№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
1. |
«Я досліджую світ» |
Усне та
письмове обчислення в навчальних і життєвих ситуаціях: додавання і віднімання
іменованих чисел, множення і ділення на одноцифрове число іменованих чисел,
поданих в одиницях вимірювання довжини маси, вартості і часу. |
Опрацювати
матеріал уроку за конспектом. |
2. |
Математика |
Гроші.
Операції з грошима. Різниця між поняттями копійки та монети. Розв’язування рівнянь з однією
змінною. |
Урок онлайн 13.00 Марина Козіцька
приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема:
Математика Время: 21
янв. 2021 01:00 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/77310487723?pwd=U3ZCcm1BVmg1VkowTFk3TUh0N2xzQT09 Идентификатор
конференции: 773 1048 7723 Код доступа:
1020 Домашнє завдання ст. 11 № 51,
52 |
3. |
Фізична культура |
Позитивні та
негативні чинники, що впливають на стан здоров’я. Комплекс дихальних вправ.
Рухливі ігри для активного відпочинку. Правила безпечної поведінки під час
виконання фізичних вправ та ігор. |
Урок онлайн
14.00 Юлія Личакова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: Фізкультура 3-Б Время: 21 янв. 2021 02:00 PM Киев Подключиться к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/89768537699?pwd=UWxRN2NoeDArenNUMk1qbGNDQzdaQT09 Идентификатор конференции: 897 6853 7699 Код доступа: 112233 |
4. |
Англійська мова |
Кімнати в
готелі Брайтон. Формування
навичок зорового сприймання. |
Людмила
Леонідівна Кравчук Завдання на
блозі за посиланням https://kravchukll.blogspot.com/p/2.html Надія Степанівна Пашківська Завдання на блозі за посиланням |
5. |
Українська мова |
Слухання/читання
уривку з книги. Твори, спільні за тематикою та споріднені за ідеями. Іменник.
Загальне поняття (питання, значення, роль та зв'язок з іншими словами в
реченні за допомогою закінчень та прийменників). Створення власного висловлювання. Перевірка
орфограм зручним способом. Редагування тексту. |
Урок онлайн
14.50 Марина Козіцька приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема:
Українська мова Время: 21 янв. 2021 02:50 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/74506396623?pwd=TUJNenppaHpQZEV3ZUV1aWFqNVVXZz09 Идентификатор
конференции: 745 0639 6623 Код доступа:
1020 Домашнє
завдання Ст.23 впр.36
№3, 4 |
Конспект
уроку «Я досліджую світ» 1. Передбачення теми уроку Прочитайте слова. живкиже рискня рикга абир Спробуйте передбачити, про що будемо говорити на уроці. Ми продовжуємо подорожувати разом із жевжиками
Україною. А куди і за чим вирушили жевжики,
ми дізнаємося, коли прочитаємо про нову пригоду цих кумедних
істот. 2. Самостійне читання пригоди (підр. с. 16). ·
Чи трапилися
вам в уривку слова, які були незрозумілими? Словничок Лиман — затоплена пригирлова частина річкової долини,
що перетворилася на мілку й витягнуту затоку. Ополонка — отвір, прорубаний у кризі замерзлої водойми. 3. Вправа “Обери” (зош. с. 9, завд. 1). Перевірте, чи уважно ви читали уривок. Пригадайте
події, про які йдеться у прочитаному уривку, та оберіть
правильні варіанти відповідей. Виконай завдання онлайн https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema5/lessons/10/media1 4. Вправа “Дай відповідь”. ·
Які людські
риси виявив Номул? ·
Як вплинуло
на Номула його нове захоплення? ·
Які захоплення
можуть бути в інших жевжиків? ·
Які уподобання
маєте ви й ваші друзі? ·
Що краще:
мати захоплення чи не мати їх? ·
Як знахідка
жевжиків пов’язана з Україною? ·
Поміркуйте,
що ще можуть зробити жевжики, користуючись винаходом Номула. 5. Математичне завдання До полудня
рибалка наловив 2 кг 400 г риби, а додому приніс
5 кг 300 г. Яка вага його улову в другій половині
дня? (зош. с. 9, завд. 2). 6. Робота
з адміністративною мапою України Знайдіть на мапі Миколаївську область. У якій частині
України вона розташована? ·
Із якими областями
України вона межує? ·
Яке місто
є адміністративним обласним центром Миколаївської області? 7. Робота з контурною мапою (зош. с. 9, завд. 3). Зафарбуйте на контурній мапі Миколаївську область.
Позначте обласний центр. 8. Ознайомлення
із символікою області 9. Подорож
Миколаївщиною На Миколаївщині
є свій Крим. Щоправда, малий, але від того
не менш захопливий. Неподалік села Актового Вознесенського району
скелястою долиною протікає річка Мертвовід. Тече вона між вивітреними
гранітними породами, заглибини яких подекуди досягають 40-50 метрів.
Цей комплекс валунів і скель називається Актовський каньйон. Його
площа — понад 250 гектарів, а в довжину він сягає
5 кілометрів. Цей один із найдавніших куточків суші
на євразійському континенті за геологічно-ландшафтними показниками
близький до легендарних каньйонів Північної Америки та Криму. Саме
звідси й назва, яка закріпилася серед місцевих мешканців
та гостей краю. Українська Швейцарія Ще однією
напрочуд привабливою для відвідування частиною природного парку
“Гранітно-степове Побужжя” є українська Швейцарія, а саме —
селище Мигія. Отримавши такий титул за мальовничість пейзажів,
цей крихітний населений пункт із року в рік відвідує
дедалі більше туристів. Перегляд відео “Визначні місця Миколаївщини. Мигія” https://www.youtube.com/watch?v=PSyXczFEP14 Радонове озеро Зовсім поряд
із Мигією розташоване рукотворне Радонове озеро. Це — залитий водою
гранітний кар’єр. Через високу концентрацію радону вода набула
ніжно-блакитного відтінку. Озеро майже прозоре. Однак тут дуже
глибоко — до 40-42 метрів. Ліси у степах Попри
те, що Південь традиційно постає в нашій уяві спекотною
та посушливою рівниною, тут є й лісисті ділянки. Серед
них мальовничий Трикратський ліс, розташований на річці Арбузинка.
У Трикратському лісі є кілька урочищ, які плавно перетікають
одне в одне. Тут можна зустрітися з бізонами, козулями, ланями
та оленями. Перегляд відео “Мій путівник.
Миколаївщина — Трикратський ліс” https://www.youtube.com/watch?v=Dy36GAxaueQ Перегляд
відео “Новий день. 4 місця, які варто відвідати
на Миколаївщині” https://www.youtube.com/watch?v=odbqQlKp3uE ·
Що нового
ви дізналися з відео про цікаві місця Миколаївщини? ·
Що вас вразило
/ здивувало? ·
Чи захотілося
вирушити в подорож до Миколаївської області? Куди саме? 10. Вправа «Істинні –
хибні» https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema5/lessons/10/media2 |
Немає коментарів:
Дописати коментар