понеділок, 22 лютого 2021 р.

22 лютого

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

«Я досліджую світ»

Гриби і бактерії. Спостереження/дослідження природного об’єкта/явища.  Фіксація результатів. Робота з інформацією природничого змісту.

1. Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

2. Дослідження

- Як ви гадаєте, чи легко бути бьор-дером? Які риси характеру слід мати бьордеру? Запишіть. Позначте ті, які притаманні вам  (зош. с. 22, 

завд. 1).

-         Пам’ятка “Як здійснювати спостереження”.

Прочитайте правила спостереження за птахами.  (підр. ст 43)

-         Впродовж одного тижня

спостерігайте за птахами в довкіллі, фіксуючи результати.

Заповніть в кінці тижня картку спостережень (зош. с. 22, завд. 2).

2.

Математика

 

Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення Складання і розв’язування задач.

1. Урок онлайн 13.00

Марина Козіцька приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Математика

Время: 22 февр. 2021 01:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/77141367983?pwd=NzVzNEFrR1F0aWQ5a3kvNkYwMDJpUT09

Идентификатор конференции: 771 4136 7983

Код доступа: 1020

2. Домашнє завдання

Ст. 38231, 232

 

3.

Українська мова

Передбачення змісту твору за назвою та обкладинкою. Виразне читання/слухання тексту. Обговорення первинного сприйняття. Спостереження за влучним уживанням прикметників у тексті. Орфограми, пунктограми, правила слововживання та словозміни (у межах вивченого).   

Урок онлайн 14.00

Марина Козіцька приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Українська мова

Время: 22 февр. 2021 02:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/79265311080?pwd=SWc1YkEycmJTNXlSdzNqaGZnWVl4Zz09

Идентификатор конференции: 792 6531 1080

Код доступа: 1020

4.

Українська мова

Слухання/читання тексту. Обговорення та редагування тексту. Спостереження за вживанням прикметників у текстах різних жанрів. Створення власного висловлювання на задану тему. Перевірка написань, які викликають сумнів. Взаємооцінювання.

1. Щоденні 5. Читання для себе

    ст.55107

 

2. Розуміння прочитаного

 ст. 55108, 109

 

3. Домашнє завдання

ст. 53 впр. 102 (читати)

ст. 55 впр. 106, ст. 54 правило

 

5.

«Я досліджую світ»

Виготовлення виробу за технологічною картою. Безпечні прийоми праці під час застосування інструментів та пристосувань. Економне використання матеріалів. Презентація власної діяльності.

Працюємо за матеріалом альбома-посібника «Маленький трудівничок» (ст.67)

1. Читаємо інформацію від Черепашки.

2. Ознайомитися з послідовністю виконання роботи.

3. Повторити правила безпеки роботи

з інструментами та пристосуваннями

 (форзац альбому).

4. Виготовити об’ємну аплікацію.

5. Презентувати свою роботу.

Конспект уроку «Я досліджую світ»

1Передбачення теми уроку

Розгляньте контурну мапу України. Спробуйте передбачити, куди далі полетять жевжики. Жевжики побували в місті, яке тричі було… столицею України. Не вірите? Дивіться відео!

https://youtu.be/NiRbdu3qfKk

2Робота з уривком “Згода — будує, незгода — руйнує”

Читання пригоди (підр. с. 44).

·         Чому жевжики посварилися?

·         Як ви гадаєте, що сказав їм дід Оксеник? Інсценізуйте можливий діалог.

·         Як ви розумієте прислів’я, яке є заголовком цієї пригоди? Придумайте свій варіант заголовка.

·         Чи часто ви сваритеся зі своїми друзями? Як доходите згоди?

Вправа “Доповни”.

Доповніть речення (зош. с. 23, завд. 1).

Вправа “Намалюй”.

Намалюйте дружну команду (зош. с. 23, завд. 2).

3Повідомлення теми уроку

·         Чи справдилися ваші передбачення щодо майбутньої подорожі жевжиків?

·         До якої області вони прилетіли?

Цього тижня продовжимо подорож Україною — мандруватимемо Рівненською областю.

4Віртуальна подорож Рівненщиною

Робота з адміністративною мапою України 

·         Знайдіть на мапі Рівненську область. У якій частині України вона розташована?

·         З якими областями вона межує?

·         Яке місто є обласним центром Рівненської області?

Рівненська область розташована на північному заході України. Її протяжність із півночі на південь — 215 км, а із заходу на схід — 186 км. Межує на півночі з Берестейською та Гомельською областями Білорусі, на сході — з Житомирською, на південному сході — з Хмельницькою, на півдні — з Тернопільською, на південному заході — з Львівською, на заході — з Волинською областями.

Робота з контурною мапою.

Знайдіть на контурній мапі Рівненську область і зафарбуйте її. Позначте обласний центр (зош. с. 23, завд. 4).

Ознайомлення із символікою області 

Кожна область має свою символіку. Подивіться на герб і прапор Рівненської області.

·         Що на них зображено? Як думаєте, що це може символізувати?

Герб Рівненської області — червоне поле зі срібним лапчастим хрестом — давній символ Великої історичної Волинської землі, до якої споконвічно належала територія Рівненської області. Хрест — широко вживаний у геральдиці символ життя й належності до християнського світу. Червоний колір символізує хоробрість, великодушність, мужність.

Прапор Рівненської області — прямокутне полотнище з п’яти горизонтальних смуг — білої, жовтої, блакитної, жовтої та білої. У центрі полотнища розміщений герб області, обрамований жовтим картушем. Білий колір — знак полотна, блакитний і жовтий — кольори Державного Прапора.

5. Перегляд відео “Рівне з висоти пташиного польоту”

https://youtu.be/-rqVAOQRxUk

·         Що цікавого ви помітили?

·         Що видно згори й не видно знизу? А що можна помітити тільки гуляючи вулицями міста?

6. Перегляд відео “Розкажіть про Україну. Чим славиться Рівненщина”

https://youtu.be/O0cjnwnwEjw

·         Що ви дізналися про Рівненську область?

·         Чим вона славиться?

·         Які факти вас зацікавили / здивували?

·         Про що захотілося дізнатися більше?

·         Чи захотілося побувати на Рівненщині? Де саме?

7. Вправа “Читання з позначками”

Буршти́ н або янтар — природна скам’яніла викопна смола хвойних дерев у вигляді тьмяних, прозорих і напівпрозорих каменів. Використовується для виготовлення ювелірних прикрас, у парфумерії, народній медицині та електриці. Має велике значення для палеонтології — завдяки збереженню в бурштині потонулих у смолі істот.

Давні греки називали камінь “електроном”, що означає “те, що притягує, приваблює” — через його властивість притягувати легкі тіла: пушинки, нитки, волосся завдяки накопиченню електричного заряду. Якщо камінь потерти об вовну, він притягуватиме до себе невеликі шматочки предметів.

 • Найдавнішу писемну згадку про бурштин зафіксовано на клинописній табличці — пам’ятці писемності Х ст. до н. е.

• Першу відому майстерню з виготовлення бурштинових виробів у Кенігсберзі заснували наприкінці XV століття. Тут виточували броші, сережки, скриньки, найрізноманітніші намиста. Найвищого рівня техніка обробки бурштину сягнула у XVII—XVIII століттях.

 • Спеціалісти розрізняють декілька десятків кольорів і відтінків бурштину — від блідо-жовтого до червонокоричневого. Інколи трапляється блакитний, зелений, білий і безколірний. Загалом відомо 32 види бурштину.

 • Зазвичай бурштин добувають у глибоких кар’єрах. У середньому в одному кубічному метрі породи знаходять до 1,2 кг бурштину, найчастіше у вигляді невеликих горошин, але інколи трапляються шматки вагою до декількох кілограмів.

Відшукайте та запишіть три цікавих факти про бурштин (зош. с. 23,  завд. 3).

Немає коментарів:

Дописати коментар