вівторок, 13 квітня 2021 р.

13 квітня

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

Фізична культура

 

Комплекс загальнорозви-вальних вправ: вправи для м’язів шиї.  Рухливі ігри для  відпочинку. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

Урок онлайн 12.30

  Юлія  Віталіївна Личакова запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: "Комплекс загальнорозвивальних вправ: вправи для м’язів шиї. Рухливі ігри для відпочинку. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ."

Время: 13 апр. 2021 12:30 PM Київ

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/82874914120?pwd=MmttamU1QVIrNks1S1NCOGFwczRqZz09

Идентификатор конференции: 828 7491 4120

Код доступа: 12321

2.

Математика

Властивості остачі. Розв’язання проблемної ситуації різними стратегіями.

Урок онлайн 14.10

Марина Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.

 Тема: Математика

Время: 13 апр. 2021 02:10 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/75856026892?pwd=MTdLTGhjQnowT1F0RnFTRURaQVpIdz09

Идентификатор конференции: 758 5602 6892

Код доступа: 1020

 

Домашнє завдання

Ст. 74 №482, ст. 76 №493

3.

Англійська мова

Погода.

Формування граматичних навичок.

Людмила Леонідівна Кравчук   

Завдання на блозі за посиланням

https://kravchukll.blogspot.com/p/2.html

Надія Степанівна Пашківська  Завдання на блозі за посиланням

https://nadiiapashkivska.blogspot.com/p/2_98.html

 

4.

Інформатика

Прості схеми та діаграми для представлення якісних та кількісних характеристик. Доповнення малюнка, схеми коментарем чи підписом. Експериментування з готовими та складеними моделями.  Безпечна поведінка.

Переглянути відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=tLALrrdBrlo

 

5.

«Я досліджую світ»

Норми спілкування в різних комунікативних ситуаціях (знайомі та незнайомці). Сфери спілкування. Читання текстів з різною метою. Редагування рукописного та електронного тексту. Індивідуальні враження і міркування з конкретного приводу або питання.

Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

 

Конспект уроку «Я досліджую світ»

1. Перегляд презентації “Народні прикмети”

https://youtu.be/NSdsgpewH3Y

·         Чи були прикмети, про які ви вже знали? А чи надійні вони?

·         Про які нові погодні прикмети ви дізналися?

·         Які прикмети вас здивували? Чому?

·         Про що захотілося дізнатися більше? Які прикмети хочете перевірити?

2. Онлайн-вправа “Народні прикмети про погоду”

Аби вберегти себе від неочікуваної зміни погоди, люди з давніх-давен навчилися передбачати те, що може статися, аби встигнути підготуватися. Чи знаєте ви найпопулярніші народні прикмети?

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/5/media1

3Повідомлення теми уроку

Продовжимо нашу подорож разом із жевжиками, які пропонують нам помандрувати у чарівний світ хмар. Сьогодні ми спробуємо з’ясувати, що таке хмари.

·         То що ж таке хмари?

·         Звідки вони беруться і як утворюються?

·         З яких хмар може піти дощ, а з яких — ні?

4Вправа “Розкажи”

Одного разу під час прогулянки Юрко побачив у небі хмару, схожу на слоника. Поспостерігайте і ви за хмарами. Що вони вам нагадують? Розкажіть (підр. с. 90, завд. 5).

5Проведення дослідів

·         Як ви гадаєте, звідки береться дощ?

·         А як він потрапляє у хмару?

Дослід 1.

Вмикаємо електричний чайник і тримаємо над ним тарілку. Що ми бачимо? (Тарілка стала вологою, але ж ми не наливали у неї води, вона була абсолютно сухою)

·         Звідки взялася вода на тарілочці?

Вода випаровується з чайника. Водяна пара тепліша за тарілку, на яку потрапляє, тому холоднішає і перетворюється на воду. Саме ці краплинки води ми й бачимо.

У спекотні дні дуже сильне випаровування можна спостерігати над водоймами. Головним у створенні хмар є сонце — воно і нагріває, і випаровує воду. Коли водяна пара потрапляє в холодні шари повітря, вона охолоджується й перетворюється на кристали льоду або на крапельки води. Краплинка до краплинки, і ось уже хмара стає важкою і починає йти дощ, а взимку — сніг.

Дослід 2.

Змоделюємо, як утворюються хмаринки. Візьмемо губку, побризкаємо на неї водою. Піднімаємо — вода не ллється. А тепер добре змочимо губку у воді. Піднімаємо — з неї тече вода. Так і хмаринка, поки може втримати воду – дощу немає, а коли вона стає важкою від води — йде дощ.

6Види хмар

Як ви гадаєте, з яких хмар можна чекати дощу? 

 

Хмари бувають різні. Основні види хмар — шаруваті, купчасті й перисті. Сукупність хмар, які спостерігаються на небі в певний час, називають хмарністю. Хмарність — важливий показник погоди.


Шаруваті хмари розташовуються низько, на висоті від 200 м до 2 км. Вони складаються з крапельок води і являють собою сірий однорідний хмарний шар, що нагадує туман. Ці хмари щільною завісою вкривають небо, іноді “ховаючи” верхні поверхи висотних будинків. Зазвичай вони приносять дрібний дощ або сніг, причому дощ може йти протягом декількох годин.


Купчасті хмари формуються трохи вище, ніж шаруваті, на висоті 2-5 км, вони можуть складатися і з крапель води, і з кристаликів льоду. Ці яскраво-білі хмари схожі на величезні вежі, куполи, гори, казкові замки. Якщо ви будете довго дивитися на них, то помітите, що форма цих хмар постійно змінюється.

За певних умов купчасті й шаруваті хмари раптом стають похмурими, темними і перетворюються на дощові. Купчасто-дощові хмари можуть принести грози і зливи, а шарувато-дощові хмари зазвичай дають затяжні опади.


Перисті хмари утворюються на висоті 5-14 км. Вони схожі на довгі нитки, грядки або пір’я і складаються з кристалів льоду. Вони ніколи не дають опадів, які сягають землі. Тому, якщо ви бачите такі хмари, це ознака гарної, але прохолодної погоди.

·         Подивіться у вікно. Хмари якого виду ви бачите? Про що можете розповісти, спостерігаючи за хмарами?

7Вправа “Якими бувають хмаринки”

Порівняйте і впорядкуйте хмарини.

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema8/lessons/6/media1

8Вправа “Народні прикмети”

Прочитайте і запам’ятайте народні прикмети. За можливості перевірте їх.

·         Збіглися хмари в одну купу — буде негода.

·         Змінюють хмари колір — на дощ.

·         Коли чорні хмари низько, негода буде тривалою.

·         Хмари високо — день буде гарний.

·         Хмари біжать проти вітру — буде дощ.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар