№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
1. |
Фізкультура |
Позитивні та
негативні чинники, що впливають на стан здоров’я. Комплекс вправ для
профілактики захворювань органів зору. Рухливі ігри для активного відпочинку.
Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор. |
Урок онлайн
13.00 Юлія
Личакова Тема: « Позитивні та негативні чинники,
що впливають на стан здоров’я. Комплекс вправ для профілактики органів зору.» приглашает вас на запланированную
конференцию: Zoom. Тема: Фізкультура 3-Б Время: 19 янв. 2021 01:00 PM Киев Подключиться к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/81203034509?pwd=RUo5WkRWUmgvWFpNcGRwVlRXWnNOdz09 Идентификатор конференции: 812 0303 4509 Код доступа: 112233 |
2. |
Математика |
Віднімання
багатоцифрових круглих чисел виду 120-50 частинами: способом розкладання
від’ємника на зручні доданки. Розв’язування задач. Обчислення виразів зі
змінною (змінними) при заданому її (їх) числовому значенні. |
1. Урок
онлайн 14.00 Марина Козіцька приглашает вас
на запланированную конференцию: Zoom. Тема:
Математика Время: 19
янв. 2021 02:00 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/75856030316?pwd=OTU1ZTZsMGVobWlXcUlmT09UTndZUT09 Идентификатор
конференции: 758 5603 0316 Код доступа: 1020 2. Домашнє завдання Ст. 9 № 34, 35, 36. |
3. |
Англійська мова |
Частини
будинку. Формування
усної взаємодії .
|
Урок онлайн
14.55 Людмила
Леонідівна Кравчук приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: 3-Б
English (Кравчук Л.Л.) Время: 19
янв. 2021 14:55 Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/2353564385?pwd=NW5pak16MFNaeGRPZzUvMjFhbkY1QT09 Идентификатор
конференции: 235 356 4385 Код доступа: 1111 Урок онлайн 14.55 Надія
Степанівна Пашківська приглашает
вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: English
(3-Б) Время: 19
янв. 2021 14:55 Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/7719528694?pwd=NzhRWmdHMVN0NkxFb3NyM3crSFpZdz09 Идентификатор
конференции: 771 952 8694 Код доступа:
54321 |
4. |
Інформатика |
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в
інтернеті. |
Переглянути навчальний матеріал за посиланнями |
5. |
«Я досліджую світ» |
Перепитування
як спосіб уточнення почутої інформації в діалозі. Факти й судження в простому
медіатексті, виокремлення цікавої для себе інформації. Створення власного
висловлювання. |
Опрацювати
матеріал уроку за конспектом. |
Конспект
уроку «Я досліджую світ» 1. Вправа «Емоції» Упродовж дня ви переживаєте величезну кількість
різних емоцій. І не завжди всі вони приємні.
А чи вмієте ви розпізнавати емоції? Біля назви кожної емоції
поставте номер того обличчя, яке її відображає (зош. с. 6, завд. 1). ·
Які емоції
ви пережили сьогодні? Розкажіть. Вправа «Поєднати» Поєднайте слова за змістом. Поясніть, чому
ви створили саме такі пари. https://learningapps.org/watch?v=pqn59gwwk21 ·
Поєднання
яких слів викликало у вас сумнів? Чому? 2. Повідомлення
теми уроку Ми продовжуємо подорож Львівщиною. Цього
разу на нас чекає ще одне незвичайне місце — Старий
Самбір. Чим воно унікальне, ми з вами дізнаємося
під час нашої мандрівки. 3. Вправа «Пригадай» Біля міста Старий Самбір діти помітили величезні лопаті
вітрової електростанції. “Певно, тут завжди вітряно”, — сказав Стас (підр. с. 12, завд. 7). ·
Чи погоджуєтеся
ви з думкою хлопчика? Чому? ·
Пригадайте,
до яких джерел енергії належить вітер. ·
Продовжте
речення: “Вітер належить до … джерел енергії тому, що …”. 4. Перегляд відео «Чим може пишатися Старий Самбір, що на Львівщині» https://www.youtube.com/watch?v=crGXY7fyD3E ·
Чим може
пишатися місто Старий Самбір? ·
Як ви думаєте,
чому саме на його території побудовано вітряну електростанцію? ·
Коли
було побудовано електростанцію? ·
Скільки
вітряків працює на цій електростанції? ·
Скільки
будинків може забезпечити електроенергією ця станція? ·
Чим ще вигідна
така електростанція? 5. Вправа «Як побачити вітер» Чи можна побачити вітер? На яких
малюнках зображено доказ того, що вітер дме? Наведіть власні приклади (підр. с. 12, завд. 8). ·
Що таке
вітер? 6. Перегляд відео «Чому дме вітер» https://www.youtube.com/watch?v=aBEZ1h1kDeg ·
Як ви думаєте,
чому дме вітер? ·
Перегляньте
відео і знайдіть відповідь на це запитання. 7. Онлайн-вправа «Вітер на роботі» https://learningapps.org/watch?v=p8qzrg1na20 8. Вправа «Пронумеруй» Пронумеруйте рядки так, щоб утворився
вірш Т. Коломієць “Вітрисько” (зош. с. 6, завд. 2). https://learningapps.org/watch?v=pj6n2m3pc21 9. Вправа «Три аргументи» Оля і Стас засперечалися: шкідливий
вітер чи корисний? Наведіть три аргументи на підтвердження
кожної думки. Запишіть їх у таблицю (підр. с. 12, завд. 9
/ зош. с. 6, завд. 3). |
Немає коментарів:
Дописати коментар