вівторок, 9 лютого 2021 р.

9 лютого, додатковий матеріал до уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ"

 1. Притча Леонардо да Вінчі “Язик та зуби”.

Жив на світі хлопчик, уражений серйозною хворобою, — він розмовляв, не знаючи міри.

— Що за напасть цей язик, — бурчали зуби. — Коли він уже заспокоїться й помовчить хоч трохи?

— Яке вам до мене діло? — зухвало відповідав язик. — Я нікому не дозволю сувати носа в мої справи, а ще й давати дурні поради.

І хлопчик продовжував белькотати до речі й не до речі.

Але одного разу хлопчик так захопився, що дозволив язику сказати брехню. От тоді вже зуби не витримали, зімкнулися й боляче вкусили брехунця.

Язик став багряним від крові, а хлопчик гірко заплакав…

2. Визначення лексичного значення слів “правдивий” і “брехня”

Правда й брехня, чесність, порядність і брехливість — ці поняття дуже часто супроводжують людину. Але одне з них возвеличує, а інше ганьбить її. Як не розгубитися, як відрізнити правду від брехні, плітки від істини, наклеп від щирості? Щоб знати, як діяти, треба чітко розуміти сутність, значення слова. І допоможе нам у цьому тлумачний словник. Знайдімо тлумачення слів “правдивий” і “брехня”.

Словничок

Правдивий — той, що говорить правду; чесний, справедливий.

Брехня — те, що не відповідає правді; неправда.

3. Перегляд мультфільму “Корисні підказки. Правда чи брехня?”

https://youtu.be/USSkn3XIIic

4. Вправа “Продовж прислів’я”.

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/9/media1

Немає коментарів:

Дописати коментар