№ з/п |
Предмет |
Теоретичний матеріал |
Практичні завдання |
1. |
«Я
досліджую світ» |
Спостереження/дослідження. Єдність світу живої і неживої
природи, людина - частина природи. Умови, необхідні для життя людини. |
1. Опрацювати матеріал уроку за конспектом. 2. Виконати завдання у зошиті ст.2 № 1, 2, 3. |
2. |
Математика |
Додавання виду 350+200; 350+20. Віднімання виду 350-200,
350-20. Розв’язання задач вивчених видів. |
1. Урок онлайн 13.00 Марина Козіцька приглашает вас на запланированную конференцию:Zoom. Тема: Математика Время: 11 янв. 2021 01:00 PM Киев Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/79798930987pwd=ZHNoM1VzQVdqd0k5MTJkbmk0OERIdz09 Идентификатор конференции:797 9893 0987 Код доступа: 9rM6xk (На урок підготувати підручник 1 частина, збірник «3000 завдань», зошит, ручка, олівець, лінійка). 2. Домашнє завдання Ст. 96 №555, 556, 564 |
3. |
Українська
мова |
Власна думка. Пошук спільного і відмінного у думках.
Створення власного висловлювання. Лексичне значення слова. Запис під
диктування. Пошук орфограм слабкої позиції в слові. Самоперевірка за зразком. Читання для загального,
вибіркового та повного розуміння. Пошук в тексті очевидної й неочевидної
інформації. |
1. Урок онлайн 14.00 Марина Козіцька приглашает вас на запланированную конференцию:Zoom. Тема: Українська мова Время: 11 янв. 2021 02:00 PM Киев Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/75538598241pwd=YmRRZ3NOTUNSTTM2azM4RHNYeFRhZz09 Идентификатор конференции:755 3859 8241 Код доступа: 2xTDjZ (На урок підготувати підручник 2 частина, зошит, ручка, олівець). |
4. |
Українська
мова |
Передбачення змісту твору. Виразне читання/слухання
твору. Первинне сприйняття. Вибіркове читання: виокремлення інформації. Аналіз
художнього тексту: характеристика особливих рис персонажів. Роль слів «тому»,
«він», «вона», «в них», які забезпечують
зв'язок між реченнями. Лексичне значення слів. Графічні засоби
(піктограми, асоціативні схеми тощо) для фіксації виокремленої інформації з почутого. Перевірка орфограм за
орфографічним словником, спорідненим словом або формою того самого слова. |
1. Щоденні 5. Читання для себе ст.7-8 № 5 2. Розуміння прочитаного ст. 8 № 6, 7 2. Домашнє завдання Ст. 5 впр.1, ст.7 впр. 5 (читати), Ст. 6 впр.4 (письмово), вивчити правило
|
5. |
«Я
досліджую світ» |
Створення
композиції з природних матеріалів (наприклад, Сніговичок). Безпечні прийоми праці під час застосування
інструментів та пристосувань. Економне використання матеріалів. |
Працюємо за матеріалом альбома-посібника «Маленький трудівничок» (ст.46) 1. Прочитати інформацію від Черепашки. 2. Ознайомитися з послідовністю виконання роботи. 3. Повторити правила безпеки роботи з інструментами та пристосуваннями (форзац альбома). 4. Виконати композицію. 5. Презентувати свою роботу у класній групі Viber. |
Конспект уроку «Я досліджую світ» 1. Робота
над загадкою Кружляє ніжно білий пух, ·
Які слова в загадці підказали вам,
що це зима? ·
Які ще ознаки зими ви пам’ятаєте?
2. З'єднайте
картинку з назвою явища природи, яке на ній зображено. https://learningapps.org/watch?v=pwma61vct21 Чим вам подобається зима?
Що в ній незвичайного? 3. Робота із сюжетною картиною Підручник «Я досліджую світ» ст. 4 -5 Розглянути картину, дати відповіді на запитання. 4. Складаємо плани на рік Роздрукувати у форматі А-4, дописати плани на 2021 рік та
розфарбувати. |
Немає коментарів:
Дописати коментар