Асистент вчителя з інклюзивної освіти

 

 


Завантажити:

для iOS https://cutt.ly/OSgQnRF

для Android https://cutt.ly/uSgQRaT













Корисні ресурси, що допоможуть відволікти діток під час перебування в укритті.


🔹 Видавництво Ранок БЕЗКОШТОВНО надає дитячі книги в електронному форматі👉 https://bit.ly/35pwNKw

🔹 У Telegram-каналі Павлуша і Ява можна завантажити аудіоказки, які також будуть доступні без Інтернету👉https://t.me/pavlushaiyava
🔹 Ще один Telegram-канал з аудіоказаками українською👉https://t.me/kazky_ukrУсі аудіоказки можна завантажити і слухати без зв’язку.
🔹 Yakaboo відкрили безкоштовний доступ до аудіо- та електронних книжок в мобільному додатку👉
🔹 Нова Українська Школа організувала серію пізнавальних онлайн-зустрічей із вчителями👉https://bit.ly/3sDR87P


Гімнастика для мозку Урок 3. Брейн Фітнес.




Гімнастика для мозку Урок 2. Брейн фітнес | Розвиток дітей






Всі ми знаємо, що м'язи постійно треба тримати у тонусі. Але мало хто знає, що постійного тренування потребує також наш мозок! Гімнатистика для мозку. Познайомтеся із ще однією дієвою методикрю розвитку мозку 







Нейропсихологічна гра "Майстерні руки" (повтори, якщо зможеш)





ТОП-6 порад батькам щодо організації дистанційного навчання дитини з ООП вдома






Артикуляційна гімнастика з ложками (18.03.2021)






17.03.2021
Переваги інклюзивного навчання для батьків дітей з ООП :
• Можливість співпраці й активного залучення до освітнього процесу дитини.
• Краще розуміння індивідуальних особливостей розвитку та потреб своєї дитини.
• Підтримка у визначенні мети індивідуальної освітньої траєкторії для своєї дитини.
• Батьки бачать, що їх дитина стає менш ізольованою від навколишнього світу;
• Мають змогу отримати підтримку та спілкування з іншими батьками;
• Батьки отримують можливість працювати;
• Життя родини стає наближеним до життя звичайної сім’ї.
Завдяки інклюзивній освіті дитина вчиться життєдіяльності в суспільстві людей, у неї формується направленість до нормального, повноцінного життя, і головне – в тісному співробітництві з сім’єю, сформувати у дитини сприйняття своїх можливостей не як обтяжливої життєвої обставини, а як певного образу життя.



Слідкуйте за візерунками та рухом маркера, надихає та розвиває концентрацію уваги (16.03.2021)



Вправи на розвиток пам’яті та уваги (21.01-22.01)

«Картинки»


 на короткий час показується картинку. Потім картинка забирається і малюкам необхідно описати те, що було зображено на картинці, як можна більш докладно.

«Танцювальний гурток»

Ця гра розвиває рухову пам'ять у дітей. Під веселу музику дорослий показує дітям який-небудь рух. Наприклад, присідає, встає і розводить руки в сторони. Малюкам необхідно його повторити. Рухи можна ускладнювати і навіть придумати цікавий танець.

 «Спробуй, повтори!»

Беремо рахункові палички. Дорослий викладає з них певну композицію і дає час дитині її запам'ятати. Потім малюк повторює цю композицію зі своїми рахунковими паличками. Можна помінятися ролями. У цій грі можна використовувати не тільки рахункові палички, а й монетки, намистинки, сірники.

КІНЕЗІОЛОГІЧНІ ВПРАВИ(19.01-20.01)

Це – вправи, які завдяки рухам найбільше розвивають мозок.

1. Можна модифікувати пробу Озерецького. Наприклад, коли вивчаємо вишивання, можна показувати предмети: “голка” (вирівняний горизонатльно палець), “котушка” (кулак), “тканина” (рівна долоня горизонтально). Далі – можна показувати двома руками. Потім – змінювати послідовність.

Коли вчите тварин, попросіть дитину показати дзьобик (прикладаючи всі пальці до великого, ніби дзьоб), вушка (вказівний і середній прямо) і хобот (рука, складена в трубочку). Таку вправу можна виконувати під музику.

2. Вухо-ніс. Дитині треба схрестити руки й однією торкатися носа, а іншою – вуха. Потім – розхрестити руки й повторити те саме. Торкатися до вуха й носа треба одночасно. Це можна виконувати в різному темпі. Власне, пошук частини тіла, знаходження й переключання рухів – це дуже важливо для дітей з ООП.

3. Одночасне малювання двома руками. Наприклад, можна намалювати серединку квіточки й запропонувати дитині намалювати пелюстки. Дитина має взяти ручки у дві руки й одночасно малювати пелюстки обома руками навколо квіточки. Також можна синхронно малювати дві частини серця обома руками.

4. Домальовування половинки різних узорів, фігур. Дитина має намалювати другу частину за аналогією до першої.

5. Малювання під музику. У німецьких школах дітям на перервах вмикають музику Моцарта. Дослідженнями доведено, що вона стимулює мозкову

НЕЗВИЧАЙНІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ (18.01-19.01)

Завдання для малечі знайти латки відповідного кольору і залатати малюнок. Завдання для вас, дорослі: роздрукувати картинки, підготувати матеріали, які слугуватимуть латками. Це можуть бути гудзики різного кольору і розміру, вирізані із картону кружечки, або пластилін. Працюючи з пластиліном, дитині необхідно відірвати шматочок відповідного кольору, прикласти до “дірочки”, яку потрібно залатати і розмазати пластилін пальчиками так, щоб не виходити за контури.

Дана гра розвиває дрібну моторику, допомагає вивчити кольори, предмети навколишнього світу.

allmini

6c7de93c6ad97dcc993c1160047d49d6

6129d3594d8153aadff258d8d8959aee

1993488aa0d751e8f358b5fe913bdf69

5767382acadb11cd4283b9beb63f76af


3 НЕЗВИЧАЙНІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДРІБНОЇ МОТОРИКи (14.01-15.01)

Про необхідність розвитку дрібної моторики говорять дуже багато. Такі заняття цікаві діткам і приносять їм велику користь. Ми віднайшли для вас 3 незвичайні інструменти, які урізноманітнять ваші ігри.

1. Піпетка
Найбезпечніша для дитячих ігор саме пластикова піпетка.

піпетка

Існує велика кількість ігор та дослідів, які можна організувати разом з цим інструментом.

піпетка

піпетка

піпетка

піпетка

піпетка

піпетка

Такі ігри розвивають дрібну моторику, координацію рухів, вдосконалюють пінцетне захоплення (що потрібно для правильного тримання олівця під час письма).


✍️ПАЛЬЧИКОВІ ІГРИ ТА ВПРАВИ. МАСАЖ ОЛІВЦЯМИ.✍️(13.01)





Вправи для мозку (12.01.2021)

Чистіть зуби неробочою рукою

Дослідження показали, що використання протилежної півкулі вашого мозку (як в цій вправі) дає результати швидкого і суттєвого розширення зон кори головного мозку. Як робити: чистіть зуби неробочий рукою, а також не забувайте відкривати і використовувати тюбик зубної пасти тією ж рукою

Приймайте душ із закритими очима

Тактильні відчуття активізують інші зони головного мозку. Ваші руки помічають те, що неможливо побачити, і посилають про це сигнали вашому мозку.Як робити: спробуйте використовувати з органів почуттів тільки дотик (робіть все вкрай обережно, щоб уникнути травм). Відкрийте крани і налаштуйте воду, довіряючи своїм відчуттям. Потім мийтеся з закритими очима.

Змінюйте свій звичний ранковий розклад

Дослідники мозку визначили, що нові задачі збільшують півкулі головного мозку, й посилюють їх активністьЯк робити: одягніться після сніданку, гуляйте з собакою в новому районі, змініть улюблений канал ТБ або радіостанцію

Перевертайте звичні предмети догори ногами. буквально

Коли ви дивитеся на правильно повернені речі, ваша ліва, «вербальна» сторона мозку швидко їх розпізнає і відразу відправляє вашу увагу в інше місце. Коли ви їх перевертаєте догори ногами,ваша права сторона мозку включається в роботу і намагається розпізнати форму, колір і розміщення незрозумілої йому картинки.Як робити: переверніть догори ногами фотографії вашої сім’ї, настінний годинник і календар.

Міняйтеся місцями за столом

У більшості сімей кожен має своє власне місце за столом, але ваш мозок постійно потребує нового досвіду.Як робити: міняйтеся місцями, щоб змінити становище, яке ви займаєте, і по-іншому подивитися на кімнату, і людей, і навіть на те, як ви дістаєтеся до перцю і солі.

Вдихайте нові аромати

Ви, ймовірно, навіть не пам’ятаєте, як «вивчили», що запах кави асоціюється з початком нового дня. Задіяти нові нервові шляхи можна, зв’язавши незвичні аромати, наприклад, ванілі, кориці, м’яти, з будь-яким видом діяльності.Як робити: тримайте екстракт свого улюбленого аромату біля ліжка весь тиждень. Відкривайте і вдихайте його, як тільки прокинулися, потім коли вмиваєтеся і одягаєтеся.

Відкривайте вікно машини

Гіппокамп – частина головного мозку, що відповідає за спогади. Вони будуть більш яскравими, якщо в них беруть участь запахи, звуки і образи.Як робити: спробуйте розпізнати нові звуки і запахи на вашому шляху. Відкрите вікно допоможе вам в цьому.

Вивчайте продукти в супермаркеті

Магазини спроектовані так, щоб найбільш прибуткові товари розташовувалися на рівні очей, тому коли ви отоварюватися, ви багато чого не бачите.Як робити: зупиніться біля будь-якого ряду в магазині і подивіться на полиці зверху вниз. Якщо ви побачили те, чого не помічали раніше, візьміть це, почитайте склад і подумайте про це. Вам необов’язково це купувати, ви вже порушили свою рутину і набули нового досвіду.

Збільшуйте кількість комунікацій протягом дня

Наукові дослідження неодноразово доводили, що брак спілкування має серйозний негативний вплив на загальні пізнавальні здібності.Як робити: хочете пити? Краще купити напій у продавця в магазині, ніж в апараті з газованою водою. Закінчився бензин? Краще оплатіть чек у касира, ніж карткою в терміналі на вулиці.

Читайте по-різному

Ми використовуємо різні відділи мозку, коли читаємо самі або слухаємо, коли читаємо вголос або про себе.Як робити: читайте вголос вашому співрозмовнику, чергуючи ролі слухача і читача. Можливо, ви набагато довше будете читати книгу, зате проведете більше часу разом.Олена Мартель, дефектолог, логопед, психолог.

Джерело

Почнімо тиждень результативно❗️(11.01.2021р.)

Давайте потренуємо наш мозок🧠посилимо концентрацію уваги й просто розважимось.🥳





Давайте з користю карантин проведемо – казочки складемо, малюнки розфарбуймо, руки та мозок розвинемо. (22.04.2020-27.04.2020)
амбівалентне малювання є складової методики кінезіології – гімнастики мозку, яка передбачає розвиток мовлення та мислення через рухи та за допомогою рухів. 

У казковому лісі, у наметі жила-була Чарівна Лісова Фея. Але їй дуже не подобалось що її намет був сумний і безкольоровий. Вона шукала того, хто зможе їй допомогти розфарбувати його, але це чарівний намет и фарбувати його треба тільки одночасно обома руками – може спробуємо?!
 


Побачив такий чарівний намет Метелик і став просити розфарбувати і його. Але ж він теж був чарівним і його теж треба фарбувати двома руками одночасно!
І листочки з дерев також бажали стати різнокольоровими (роздрукувати декілька листочків)


 
 
Аж раптом пішов дощик і Фея згадала, що її улюблена парасолька теж не розфарбована … (не забуваємо про одночасне фарбування двома руками)


Після дощу приповзла Черепаха і теж забажала бути різнокольорової.

 
А потім вона попросила розфарбувати свого друга Восьминога.


 
Так непомітно і пройшов день … і прилетіла Сова … яка і не сподівалась, що її розфарбують – вночі ж нічого все одно не видно … но ми ж її допоможемо?! (і знов все робимо двома руками)
 

Фея заморилась і пригадала, що в її наметі є чарівне, але нефарбоване крісло – допоможемо?!
 

І зібравшись вкладатися спати пригадала, що у її такого гарного намету немає такого ж гарного замку … - треба допомогти!


А нам у подарунок залишила чарівний перстень, кубок та декілька дрібних малюнків, щоб ми не забували як воно малювати двома руками одночасно.
Малюнки взяти з сайту Всеосвіта, 
авторка збірки Наливайко Анастасія Юріївна


 Вивчаємо кольори і відтінки, розвиваємо дрібну моторику і фантазію, ліпимо маленькі кульки і з’єднуємо елементи зубочистками. Отримаємо в результаті цікавий конструктор з безліччю комбінацій. (08.04)

Необхідні матеріали:
  • маса для ліплення Play Doh або звичайний пластилін;
  • зубочистки.

Ігровий процес

1. Щоб отримати від заняття максимум користі, спробуйте вивчити різні властивості пластиліну.
2. Проаналізуйте колір кожного шматочка. Змішуйте кольору і отримуйте нові відтінки.
3. Відчуйте пластичність матеріалу на дотик. Маса для ліплення, яка довго пробула на повітрі, поступово втрачає еластичність і перетворюється в твердий матеріал. Якщо затвердів пластилін, його пластичність можна відновити теплом рук або зануренням упакованого шматка в теплу воду.
4. Найпростіше, що можна зробити з пластиліном – катати кульки. Коли їх стане багато, можна приступати до створення чогось складнішого.
5. За допомогою зубочисток скріплюємо пластилінові кульки між собою. Вивчаємо геометричні фігури: трикутник, квадрат, прямокутник, багатокутник, пряма, ламана лінія. Якщо дитина проявить фантазію, може вийти сонце, зірка, будиночок, фігурка людини тощо.

6. Переходимо до об’ємних композицій. До пласкої опори вертикально приєднуємо зубочистки, вершини яких закриваємо м’якими кульками. Чергувати горизонтальні і вертикальні ряди зубочисток з пластиліновими кульками можна, поки 3D фігура міцно стоїть на поверхні.
7. Поекспериментуйте і створіть об’ємний макет будиночка,  людиноподібні фігурки, інші об’єкти для рольової гри.

Музично - ритмічна гра «Бегемотики».
 Розвиваємо міжпівкульну взаємодію, дрібну моторику і ритм (07.04)


Арт-терапія як засіб пізнання себе 
 16 ідей для креатвного малювання 

ТАЙМ-КОДИ:  
00:10 - Чудові Лайфхак малювання 
2:29 - Креативні відбитки 
3:58 - Живопис мильними бульбашками
5:28 - Малюємо за допомогою долонь (palm art)

Відпочинь і порухайся під музику 🎺💃
(06.04)



✍️ПАЛЬЧИКОВІ ІГРИ ТА ВПРАВИ. МАСАЖ ОЛІВЦЯМИ.✍️(06.04)








🧠5-денний марафон🧠  "НЕЙРОІГРИ" від pedagog.ua 
Завдання кожен день розміщуються на сайті https://www.facebook.com/pedagog.ua
або слідкуйте на блозі 
Знімайте відео, робіть фото та позначайте pedagog.ua та хештег #нейроігривід2до100років




Завдання для друку до першого дня
МАРАФОНУ #нейроігривід2до100років

День 1. Завдання (30.03)
Завдання для друку до першого дня


Переглянь відео, щоб виконати всі 3 завдання 
1 дня тут

День 2 Завдання (31.03)
Завдання для друку до другого дня




Переглянь відео, щоб виконати всі 3 завдання 
2 дня тут 

День 3 Завдання (01.04)
Завдання для друку до третього дня



Переглянь відео, щоб виконати всі 3 завдання 
3 дня тут

День 4  Завдання (02.04)
Завдання для друку до третього дня




Переглянь відео, щоб виконати всі 3 завдання 
4 дня тут


День 5 Завдання (03.04)
Завдання для друку до третього дня







Переглянь відео, щоб виконати всі 3 завдання 
5 дня тут



Немає коментарів:

Дописати коментар