неділя, 10 січня 2021 р.

Понеділок, 11 січня

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

«Я досліджую світ»

Спостереження/дослідження. Єдність світу живої і неживої природи, людина - частина природи. Умови, необхідні для життя людини.

1. Опрацювати матеріал уроку за конспектом.

2. Виконати завдання у зошиті           ст.2 № 1, 2, 3.

2.

Математика

 

Додавання виду 350+200; 350+20. Віднімання виду 350-200, 350-20. Розв’язання задач вивчених видів.

1. Урок онлайн 13.00

Марина Козіцька приглашает вас на запланированную конференцию:Zoom.

Тема: Математика

Время: 11 янв. 2021 01:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/79798930987pwd=ZHNoM1VzQVdqd0k5MTJkbmk0OERIdz09

Идентификатор конференции:797 9893 0987

Код доступа: 9rM6xk

(На урок підготувати підручник 1 частина, збірник «3000 завдань», зошит, ручка, олівець, лінійка).

2. Домашнє завдання

Ст. 96 №555, 556, 564

3.

Українська мова

Власна думка. Пошук спільного і відмінного у думках. Створення власного висловлювання. Лексичне значення слова. Запис під диктування. Пошук орфограм слабкої позиції в слові.  Самоперевірка за зразком. Читання для загального, вибіркового та повного розуміння. Пошук в тексті очевидної й неочевидної інформації.   

1. Урок онлайн 14.00

Марина Козіцька приглашает вас

 на запланированную конференцию:Zoom.

Тема: Українська мова

Время: 11 янв. 2021 02:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/75538598241pwd=YmRRZ3NOTUNSTTM2azM4RHNYeFRhZz09

Идентификатор конференции:755 3859 8241

Код доступа: 2xTDjZ

(На урок підготувати підручник 2 частина, зошит, ручка, олівець).

4.

Українська мова

Передбачення змісту твору. Виразне читання/слухання твору. Первинне сприйняття. Вибіркове читання: виокремлення інформації. Аналіз художнього тексту: характеристика особливих рис персонажів. Роль слів «тому», «він», «вона», «в них», які забезпечують  зв'язок між реченнями. Лексичне значення слів. Графічні засоби (піктограми, асоціативні схеми тощо) для фіксації виокремленої інформації  з почутого. Перевірка орфограм за орфографічним словником, спорідненим словом або формою того самого слова.

 1. Щоденні 5. Читання для себе                          

ст.7-85

2. Розуміння прочитаного

ст. 86, 7

2. Домашнє завдання

Ст. 5 впр.1, ст.7 впр. 5 (читати),

Ст. 6 впр.4 (письмово), вивчити правило

 

5.

«Я досліджую світ»

Створення  композиції з природних матеріалів (наприклад, Сніговичок).  Безпечні прийоми праці під час застосування інструментів та пристосувань. Економне використання матеріалів.

Працюємо за матеріалом альбома-посібника «Маленький трудівничок» (ст.46)

1. Прочитати інформацію від Черепашки.

2. Ознайомитися з послідовністю виконання роботи.

3. Повторити правила безпеки роботи з інструментами та пристосуваннями 

(форзац альбома).

4. Виконати композицію.

5. Презентувати свою роботу у класній групі Viber.

Конспект уроку «Я досліджую світ»

1. Робота над загадкою

Кружляє ніжно білий пух,
Міняє зайчик свій кожух,
Вдягає лиска рукавички,
Співають весело синички,
Ведмідь в барлозі вже дріма,
Яка пора, скажіть? …

·         Які слова в загадці підказали вам, що це зима?

·         Які ще ознаки зими ви пам’ятаєте?

 

2. З'єднайте картинку з назвою явища природи, яке на ній зображено.

https://learningapps.org/watch?v=pwma61vct21

Чим вам подобається зима? Що в ній незвичайного?

3. Робота із сюжетною картиною

Підручник «Я досліджую світ» ст. 4 -5

Розглянути картину, дати відповіді на запитання.

4. Складаємо плани на рік

Роздрукувати у форматі А-4, дописати плани на 2021 рік та розфарбувати.



 


Немає коментарів:

Дописати коментар