середа, 17 лютого 2021 р.

17 лютого

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

«Я досліджую світ»

Дихання, живлення, рух, розмноження тварин. Поведінка тварин. Робота з інформацією природничого змісту. Фіксація результатів.

Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

 

2.

Англійська  мова

На кухні.

Формування умінь зорового сприймання.

Урок онлайн 14.00

Доброго ранку!

Peter Melnyk is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Topic: 3Б Англійська

Time: Feb 17, 2021 02:00 PM Kiev

Join Zoom Meeting

https://us04web.zoom.us/j/78458069751?pwd=eDA0WjJoMGJYNytJZW1iSmEzTHFyUT09

Meeting ID: 784 5806 9751

Passcode: 4SYNE8

3.

Музичне мистецтво

 

Мандрівка у світ фантастики.

Урок онлайн 13.00

Ольга Мельник  приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 3-Б

Время: 17 февр. 2021 01:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/5640889766?pwd=jKUbRdSTDJ08wU07K6eLduhRFz1tew

Идентификатор конференции: 564 088 9766

Код доступа: 945749

4.

Математика

 

Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень. Розв’язання проблемної ситуації.

1. Обчислити значення виразів

ст. 35 №208

 

2. Працюємо над задачами

ст. 35 № 209, 210 

 

5.

Українська мова

Виразне читання/слухання текстів. Науково-популярні тексти. Тексти зі щоденного життя. Інформаційні та інструктивні тексти. Мета, тема, головна думка. Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях. Орфограми, пов’язані з чергуванням звуків. 

1.  Урок онлайн 15.00

Марина Козіцька приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Українська мова

Время: 17 февр. 2021 03:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/72679976416?pwd=U1lFRklqYURFb0YrYTJRNG5od0JTdz09

Идентификатор конференции: 726 7997 6416

Код доступа: 1020

2.  Домашнє завдання

ст.49 №92

 

Конспект уроку «Я досліджую світ»

 

1Загадкова загадка

Відгадайте загадку й дізнайтеся, про кого будемо говорити на уроці.

Пр*летіл* г*сті,
С*ли на пом*сті,
Без с*к*ри, без л*п*ти,
Зб*д*вал* с*бі хат*.

Птахи — наші пернаті друзі. Продовжуючи подорож Полтавщиною, ми пригадаємо, що вже знаємо про птахів, а також поглибимо знання про них.

Подумайте:

·         Чим птахи відрізняються від інших тварин?

·         Де живуть птахи?

·         Як вони живляться?

·         Який період у житті птахів найважливіший?

·         Як птахи піклуються про пташенят?

·         Яку користь приносять птахи природі, людям?

2Вправа “Упізнай птаха”

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/17/media1

3Вправа “Здогадайся”

Який малюнок наступний? (підр. с. 41, завд. 7).

4Перегляд відео “Як правильно годувати птахів узимку”

Найважче птахам узимку. Пригадайте, як ми можемо допомогти пернатим друзям.

Перегляньте уважно відео і скажіть, чи про все ми згадали.

https://youtu.be/vecEAnP6oho

·         Що нового ви дізналися?

·         Які факти вас вразили?

·         Про що треба пам’ятати, коли підгодовуєш птахів?

5. Вправа “Припущення”

Під час прогулянки Полтавою Майкл побачив, як кіт напав на горобця. Хлопчик урятував пташку й відніс до еколого-натуралістичного центру. З якою метою створюють такі центри? Висловіть п’ять правдоподібних припущень, використовуючи подані слова (підр. с. 41, завд. 3).

6. Перегляд відео “Розповідь про Полтавський обласний еколого-натуралістичний центр”

https://youtu.be/Bnp5c6t9LkE

·         Що ви дізналися про Полтавський еколого-натуралістичний центр?

·         З якою метою він створений?

·         Що вас зацікавило?

·         Про що захотілося дізнатися більше?

7. Пташина математика

Майкл мав 200 грн, які бабуся дала на продукти. Хлопчик вирішив на решту грошей придбати корм для пташок, які перебувають у центрі. Розглянь чек і визнач, скільки коштів витратив Майкл на благочинність. Чи схвалюєте ви вчинок хлопчика? Чому? (підр. с. 41, завд. 4).

·         Як хлопчик зможе закликати інших долучитися до цієї доброї справи?

 

Немає коментарів:

Дописати коментар