№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
1. |
«Я досліджую світ» |
Мета і
цільова аудиторія. Мультфільм. Елементи форми (рухомі образи, звукові
засоби). Словесні і несловесні засоби для створення образу персонажа на
сцені. Створення власного тексту. Орфограми, пунктограми, правила слововживання
та словозміни (у межах вивченого). |
1. Перегляд
мультфільму «Як дідух Різдво врятував» https://www.youtube.com/watch?v=buH1hXjCc2g 2. Вправа на пошук інформації (підр. с. 9, завд. 7). |
2. |
Математика |
Використання
математичних знань та способів дій для
розв’язання навчальних і практичних
завдань. |
Урок онлайн 13.00 Марина Козіцька
приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема:
Математика Время: 15
янв. 2021 01:00 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/78904856487?pwd=K0pXQk42d0ZCRG1HRjdEREVWTEx1QT09 Идентификатор
конференции: 789 0485 6487 Код доступа:
qXcHG4 |
3. |
Українська мова |
Робота з
деформованим текстом. Читання/слухання казки. Обговорення первинного
сприйняття. Робота з лексичним значенням слова. Значення префіксів.
Інсценізація казки. Взаємооцінювання. |
Урок онлайн
14.00 Марина Козіцька
приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема:
Українська мова Время: 15
янв. 2021 02:00 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/78510988227?pwd=djA0dVBXNkJKeExKZytqSWx0ZnZUUT09 Идентификатор
конференции: 785 1098 8227 Код доступа:
fMHm1L |
4. |
Фізична культура |
Танцювальні
імпровізаційні вправи. Рухливі ігри для активного відпочинку. Правила
безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор. |
Завдання на
блозі учителя https://lichakova.blogspot.com/p/3.html?m=1 |
5. |
Образотворче мистецтво |
Вирізування,
конструювання з паперу та інших підручних матеріалів. Безпечна поведінка.
Презентація власних досягнень. |
Попрацюємо разом з паном Олівцем та
пані Фарбою https://video.novashkola.ua/3-klas/obrazotvorche-mistectvo-3-klas/urok-17/ |
6. |
«Я досліджую світ» |
Безпечна
поведінка у природі. Правила збереження здоров’я від можливих небезпек
зовнішнього середовища. Традиції та свята українського народу. Різдвяні
символи. |
1. Вправа «Прочитай
і поясни» Оля знає, що
зміна виду діяльності — один зі способів зняття втоми, але є ще й інші.
Прочитайте, які саме (підр. с. 8, завд. 6). Який із цих
способів ви використовуєте найчастіше? Поясніть, чому. Скористайтеся
одним зі способів зняття втоми. Швидко відповідайте на веселі запитання
гумористичної вікторини. https://learningapps.org/watch?v=p2npe4m0j21 2. Опрацювати матеріал уроку за конспектом. |
Конспект
уроку «Я досліджую світ» 1. Повідомлення теми уроку Сьогодні нас тішить різноманітність шоколаду. Будь-які сорти,
на будь-який смак, за будь-яку ціну. Але так було
не завжди. Продовживши подорож Львовом, ви дізнаєтеся історію виникнення
шоколаду, дослідите його склад, дізнаєтеся про різні види шоколаду,
про його користь і шкоду для організму людини. 2. Перегляд відео «Історія шоколаду» https://www.youtube.com/watch?v=yHZ-TIkgB-A ·
Які нові
факти про шоколад ви дізналися? ·
Що вас здивувало
/ зацікавило? Львів’яни відкрили
для себе шоколад ще в середньовіччі. Тоді у Львові
з’явилися східні солодощі та французькі десерти. Потім місцеві
майстри-пекарі та кондитери самі почали виготовляти розмаїті солодкі
смаколики. З початком ХХ ст. майже в кожному будинку теперішніх
проспектів Свободи й Шевченка були цукерні. Водночас Львів став, після
швейцарського Берна, другою європейською столицею шоколаду. Львовознавці
розповідають, що в місті Лева шоколад їдять, п’ють, дарують,
ним пишаються, насолоджуються, захоплюються, з ним фантазують,
ідуть у гості, освідчуються в коханні, ухвалюють серйозні життєві
рішення. І тільки у Львові — найсолодшому місті України,
шоколад називають по-особливому — “чоколяда”. Львів’яни навіть вигадали
власну вільноконвертовану валюту — хочеш комусь віддячити, кажеш:
“З мене чоколяда”. Національне свято
шоколаду у Львові — це традиційне міське свято, упродовж якого
відбувається ярмарок-презентація шоколадних виробів, майстер-класи
від професійних шоколатьє, створення шоколадних виробів ручної роботи
та скульптур із брил шоколаду, покази шоколадних суконь
ШокоFashion, а також працює Дитяча шоколадна країна. 3. Перегляд відео “Національне свято шоколаду”. https://www.youtube.com/watch?v=D211OHdWGrI ·
Що вас вразило
/ здивувало під час перегляду відео? ·
Які емоції
ви переживали? 4. Вправа “Пригадай і розкажи” (підр. с. 10, завд. 1). Шоколатьє — кондитер або продавець шоколаду
та шоколадних кондитерських виробів. Завдання у
зошиті (ст.6 завд.1) Поєднайте частини афоризмів
про шоколад. https://learningapps.org/watch?v=pa1zhtqba21 5. Шоколадна
математика · Оля придбала
шоколадні фігурки (підр. с. 10, завд. 2).
Яка вартість її покупки? ·
Шоколадка
коштує 35 гривень. У неділю в супермаркеті акція: візьми
2 шоколадки — отримаєш третю в подарунок. Скільки шоколадок
можна придбати в супермаркеті в неділю, маючи 200 гривень? 6. Перегляд відео “12 фактів про шоколад”. https://www.youtube.com/watch?v=d8YYL29u5pk Який діалог міг відбутися
між шоколатьє та одним з учасників майстер-класу? Відтворіть
його (підр. с. 10, завд. 3). 7. Як
правильно обирати шоколад Шоколад — один з найулюбленіших продуктів
і дітей, і дорослих. Світова індустрія шоколаду
в наш час активно розвивається, тому науковці досліджують,
як цей продукт впливає на організм людини та які властивості має. 8. Перегляд відео “Львівська
майстерня шоколаду” https://www.youtube.com/watch?v=8GnSaMxEfBI |
Немає коментарів:
Дописати коментар