9, завд. 4). 2. Передбачення
теми уроку Привіт, друзі! Запрошуємо вас до одного з наймальовничіших
і найпривабливіших
куточків Миколаївської області. Це й справді дивовижне
місце, де з давніх часів збереглася краса природи, багатство фауни
і флори. Жевжики ·
Прочитайте лист. Від кого він? ·
Чи здогадалися ви, куди
вас запрошують жевжики? ·
Спробуйте передбачити маршрут подорожі.
А для цього пригадайте, про що ми дізналися
на минулому уроці. 3. Вправа «Третя
буква» Закресліть кожну третю букву в словах, і дізнаєтеся,
куди ж запрошують нас жевжики . Продовжуємо мандрувати Миколаївською
областю й завітаємо на Кінбурнську косу, дізнаємося багато цікавого про цей унікальний куточок
Миколаївщини. Перегляньте відео про унікальний куточок природи Миколаївщини.
Створіть у звичайному зошиті хмару слів “Кінбурнська коса”
й під час перегляду відео занотуйте факти,
які вас зацікавили / здивували. https://www.youtube.com/watch?v=vzVWSpKrfio ·
Які факти
зацікавили вас найбільше? 5. Телепроєкт
“Пазли історії — Кінбурнська коса”. https://www.youtube.com/watch?v=75fU262APY0 ·
Які факти вас вразили? ·
Чи доповнили
ви новими фактами свої знання про Кінбурнську косу? https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema5/lessons/11/media2 6. Вправа «Знайди
спільне» Завдяки неповторному клімату, Кінбурнська коса є місцем
гніздування й зимівлі багатьох птахів. З одного боку косу омивають
солоні води Чорного моря, з іншого — прісні води Дніпра. Наближаючись до місця зупинки, жевжики побачили величезну кількість
птахів. Розгляньте їхні зображення і скажіть, що може об’єднувати
цих тварин на одній території (підр. с. 17). 7. Читання з позначками Прочитайте факти про пеліканів. Біля
кожного факту поставте відповідний знак. ·
Яка інформація була
вам відома? ·
Що було
для вас новим? ·
Які факти були
цікавими / несподіваними? ·
Про що захотілося
дізнатися більше? 8. Вправа «Запитай у
орнітолога» Орніто́лог — фахівець, який вивчає птахів. Прочитайте відповіді орнітолога
на запитання про рожевого пелікана. Поміркуйте, якими були
запитання. Задай ці питання батькам.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар