вівторок, 13 квітня 2021 р.

14 квітня

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

«Я досліджую світ»

Дослідження/спостереження: як рослини і тварини передбачають погоду. Фіксація результатів спостереження. Робота з інформацією природничого змісту: перевірка достовірності тощо.

Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

 

2.

Англійська мова

Природа навколо нас.

Формування сприймання на слух.

Урок онлайн 14.00

Людмила Кравчук запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.

Тема: English 3- B (Кравчук Л.Л.)

Время: 14 апр. 2021 14:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2353564385?pwd=NW5pak16MFNaeGRPZzUvMjFhbkY1QT09

Идентификатор конференции: 235 356 4385

Код доступа: 1111

Надія Пашківська запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.

Тема: English (3-Б)

Время: 14 апр. 2021 14:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/7719528694?pwd=NzhRWmdHMVN0NkxFb3NyM3crSFpZdz09

Идентификатор конференции: 771 952 8694

Код доступа: 54321

 

3.

Музичне мистецтво

Веселкові ноти

 Урок онлайн 12.30

Ольга Мельник запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.

Тема: Веселкові ноти

Время: 14 апр. 2021 12:30 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/5640889766?pwd=jKUbRdSTDJ08wU07K6eLduhRFz1tew

Идентификатор конференции: 564 088 9766

Код доступа: 945749

 

4.

Математика

Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі. Перевірка ділення з остачею. Пошук раціональних шляхів розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані.

1. Математичний диктант

Ст. 77 №496 (записати прикладами)

2. Виконати за завданням

Ст. 77 №497

3. Обчислити:

Ст. 78 №502

4. Розв’язати задачу

Ст. 78 №503

5.

Українська мова

Виразне читання/слухання твору. Усвідомлення первинного сприйняття. Встановлення послідовності  подій. Знаменники: граматичне значення, синтаксичні функції. Створення тексту зі щоденного життя: рецепт  (письмово та за допомогою цифрових пристроїв).  Повторення вивченого матеріалу.  Перевірка орфограм зручним способом. Взаємоперевірка/ самоперевірка.

Урок онлайн 15.00

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

 Тема: Українська мова

Время: 14 апр. 2021 03:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/79089175765?pwd=Ry81d0t2Z1NIKzVKYjhEeFoyLzhPUT09

Идентификатор конференции: 790 8917 5765

Код доступа: 1020

Домашня робота

Ст. 95 правило

Ст.96 впр. 217

Конспект уроку «Я досліджую світ»

1Вправа “Склади картинку”

Складіть із двох картинок одну. Правильну відповідь позначте (зош. с. 44, завд. 3).

2Онлайн-вправа “Дощові хмари”

Знайдіть світлини з дощовими хмарами. Чим усі вони схожі?

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/7/media1

3Вправа “Збери слово”

Зберіть букви, що в синіх кружечках, і прочитайте слово.


4Перегляд відео “Цікаві факти про календар”

Чи здогадалися, про що будемо говорити на сьогоднішньому уроці?

https://youtu.be/pgs9bdu4_uQ

5Повідомлення теми уроку

Поміркуйте і скажіть, як слово календар може бути пов’язане з погодою.

Сьогодні жевжики пропонують нам дізнатися, що таке календар погоди і як його вести.


6Фізкультхвилинка “Австралійський дощ”

https://youtu.be/hpPVZYJl7fg

·         Які ще опади ви знаєте? Назвіть їх.

Прочитайте, що таке атмосферні опади (підр. с. 91, завд. 7), та перевірте, чи правильно ви назвали приклади опадів.

7Практичні поради “Як вести календар погоди”

Зверху над таблицею зазначте місяць і рік. У перший стовпчик з назвою “Дата” записуйте поточну дату. У наступних стовпчиках з однойменними назвами ви зазначатимете:

·         температуру повітря (наприклад, +13°С, -2°С);

·         стан неба (ясно, похмуро, хмарно);

·         опади (дощ, сніг, град, іній тощо);

·         напрям вітру.

Погодні явища зазначайте за допомогою спеціальних умовних знаків. Будьте уважними дорогою до школи, аби не пропустити наявність роси, туману, ожеледиці чи веселки.

Позначки в календарі необхідно робити в один і той самий час доби. Наприклад, опівдні.

Якщо ви любите малювати, виділіть у календарі спеціальне місце для зображення процесів у живій природі. Це можуть бути: танення снігу, поява бруньок на деревах, цвітіння квітів, приліт пташок, дозрівання плодів, листопад тощо.

Наприкінці кожного місяця робіть висновки про погоду. Порахуйте, скільки було сонячних і дощових днів, відзначте, як змінювалася температура повітря. Показники погоди можна порівняти з нормами (таку інформацію ви знайдете на сайті Гідрометцентру).

8Практична робота

Заповнюй протягом двох тижнів календар погоди (зош. с. 45, завд. 1 / підр. с. 91, завд. 8).

Немає коментарів:

Дописати коментар