середа, 17 березня 2021 р.

18 березня

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

«Я досліджую світ»

Геометричні фігури у фігурах складної конфігурації, предметах навколишнього середовища, малюнках (знаходження, визначення класифікація, порівняння).

Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

 

2.

Математика

Множення виду 24 3,

240 3, 204 3, 4 23,

4 230, 4 203. Розв’язання задач.

Урок онлайн 14.00

Марина Козіцька запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.

Тема: Математика

Время: 18 мар. 2021 02:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/75209820695?pwd=cDRDS09sN2krNDZMN2o3QzQ5NlMvZz09

Идентификатор конференции: 752 0982 0695

Код доступа: 1020

Домашнє завдання

С. 52 № 337; 344; 345

3.

Фізична культура

 

Поняття про види легкої атлетики. Комплекс загальнорозвивальних вправ. Біг: з різних вихідних положень, із подоланням перешкод. Рухливі ігри для активного відпочинку. Правила безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор.

Сьогодні урок проводимо за цим відео. Не забувайте відновлювати дихання та відпочивати! Якщо відчуваєте що важко виконувати зменшуйте кількість виконання  вправи.

Гарного уроку та міцного здоров’я!

https://youtu.be/leYx9E3RPcM

 

4.

Англійська мова

 

Континенти.

Формування сприймання на слух.

Урок онлайн 14.00

Людмила Кравчук запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.

Тема: 3-B  English (Кравчук Л.Л.)

Время: 18 мар. 2021 13:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2353564385?pwd=NW5pak16MFNaeGRPZzUvMjFhbkY1QT09

 

Идентификатор конференции: 235 356 4385

Код доступа: 1111

 

Надія Пашківська запрошує вас на заплановану конференцію: Zoom.

Тема: English (3-Б)

Время: 18 мар. 2021 13:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/7719528694?pwd=NzhRWmdHMVN0NkxFb3NyM3crSFpZdz09

Идентификатор конференции: 771 952 8694

Код доступа: 54321

 

5.

Українська мова

Виразне читання творів. Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ. Вибір із даних дієслів тих, що найвиразніше передають думку, відповідають меті й типу висловлювання. Вибіркове читання. Перевірка орфограм зручним способом. Взаємоперевірка/ самоперевірка.

Урок онлайн 15.00

 Марина Козіцька  запрошує вас на заплановану конференцію : Zoom.

Тема: Українська мова

Время: 18 мар. 2021 03:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/71134577419?pwd=OVdWdVlFdHZLZzAxbkhLR2R3cVRNdz09

Идентификатор конференции: 711 3457 7419

Код доступа: 1020

Домашнє завдання

Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=GdYM9PgUlis&t=97s

 

ст.66 впр.138 № 3

 

Конспект уроку «Я досліджую світ»

1Перегляд презентації “7 природних чудес Сумщини”

Пригадайте, якою областю ми подорожуємо разом із жевжиками. Які дива в ній ми вже бачили? Дізнайтеся про 7 природних чудес Сумщини.

https://youtu.be/-ZU7S9QLjEQ

·         Чи були у відео вже відомі вам факти?

·         Які чудеса Сумщини вас зацікавили? Чому?

·         Які місцевості Сумщини захотілося відвідати?

2Повідомлення теми

Вправа “Розкодуй”.

За допомогою коду розшифруйте і прочитайте слово, записане в таблиці.

Код: 2б, 3а, 1в, 4в, 2б.

·         Яке слово утворилося?

·         Чи здогадалися, куди саме ми з вами вирушимо?

Мандруючи Сумщиною, побуваємо на Шелехівському озері й дізнаємося, у чому його унікальність.

3Вправа “Перевір”

Сумщина — мальовничий край. Василь довідався, що на її території є найстаріше в Україні озеро. Хлопчик вирішив відшукати в інтернеті інформацію про цю водойму. Які ключові слова стануть у пригоді? Перевірте свої припущення (підр. с. 62, завд. 1).

4. Перегляд відео “Відеомандрівка до Шелехівського озера”

https://youtu.be/kV0s2nu09Ns

·         Чи сподобалося вам озеро з висоти пташиного польоту?

·         Опишіть усно свої враження. Що цікавого ви помітили?

5Вправа “Запам’ятай”

Шелехівське озеро зачарувало Василя захопливим краєвидом. Світлину водойми хлопчик вирішив зберегти на своєму комп’ютері. Скориставшись алгоритмом, розкажіть, як це зробити (підр. с. 62, завд. 2).

6Перегляд відео “Шелехівське озеро”

https://youtu.be/SwBzSCLl-qk

Цікава інформація

Найдавніше озеро Україні розташоване на Сумщині. Це Шелехівське озеро, утворене ще за часів льодовикового періоду.

З висоти пташиного польоту озеро нагадує розігнуту підкову із “зеленою цяткою” острівця посередині. На берегах ростуть берези, верби, вільхи, ожина, малина. Площа озера невелика — лише 7 гектарів.

Вода в ньому чиста, прозора та дуже холодна. У лісі, що поряд, ростуть дуби, груші, клени, акації та сосни. Північний берег озера, до якого пробиваються численні джерела, називають Гузирем. За невеликим ярком — залишки садиби поміщиків Селихівських, з якими пов'язують назву озера. Сотник Селехівський з’явився в цих краях в середині XVII століття разом із козаками-переселенцями з Правобережжя.

За переказами старожилів, місцева джерельна вода допомагає від багатьох недуг і додає неабиякої сили туристам під час подорожей.

У цих місцях можна побачити стежки, якими ходять дикі кабани, бобри створюють загати, які регулюють рівень озера. В озері багато риби: окуні, щуки, линки, карасі та в’юни. Можна порибалити поплавковою вудкою.

7Вправа “Поєднай”

Пригадайте цікаві факти про Шелехівське озеро. Поєднайте числа з відповідними характеристиками.

https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema7/lessons/6/media1

8Вправа “Об’єднай і поясни”

Дістатися до Шелехівського озера вкрай важко, адже воно оточене густим лісом. Об’єднайте рослини лісу в групи, зафарбувавши кружечки біля них відповідними кольорами. Поясніть, за якими ознаками ви це зробили (зош. с. 30, завд. 1 / підр. с. 63, завд. 3).

9Вправа “Дай пораду”

Йдучи лісом до Шелехівського озера, Василь промочив ноги й перевзувся. Проте мокрі черевики незручно нести в руках, та й у рюкзак із чистими й сухими речами не покладеш. Порадьте, що робити в такій ситуації (підр. с. 63, завд. 4).

10Вправа “Продовж речення”

Дорогою до озера можна зустріти різних диких тварин, зокрема — небезпечних гадюк. Навесні їх особливо багато. Як ви гадаєте, чому? (зош. с. 30, завд. 2 / підр. с. 63, завд. 5).

11Читання з позначками

Прочитайте текст. Біля кожного факту поставте відповідний знак (зош. с. 30, завд. 3).

Цікава інформація

Відомо, що гадюка — отруйна змія. Усі ми чули історії про те, як ці змії на когось нападали. Як хтось утікав, а гадюка повзла за ним і намагалися вкусити, злісно сичала й мало не кричала від люті. Звісно, це вигадки.

Справді, отрута гадюки може призвести до смерті після укусу, але такі випадки трапляються дуже рідко. Якщо порівняти з осами і бджолами, то тяжкі наслідки від їхніх укусів проявляються значно частіше, бо в укушеного може бути алергія.

Зміїна отрута виробляється у спеціальних залозах над зубами й через них впорскується в тіло жертви, як ліки через шприц. Отрута для гадюки — засіб для полювання, те саме, що риболовні гачки для рибалки.

Змії полюють на мишей, ящірок, пташок та іншу дрібноту. Жодна гадюка й не мріє напасти на людину, бо не може її з’їсти. А свою отруту використовує ощадливо, бо на її вироблення витрачає багато часу. Якщо гадюка помітила вас, то відразу ж спробує втекти й заховатися. Якщо ви на неї наступили чи накинулися з палкою, змія, певно, вкусить, обороняючи своє життя.

12Перегляд відео “Які види змій найчастіше трапляються в Україні”

https://youtu.be/6bHP7CmDfaU

 

Немає коментарів:

Дописати коментар