№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
1. |
Фізкультура |
Загальнорозвивальні
вправи в русі з предметами. Рухливі ігри для активного відпочинку. Правила
безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор. |
Урок онлайн
13.00 Юлія
Личакова приглашает
вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема:
Фізкультура 3-Б Время: 12
янв. 2021 01:00 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/3750663191?pwd=a3VIRFFCSG03NG1lNVQ5SFMxUG0wUT09 Идентификатор
конференции: 375 066 3191 Код доступа:
112233 |
2. |
Математика |
Додавання
виду 350+240. Віднімання виду
350-240. Співвідношення між одиницями
вимірювання величин під час розв’язання практично зорієнтованих задач. |
1. Урок
онлайн 14.00 Марина Козіцька приглашает
вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема:
Математика Время: 12
янв. 2021 02:00 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/78952732254?pwd=RlpqUy94aTkzUHdNeGx2WmxjTjZaQT09 Идентификатор
конференции: 789 5273 2254 Код доступа:
1JbXM6 (На урок
підготувати підручник 1 частина,
збірник «3000 завдань», зошит, ручка, олівець, лінійка). 2. Домашнє
завдання Ст. 97 № 563, 571, 572 |
3. |
Англійська мова |
Будинок, в
якому я проживаю. Формування
лексичних навичок. |
Заходите на конференцію свого вчителя Урок онлайн
14.45 Людмила
Леонідівна Кравчук приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: 3-Б
English (група Кравчук Л.Л.) Время: 12
янв. 2021 02:45 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/2353564385?pwd=NW5pak16MFNaeGRPZzUvMjFhbkY1QT09 Идентификатор
конференции: 235 356 4385 Код доступа:
1111 Урок онлайн 15.00 Надія Степанівна Пашківська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: English
(3-Б) Время: 12 янв. 2021 15:00 Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/7719528694?pwd=NzhRWmdHMVN0NkxFb3NyM3crSFpZdz09 Идентификатор
конференции: 771 952 8694 Код доступа: 54321 |
4. |
Інформатика |
Ключові слова для пошуку інформації. Види пошуку.
Пошукові системи. |
Переглянути навчальний матеріал за посиланням |
5. |
«Я досліджую світ» |
Перепитування
як спосіб уточнення почутої інформації в діалозі. Перефразування. Перетворювання інформації:
види асоціативних схем, таблиця. Створення власного висловлювання. |
Опрацювати
матеріал уроку за конспектом. |
Конспект уроку «Я досліджую світ» 1. Виконайте
дії та дізнайтеся, над якою темою будемо працювати протягом
місяця. 2. Вправа «Поміркуй і поясни» (зош. с. 3, завд. 1). 3. Вправа
«Доповни» (зош. с. 3, завд. 3). ·
А які таємниці
ви побачили сьогодні? Напишіть про це 2-3 речення (зош. с. 3, завд. 4). 4. Вправа «Розшифруй» (зош. с. 3, завд. 2). 5. Знайомство з темою місяця Мандрівка нашою Батьківщиною з кумедними жевжиками триває. Вивчаючи
цю тему ми побуваємо у Львівській і Миколаївській
областях. Дізнаємося, яких традицій святкування Різдва дотримуються
на Львівщині, пригадаємо, як відзначають це свято у вашій
родині. Довідаємося, що символізує різдвяний дідух і навчимося його
плести. З’ясуємо, яких життєвих правил дотримуються мільйонери,
і поміркуємо, як ви можете заробити свої перші гроші. Дізнаємося, чому Миколаїв називають містом кораблів, і відкриємо
для себе правила гри “Морський бій”. З’ясуємо,
де в Україні зимують лебеді. Пригадаємо, чим можна
підгодовувати птахів, що зимують у нашому краї, та виготовимо
для них оригінальну годівничку. Дізнаємося, як слід поводитися,
якщо вас переслідує незнайома людина чи телефонний шахрай. Цього місяця ви шукатимете відповіді на запитання: ·
Чому дещо нам невідоме? ·
Як сприймати невідоме? ·
Чи багато невідомого навколо? ·
Чи може відоме стати невідомим? 6. Читання
уривка (підр. с. 6). Щоб дізнатися, куди ми сьогодні
вирушимо разом із жевжиками, прочитайте цікаву історію, яка сталася
з нашими друзями. ·
Які риси
характеру проявив Номул? А дівчинка? ·
Що ви відчули,
дізнавшись про рішення жевжиків? ·
Як би ви повелися
на місці Яринки? Пригадайте пригоди жевжиків у Львові. Вставте у речення пропущені
слова. 7. Вправа “Правильна послідовність” (зош. с. 4, завд. 1). Пронумеруйте події у правильній послідовності. 8. Математичне завдання (зош. с. 4, завд. 2). Пригадайте, яку ціну за жевжоліт назвали жевжики. З яких
монет можна скласти потрібну суму? Наклейте відповідні наліпки. 9. Вправа «Шоколадна фабрика» Математичне завдання (зош. с. 4, завд. 2). Пригадайте, яку ціну за жевжоліт назвали жевжики. З яких
монет можна скласти потрібну суму? Наклейте відповідні наліпки. 10. Віртуальна подорож Львівською областю Робота з адміністративною мапою України (форзац
підручника) ·
Знайдіть на мапі
Львівську область. У якій частині України вона розташована? ·
З якими областями
вона межує? ·
Яке місто
є обласним центром Львівської області? Львівська область розташована на заході України. Є однією
з трьох областей історично-культурного регіону Галичина, частиною
Карпатського єврорегіону. Одна з найрозвиненіших областей країни
в економічному, туристичному, культурному та науковому напрямах. 11. Робота з контурною мапою (зош. с. 4, завд. 3). Знайдіть
на контурній мапі Львівську область і зафарбуйте її. Позначте
обласний центр. Ознайомлення із символікою Львівської області Подивіться на герб Львівської
області. ·
Що на них зображено?
Як думаєте, що це може символізувати? Прапор Львівської області є символом, що відображає історію і традиції області. 12. Перегляд
відео “ТОП 5 туристичних місць Львівщини” https://www.youtube.com/watch?v=kDuw75X4r_I ·
Що нового ви дізналися про Львівську
область? ·
Чим славиться ця область? ·
Що вас здивувало / зацікавило? ·
Чи захотілося побувати на Львівщині? · Куди ви помандрували б? |
Немає коментарів:
Дописати коментар