вівторок, 19 січня 2021 р.

Середа, 20 січня

 

№ з/п

Предмет

Теоретичний матеріал

Практичні завдання

1.

«Я досліджую світ»

 Людина в природі. Опитування: вплив діяльності людини на природу (на матеріалі своєї місцевості).

Опрацювати матеріал уроку за

конспектом.

 

2.

Англійська  мова

Мій будинок.

Формування усного продукування .                           

Урок онлайн 14.00

Людмила Леонідівна Кравчук   

приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: 3-Б English (Кравчук Л.Л.)

Время: 20 янв. 2021 02:00 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/2353564385?pwd=NW5pak16MFNaeGRPZzUvMjFhbkY1QT09

Идентификатор конференции: 235 356 4385

Код доступа: 1111

Урок онлайн 14.00

Надія Степанівна Пашківська  

Надія Пашківська приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: English (3-Б)

Время: 20 янв. 2021 14:00 Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/7719528694?pwd=NzhRWmdHMVN0NkxFb3NyM3crSFpZdz09

Идентификатор конференции: 771 952 8694

Код доступа: 54321

3.

Музичне мистецтво

 

Мандрівка у світ фантастики (продовження)                           

Урок онлайн 14.50

Ольга Мельник  

приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Музичне мистецтво 3-Б

Время: 20 янв. 2021 02:50 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/5640889766?pwd=jKUbRdSTDJ08wU07K6eLduhRFz1tew

Идентификатор конференции: 564 088 9766

Код доступа: 945749

4.

Математика

 

Додавання і віднімання багатоцифрових круглих чисел виду 380+120; 500-340 зручним способом. Складання запитання задачі за схемою розв’язування.

1. Працюємо усно

ст. 9 № 37

2. Виконати обчислення у збірнику «3000 завдань»

ст. 27

2. Домашнє завдання

ст. 9 № 38, ст.10 № 43, 44

5.

Українська мова

Слухання/читання уривку з книги. Оцінювання  мотивів поведінки, причин переживань та емоцій персонажів, стосунки між персонажами з позиції власного досвіду. Спостереження і добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови, розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в реченні та за граматичним і словниковим зв’язками з іншими словами. Створення власного висловлювання. Перевірка орфограм  зручним способом.

1.  Урок онлайн 15.40

 Марина Козіцька приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Українська мова

Время: 20 янв. 2021 03:40 PM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/77637342058?pwd=L0o1ZHdyNGUvMy9tS2U4RlFLek13Zz09

Идентификатор конференции: 776 3734 2058

Код доступа: 1020

2.  Домашнє завдання

Ст.19 впр 29 (читати),

Ст. 21 правило,

Ст. 22 впр.33

Конспект уроку «Я досліджую світ»

1. Вправа «Здогадайся»

·         Прочитайте вірш-загадку. Хто герой цього вірша?

·         Які слова допомогли вам відгадати загадку?

·         Підкресліть кольоровими олівцями, що він може робити.

2. Повідомлення теми уроку

Щодня ми відчуваємо на собі його силу. Нам важливо знати, північний він чи південний, теплий чи холодний, сильний чи помірний. Сьогодні ми продовжимо говорити про вітер. Дізнаємося, які бувають вітри та чи вміє вітер співати.

3. Вправа «Розглянь і поясни»

Розгляньте світлини та назвіть ознаки, за якими можна визначити напрям вітру.

 


4. Вправа «Прочитай і дай відповідь»

Прочитайте текст.

Знайдіть відповіді на запитання:

1.   Які бувають вітри?

2.   Про які характерні ознаки вітру ви дізналися?

3.   Чи є щось спільне між ураганом і смерчем?

4.   Чим відрізняються одне від одного ураган і смерч?

5.   Що таке хамсин?

6.   Чи правда, що вітер — головний архітектор химерних скель?

5. Вправа «Добре - погано»

Розпізнайте, на яких світлинах дія вітру для людини й природи є позитивною, а на яких — негативною. Прокоментуйте побачене.

https://learningapps.org/watch?v=pfojpipyt21

6. Мовна вправи

Відновіть прислів’я та поясніть його зміст (підр. с. 12, завд. 10).

6. Слухаємо голоси вітру

Досліджуємо разом (підр. с. 14-15).

·         Розгляньте комікс. Що нового ви дізналися про вітер?

·         Чи захотілося вам створити й почути голоси вітру?

Проведіть дослідження за алгоритмом у підручнику і запишіть інформацію про виконане дослідження у картку (зош. с. 8, завд. 1).

Духові народні інструменти (підр. с. 15).

·         Розгляньте зображення українських народних духових інструментів. Поміркуйте, які з них використовують для передавання сигналів, а які — для створення мелодій.

·         Прочитайте інформацію про найдовший у світі духовий музичний інструмент.

·         Які факти про трембіту ви запам’ятали?

7. Перегляд відео “19 українських народних інструментів”.

Послухайте, як звучать народні інструменти.

https://www.youtube.com/watch?v=tzg5sthDA30

·         Звуки яких інструментів ви почули?

·         Звук якого інструмента нагадав вам голос вітру?

8. Вправа “З’єднай” (зош. с. 8, завд. 2).

З’єднайте назви музичних інструментів з їхніми зображеннями.

9. Підсумок уроку

Перевірте, чи уважними ви були під час уроку.

https://learningapps.org/watch?v=pv7veza6221

 

Немає коментарів:

Дописати коментар