№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
1. |
«Я досліджую світ» |
Людина в
природі. Спостереження/дослідження. Ознайомлення з різноманітністю матеріалів
і виробів з них. Дослідження властивостей
матеріалів (за вибором учнів/учителя). |
Опрацювати матеріал уроку за конспектом. |
2. |
Математика |
Додавання
багатоцифрових круглих чисел виду 70+60; 260+50 частинами. Складання і
розв’язування задач. Задача на знаходження четвертого пропорційного.
Іменовані числа. Перехід від одних одиниць вимірювання до інших. Додавання та
віднімання іменованих чисел. |
1. Урок
онлайн 13.45 Марина Козіцька приглашает вас на запланированную конференцию:
Zoom. Тема:
Математика Время: 18
янв. 2021 01:45 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/74123959953?pwd=Rzhkd3hnNHBWdm9KanFBai8xelRxdz09 Идентификатор
конференции: 741 2395 9953 Код доступа: 2Zg9YV 2. Домашнє
завдання Ст. 7 №25,
26, 27, збірник «3000
завдань» ст.26 |
3. |
Українська мова |
Джерела
інформації: телебачення. Лексичне значення слова. Обговорення змісту
переглянутого відеофільму. Спостереження і добір спільнокореневих слів, які
належать до різних частин мови, розрізнення їх за питаннями, значеннями,
роллю в реченні та граматичним і смисловим зв’язком з іншими словами.
Створення власного висловлювання на задану тему. Редагування власного
висловлювання. |
Урок онлайн
14.45 Марина Козіцька
приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема:
Українська мова Время: 18
янв. 2021 02:45 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/72175467787?pwd=ZTJOTllnaHZEcGZNdE1LV1dja2gwQT09 Идентификатор
конференции: 721 7546 7787 Код доступа: prL0jG |
4. |
Українська мова |
Науково-популярні та художні тексти. Перевірка
достовірності інформації в тексті.
Інтеграція прочитаного у власний досвід. Логічні вправи на розрізнення слів
за родовими і видовими ознаками та за смисловими групами у межах кожної
частини мови. Зміна за відмінками слів-назв предметів. Запис власних висловлювань. Перевірка
орфограм за орфографічним словником,
спорідненим словом або формою того самого слова. |
1. Щоденні 5.
Читання для себе ст.16 № 23 2. Розуміння
прочитаного ст. 18 № 24 3. Домашнє
завдання Ст. 18 впр.26
№2 |
5. |
«Я досліджую світ» |
Створення та
оздоблення простих виробів за зразком та власним задумом, із застосуванням
традиційних ремесел та сучасних технік. Безпечні прийоми праці під час
застосування інструментів та пристосувань. Економне використання матеріалів.
Презентація власної (колективної)
діяльності. |
Працюємо за
матеріалом альбома-посібника «Маленький
трудівничок» (ст.51) 1. Прочитати
інформацію від Черепашки. 2. Ознайомитися з
послідовністю виконання роботи. 3. Повторити
правила безпеки роботи з інструментами та
пристосуваннями (форзац альбома). 4. Виконати
композицію. 5. Презентувати
свою роботу у класній групі Viber. |
Конспект уроку «Я досліджую світ» 1. Вправа «Збери слово» Зберіть слово, рухаючись за стрілочками. Що у вас вийшло? Спробуйте передбачити, куди мандруватимемо далі. 2. Повідомлення
теми уроку Сьогодні ми продовжимо мандрівку Львівщиною. Побуваємо в унікальних місцях Львівської області та дізнаємося, чим вони славляться. 3. Віртуальна подорож
до Олеського замку Робота з гугл-мапою. Розгляньте мапу й дайте відповіді на запитання: ·
Скільки часу треба витрати
на дорогу від Львова до селища Олеська, якщо їхати
автомобілем? ·
Яка відстань
від Львова до селища Олеська? ·
Через які населені
пункти пролягає шлях до Олеська? ·
Як ви думаєте,
чим цікаве це селище? Що стало підказкою? https://learningapps.org/watch?v=pfv7hu6hj21 Олесько розташоване в Буському районі
Львівської області. Це — селище міського типу, розташоване
за 75 км на схід від міста Львова, у низовині,
що простягається від лівого берега річки Стир
до північно-західного узгір’я Вороняк. У північній частині селища
на 50-метровому пагорбі розташований Олеський замок (збудований
у XIIІ столітті). 4. Перегляд відео (підр. с. 11, завд. 4). На Львівщині в селищі
Олеську розташований один із найстаріших замків України. Перегляньте
відео про Олеський замок і назвіть факт, який вразив
вас найбільше. https://www.youtube.com/watch?v=iCzkmWZiQMs&t=971s Вправа “Змоделюй поведінку” (підр. с. 11, завд. 5). Діти вирішили відвідати Олеський замок і перевірити факти,
які зацікавили їх під час перегляду відео.
У маршрутці до Олеська Оля помітила незнайомця, який пильно
спостерігав за дітьми. Що їм слід зробити в такій
ситуації? Змоделюйте різні варіанти поведінки. 5. Перегляд відео “Олеський замок —
резиденція з привидами” https://www.youtube.com/watch?v=uo_XAmyA2J0 ·
Що ще цікавого
ви дізналися про Олеський замок? ·
Які факти
вас вразили? Чому? Олеський замок — пам’ятка
архітектури та історії XIII—XVIII століть, розташований
у селищі міського типу Олеську. Один із найдавніших в Україні.
Він височіє на пагорбі, оточений парком. Його відновили фактично
з руїн, адже фортеця пережила і пожежі, і землетрус. Олеський
замок відомий тим, що тут народився король Польщі
Ян ІІІ Собєський. За часів його правління замок отримав статус
королівської резиденції. 6. Математичне
завдання Аби втамувати спрагу, Стас купив
пляшку мінеральної води. Хлопчик довідався, що її розливають
на заводі в місті Моршині Львівської області. Обчисліть вираз
і дізнайтеся, за скільки хвилин вода потрапляє з родовища
до пляшки (підр. с. 11, завд. 6). 7. Перегляд
відео «Як добувають і розливають воду Аляска» https://www.youtube.com/watch?v=IrtThfDWjtY ·
Які факти
підтвердилися у відео? ·
Що вас вразило
/ здивувало? Перевірте свої знання про воду за допомогою вікторини. https://learningapps.org/watch?v=poa0ynum221 |
Немає коментарів:
Дописати коментар