четвер, 18 лютого 2021 р.

19 лютого

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

«Я досліджую світ»

Адресат, мета, ситуація. Орфограми, пунктограми, правила слововживання та словозміни (у межах вивченого). Словники як довідкове джерело зі слововживання та правопису (тлумачний, орфографічний). Оголошення, афіша, пам’ятка, інструкція, коментар у захищеній онлайновій спільноті, загадка, лічилка, казка, байка, вірш, оповідання, есе тощо як писемні висловлювання.

   Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

 

2.

Математика

 

Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень. Розв’язання проблемних ситуацій.

1. Виконай обчислення зручним способом

 ст. 37№222

2. Працюємо над задачею

 ст. 37№223

3. Заповнюємо «магічні» квадрати

 ст. 36№221

3.

Українська мова

Виразне читання/слухання текстів з різною метою. Художні тексти. Малі фольклорні форми. Вибіркове читання. Розпізнавання форм прикметників за родовими закінченнями та іменниками, від яких залежать прикметники. Робота з лексичним значенням слова: синоніми. Висловлення власної думки у письмовій формі. Перевірка орфограм зручним способом.

Урок онлайн 13.00

  Марина Козіцька приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Українська мова

Время: 19 февр. 2021 01:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/76002994923?pwd=WldtNnQrYm80R0JOWFpnQi9SR1hrdz09

Идентификатор конференции: 760 0299 4923

Код доступа: 1020

 

4.

Фізична культура

 

Комплекс загальнорозвивальних вправ з предметами. Рухливі ігри з предметами для активного відпочинку. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

Сьогодні розминку проводимо за цим відео. Не забувайте відновлювати дихання та відпочивати! Якщо відчуваєте що важко виконувати зменшуйте кількість виконання 1 вправи.

https://youtu.be/sssjrnqPnGQ

Віджимання.  Вчимо техніку віджимання. Дівчатка 9 разів (3 рази робимо 1 хв відпочиваємо)

Хлопці 12 разів (4 рази робимо 1 хв відпочиваємо)

https://youtu.be/zLqF9LhYxF4

Гарного уроку та міцного здоров’я!

5.

Образотворче мистецтво

Мистецькі професії. Пов’язані з видами мистецтва. Добір і використання різних відомих засобів образотворчої виразності для створення візуальних образів. Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Презентація власних (колективних) творчих досягнень.

 Попрацюємо разом з паном Олівцем та пані Фарбою

https://video.novashkola.ua/3-klas/obrazotvorche-mistectvo-3-klas/urok-23/

 

6.

«Я досліджую світ»

Відповідальність та доцільна поведінка в небезпечних ситуаціях. Правила користування побутовими приладами.

Взаємодія у спільноті. Приватний простір.

 

Виконати завдання у зошиті

 

ст.21 № 1, 2, 3

 

Конспект уроку «Я досліджую світ»

 

1Дискусія “Яка дорога краща?”

Уявіть собі, що під час подорожі, ви заблукали в густому непрохідному лісі. І ось перед вами з’явилося три дороги. Кожна може вивести з лісу за певних умов.

Прямо підеш — велике багатство знайдеш, але здоров’я втратиш.
Ліворуч підеш — половину багатства знайдеш і половину здоров’я втратиш.
Праворуч підеш — нічого не знайдеш, але здоров’я збережеш.

·         Як ви гадаєте, яка дорога, що виведе нас із лісу, правильна? Поясніть свої міркування.

2Вправа “Поясніть”

У народі кажуть: “Немає щастя без здоров’я”. Як ви розумієте цей вислів?

Отже, щоб бути щасливими, треба дбати про своє здоров’я.

·         А для чого людині здоров’я?

·         Що треба робити, аби бути щасливими й радісними? Як берегти своє здоров’я?

Справді, щоб бути здоровими, треба вести здоровий і активний спосіб життя, а ще — виробляти корисні звички та уникати поганих, шкідливих.

3Повідомлення теми уроку

Чи здогадалися ви, про що будемо говорити на уроці?

Сьогодні в нас буде незвичайна подорож, під час якої ми дізнаємося про деякі таємниці здоров’я. З’ясуємо, що таке постава, яка її роль у нашому житті та як її зберегти.

4Вправа “Так — ні”

НА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ ПОЗИТИВНО ВПЛИВАЮТЬ:

·         фізичні вправи;

·         часті хвороби;

·         чистота тіла та помешкання;

·         чисте повітря;

·         паління;

·         поганий настрій;

·         повноцінне харчування;

·         страхи;

·         недотримання розпорядку дня;

·         перевтома;

·         гарний настрій;

·         правильна постава.

5Вправа “Поєднай”

Поєднайте частини речень. Як ви розумієте їх зміст?

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/16/media1

Що таке постава і чим гарна постава відрізняється від поганої?

Постава — це звичне положення тіла людини у спокої та в русі. Постава в житті людини відіграє естетичну та функціональну ролі. Естетична функція постави полягає у створенні краси й гармонійності рухів. Люди з правильною поставою рухаються гарно й легко. І навпаки, ті, що мають порушення постави рухаються незграбно, важко.

Порушення постави супроводжуються серйозними і складними наслідками у функціонуванні організму. Відбувається це внаслідок стискання внутрішніх органів, порушення їх правильного розташування в організмі. Людям із неправильною поставою важче дихати, у них гірше працює серце та інші органи.

Формується постава у процесі зростання й розвитку дитини.

6. Фізкультхвилинка

Постава є не тільки в людей, а й у тварин. Спробуйте відтворити поставу деяких тварин.

Потягніться вгору, як жирафа.
Розправте плечі й покрутіть головою, як лев.
Станьте рівненько і піднімайте високо ноги, як чапля.
Побігайте на місці, як страус.
Сідайте
на стільчик, вигніть спинки і потягніться, як котик.

Постава якої тварини вам найбільше сподобалася? Удома ви можете наслідувати поставу різних тварин. Це дуже корисно.

7. Вправа “Розглянь і розкажи”

Упродовж понад 30 років до міста Кобеляки на Полтавщині приїздили люди із захворюваннями хребта. Заслужений лікар України Микола Касьян лікував їх і навчав запобігати хворобам. Розгляньте малюнки й розкажіть, які звички людини негативно впливають на її хребет (підр. с. 40, завд. 1).

8. Практичне завдання

Перевірте свою поставу. Для цього підійдіть до стіни, притисніть до неї обидві лопатки, потилицю, сідниці, ікри й п’яти. Покладіть одну руку на шийний вигин, а другу – на поперечний вигін хребта. Відстань між вигином хребта і стіною повинна дорівнювати ширині долоні.

9. Вправа “Проаналізуй”

Проаналізуйте свої звички й запишіть ті, які негативно впливають на ваш хребет. Поряд запропонуйте дії, які сприятимуть усуненню цих шкідливих звичок (зош. с. 21, завд. 1).

10. Вправа “Пригадай”

Чи були у вашому житті ситуації, коли невидиме ставало видимим? Напишіть про одну з них (зош. с. 21, завд. 2).

11. Спробуй стати чарівником

Спробуйте стати чарівниками. Виконайте завдання із зошита й дізнайтеся, як невидимий запис зробити видимим (зош. с. 21, завд. 3).

 

Немає коментарів:

Дописати коментар