вівторок, 20 квітня 2021 р.

21 квітня

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

«Я досліджую світ»

Дослідження/спостереження: як погода впливає на людину. Фіксація результатів спостереження. Робота з інформацією природничого змісту: перевірка достовірності тощо.

Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

 

2.

Англійська мова

Пори року в Україні.

Формування навичок усного продукування .                            

Урок онлайн 13.00

Людмила Кравчук запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.

Тема: English (Кравчук)

Время: 21 апр. 2021 13:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2353564385?pwd=NW5pak16MFNaeGRPZzUvMjFhbkY1QT09

Идентификатор конференции: 235 356 4385

Код доступа: 1111

Надія Пашківська запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.

Тема: English (3-Б)

Время: 21 апр. 2021 13:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/7719528694?pwd=NzhRWmdHMVN0NkxFb3NyM3crSFpZdz09

Идентификатор конференции: 771 952 8694

Код доступа: 54321

 

3.

Музичне мистецтво

Хмаринки-трудівниці, невтомні мандрівниці

 

 Урок онлайн 15.30

Ольга Мельник запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.

Тема: Хмаринки-трудівниці, невтомні мандрівниці

Время: 21 апр. 2021 03:30 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/71903823925?pwd=ODRNTmx2SjhtYkFUM1k2VW1yM1I5UT09

Идентификатор конференции: 719 0382 3925

Код доступа: 7AR8AT

4.

Математика

Порівняння дробів  з чисельником 1. Пошук раціональних шляхів розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані.

Урок онлайн 13.50

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: Математика

Время: 21 апр. 2021 01:50 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/75432915438?pwd=ZlJQTkdiZjg0cnlhemNDM0xEeEhtQT09

Идентификатор конференции: 754 3291 5438

Код доступа: 1020

Домашнє завдання

Ст. 83 № 532, 534, 535 (без умови)

5.

Українська мова

Перегляд відео з уривком з твору. Обговорення твору. Елементи сюжету: зав’язка, розвиток дії, кульмінація, розв’язка. Різні джерела інформації. Повторення вивченого матеріалу.  Перевірка орфограм зручним способом. Взаємоперевірка/ самоперевірка.

Урок онлайн 14.45

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: Українська мова

Время: 21 апр. 2021 02:45 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/73067074490?pwd=V1NQMHVDWXhGakxFUys2QUEzcVliUT09

Идентификатор конференции: 730 6707 4490

Код доступа: 1020

Домашнє завдання

Пройти тест

Код доступу 7967902

Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Тест відкрито до 22 квітня 12 год

 

Конспект уроку «Я досліджую світ»

1Перегляд відео “с. Бакота. Подільські Товтри. Дністер”

Подивіться на одну з унікальних місцин Хмельниччини з висоти пташиного польоту.

https://youtu.be/EH7rqhMxuVY

·         Чим привабила вас ця місцина?

·         Як гадаєте, у чому унікальність цього природного куточка Хмельниччини?

·         Чи захотілося дізнатися більше?

2Повідомлення теми уроку

Ми продовжимо подорожувати Хмельниччиною, завітаємо до Національного природного парку “Подільські Товтри” і дізнаємося, у чому його унікальність. З’ясуємо, які комахи “передбачають” погоду.

3Вправа “Поясни”

Жевжики опинилися на території Національного природного парку “Подільські Товтри”, що на Хмельниччині. Розгляньте схему парку. Де вам хотілося б побувати? Поясніть свій вибір (підр. с. 97, завд. 1).

4Віртуальна мандрівка “Подільські Товтри. Україна вражає”

https://youtu.be/wxn3bzaY5Us

·         Що ви дізналися про природний парк?

·         Що найбільше здивувало / зацікавило?

·         Чи захотілося побувати у природному парку? Чому?

5Вправа “Розкодуй”

Розкодуйте і прочитайте слово.

Код: 2а, 1б, 4а, 4в, 2в, 4в.


6Онлайн-вправа “Будова мурахи”

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/13/media1

7Вправа “Поясни”

Прогулюючись територією заказника “Чапля”, Мар’яна натрапила на величезний мурашник. Дівчинку зацікавили мурахи, і кількох вона намалювала. Яких неточностей припустилася Мар’яна? Поясніть, чому ви так вважаєте (підр. с. 97, завд. 2).

·         До якого класу належать мурахи?

·         Назвіть головні ознаки комах.

·         Доведіть, що мурахи — це комахи.

8Перегляд відео “5 фактів про мурах”

https://youtu.be/LN6S7BBOKG0

9Вправа “Доповни”

Мар’яна довідалася, що мурах називають санітарами лісу. Достатньо п’яти мурашників, аби захистити від комах-шкідників дерева на ділянці лісу розміром 100 на 100 м. Розгляньте частину ланцюга живлення і доповніть його (підр. с. 98, завд. 3).

10Репортаж “Мурашник — на огляд”

https://youtu.be/GOnfyFzkU3o

·         Що нового ви дізналися про мурашок?

·         Що вас зацікавило / здивувало?

11Вправа “Поміркуй”

Спостерігаючи за мурахами, Мар’яна звернула увагу на їхню активність. Мама розповіла їй народну прикмету: “Якщо навколо мурашника кипить життя — дощу не буде”. Поміркуйте, як зміниться поведінка мурах, якщо незабаром має піти дощ. Перевірте свої припущення.  (підр. с. 98, завд. 4).

12Комахи-синоптики

Прочитайте текст і поміркуйте, які прикмети можна перевірити



13Творча робота (за бажанням)

Виготовте мураху в техніці квілінгу за зразком (підр. с. 98, завд. 5).

Перегляд майстер-класу “Мураха в техніці квілінг”

https://youtu.be/6K5QYntlMLs

 

Немає коментарів:

Дописати коментар