четвер, 18 березня 2021 р.

19 березня

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

«Я досліджую світ»

Адресат, мета, ситуація. Орфограми, пунктограми, правила слововживання та словозміни (у межах вивченого). Словники як довідкове джерело зі слововживанням та правопису (тлумачний, орфографічний).  Редагування рукописного  та електронного тексту.

Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

 

2.

Математика

Множення трицифрового числа на одноцифрове і одноцифрового – на трицифрове. Розв’язання проблемної ситуації різними способами.

Урок онлайн 13.00

Марина Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.

 Тема: Математика

Время: 19 мар. 2021 01:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/74175814040?pwd=WEhyTG81ZzZIcDlXRGZKVzhjNGl0dz09

Идентификатор конференции: 741 7581 4040

Код доступа: 1020

 

3.

Українська мова

Пошук у тексті зразків  відповідних мовних явищ:  спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ. Робота з лексичним значенням слова. Висловлення власної думки у письмовій формі.  Перевірка орфограм зручним способом.

Урок онлайн 14.00

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: Українська мова

Время: 19 мар. 2021 02:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/79904924095?pwd=VDliV3BMZ25oTVVZdlVrTWhmWHJKdz09

Идентификатор конференции: 799 0492 4095

Код доступа: 1020

4.

Фізична культура

 

Поняття про види легкої атлетики. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Біг: із зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом, «човниковий» біг 4х9 м.   Рухливі ігри з предметами для активного відпочинку. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

Урок онлайн 15.00

  Юлія  Віталіївна Личакова запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: Фізкультура 3-Б

Время: 19 мар. 2021 03:00 PM Киев

 

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/83675814341?pwd=ZDNxUk5mVXBteStwMFZaZHFHMXZlZz09

Идентификатор конференции: 836 7581 4341

Код доступа: 12321

5.

Образотворче мистецтво

 

Ознайомлення з видами орнаментів за змістом (рослинний, геометричний) та застосуванням (стрічковий, розетка) малювання графічними та живописними матеріалами. Дотримання охайності та правил техніки безпеки. Презентація власних (колективних) творчих досягнень.

Попрацюємо разом з паном Олівцем та пані Фарбою

https://video.novashkola.ua/3-klas/obrazotvorche-mistectvo-3-klas/urok-26/

 

6.

«Я досліджую світ»

Безпечна поведінка в природі. Правила безпечної поведінки з бездомними тваринами.

Взаємодія з іншими для досягнення спільних цілей. Планування послідовності дій групи для виконання завдання.  

1. Робота в зошиті, вправа «Познач»

ст.31 №1

2. Слухання вірша Г.Бойка «Як я вчора виступав»

https://youtu.be/hdzWhL87ce0

3. Робота в зошиті

ст.31 №2

4. Робота з коміксом

Підручник ст. 65

5. Робота в зошиті

Ст.31 №3

6. Перегляд відео

https://youtu.be/J9yG0EdzlrY

 

Конспект уроку «Я досліджую світ»

1Повідомлення теми уроку

Пригадайте, територією якої області ми подорожуємо.

Сьогодні разом із жевжиками ми вирушимо до головного міста Сумської області — міста Суми. Дізнаємося багато цікавого про Суми та про його унікальні місця.

2. Віртуальна подорож Сумами

Назва міста.

·         Як ви гадаєте, чому місто має таку назву?

Існує декілька версій походження назви міста.

За легендою, місто збудували за гроші, які були в торбах, знайдених козаками на березі річки. Через це на гербі Сум і зображено три сумки. Від них нібито й походить назва міста.

Дехто пов’язує назву міста Сум з українським дієсловом “сумувати” або іменником “сум”, маючи на увазі почуття переселенців, що опинилися далеко від рідних земель.

Та найвірогідніше назва Сум походить від топонімів — назв річок Сума (тепер Сумка) та Сумка (тепер Стрілка), що є частою практикою при називанні поселень. Сумка, хоча й перетворилася на струмок, і досі тече містом.

Символіка міста 

·         Розгляньте герб і прапор міста Суми. Як ви думаєте, що можуть означати кольори й символи на них?



Герб міста Суми — щит, колір його поля — срібний. На полі герба розміщено три чорні суми: дві — зверху, одна — знизу, з перев'язами та золотими ґудзиками. Своєю формою вони нагадують сумки, які носили козаки Сумського полку. Чорний колір означає обережність, мудрість.

Прапор міста Суми — квадратне полотнище смарагдового кольору, в центрі якого розташований герб міста. На цьому гербі зображено срібний щит з трьома чорними мисливськими сумками, поясом та золотими ґудзиками.

Перегляд відео “Суми. Край пригод. 8 випуск”.

https://youtu.be/vhHm4sExS9I

·         Що ви дізналися про місто Суми?

·         Яка інформація вас зацікавила / здивувала?

·         Чи захотілося побувати в цьому місті? Куди саме ви вирушили б?

3Вправа “Визнач час”

Візитівка міста Суми — альтанка з різьбленого дерева, збудована без жодного цвяха. У святкові дні в альтанці чи біля неї грають духові оркестри. Час початку концерту — чверть на одинадцяту. Який годинник показує цей час? (підр. с. 64, завд. 6).

4Перегляд відео “Неймовірні факти з історії цвяхів”

https://youtu.be/japBQlSL5-Q

·         Що нового ви дізналися про таку звичайну і буденну річ?

·         Які факти вас вразили / здивували?

·         Яка інформація була для вас несподіваною? Чому?

5Вправа “Порахуй”

Олеся утворила із цвяхів таку фігуру. Скільки трикутників зображено? (підр. с. 64, завд. 9).

6Вправа “Два приклади”

Які ще незвичні способи використання цвяхів ви знаєте? Наведіть два приклади (підр. с. 64, завд. 8).

Цікава інформація 

"Картини із цвяхів"

За допомогою цвяхів можна не тільки будувати і лікувати, а й … малювати картини. Так роблять, наприклад, Маркус Левін і Кумі Ямашита. Маркус, вбиваючи у дерев’яну плиту до 15 тисяч цвяхів, створює кольорові переходи і гру світла й тіні. На одну таку картину він витрачає до двох місяців.





А Кумі працює з дрібними цвяшками, обплітаючи їх чорною ниткою.



7Гра “Веселі цвяхи”

Пограйте в настільну гру “Веселі цвяхи”. Для цього закріпіть цвяшки на пінопластовій або корковій панелі. Позмагайтеся, хто з’єднає всі цвяхи найкоротшою ниткою (підр. с. 64, завд. 7).

Немає коментарів:

Дописати коментар