№ з/п |
Предмет |
Теоретичний
матеріал |
Практичні
завдання |
1. |
Фізкультура |
Комплекс
вправ для розвитку фізичних якостей. Рухливі ігри для активного відпочинку. Правила
безпечної поведінки під час виконання фізичних вправ та ігор. |
Комплекс
вправ для розвитку фізичних якостей. https://www.youtube.com/watch?v=L8N45yKx2Ww |
2. |
Математика |
Письмове
віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в кількох
розрядах. Розв’язування задач за допомогою плана. |
Урок онлайн 13.00 Марина Козіцька
приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема:
Математика Время: 16
февр. 2021 01:00 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/79833157746?pwd=Ty9rakxvNDFmMkUwU3NncXpEMFJ4dz09 Идентификатор
конференции: 798 3315 7746 Код доступа:
1020 2. Домашнє завдання Ст. 34 № 205,
207 |
3. |
Англійська мова |
Мій ланчбокс. Формування
навичок писемної взаємодії. |
Повторити
вивчені слова з попередніх уроків. |
4. |
Інформатика |
Доповнення текстів зображеннями. Приватна та публічна
інформації. Авторське право. Безпека в інформаційному суспільстві. |
Переглянути
навчальний матеріал за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=b0xorBTSRZA https://www.youtube.com/watch?v=eaNzWEnvIBM |
5. |
«Я досліджую світ» |
Уявлення про
ситуацію міжособистісного спілкування. Позиція мовця. Мета і цільова
аудиторія. Зіставлення інформації з різних джерел. Правдива і неправдива
інформація. |
Опрацювати
матеріал уроку за конспектом. Марина Козіцька
приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom. Тема: Я
досліджую світ Время: 16
февр. 2021 02:00 PM Киев Подключиться
к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/77418320616?pwd=SjFzYU1BK2ZUM0ZHQnVIOWdYMEdhdz09 Идентификатор
конференции: 774 1832 0616 Код доступа:
1020 |
Конспект
уроку «Я досліджую світ» 1. Вправа “Відгадай” У землі ховається, 2. Повідомлення теми уроку Так, це глина. Сьогодні ми поговоримо
про цей чарівний матеріал і про один із видів
декоративно-прикладного мистецтва — гончарство. Це старовинне
й неймовірно цікаве мистецтво, яким надзвичайно вправно володіють,
зокрема, гончарі Полтавщини, а саме — Опішні. Побуваємо
в Опішні й дізнаємося, як виготовляють глиняний посуд. 3. Робота з текстом ·
Ліпити з глини люди в Україні почали з
давніх-давен. Розквіту гончарства сприяла наявність у надрах українських
земель високоякісних червоних, червонобурих і світло-сірих глин. Адже глина —
один із найпоширеніших природних матеріалів на території нашої країни. ·
Гончарство — це мистецтво обробки глини та
виготовлення з неї різноманітних виробів — посуду, іграшок, прикрас,
сувенірів, а також цегли, кахлів тощо. Кераміка (від грецького слова
“керамос”, що в перекладі означає глина). ·
Грудка гончарної глини, вода та кілька рухів рук
гончаря, і виникає справжнє диво — з безформної маси глини народжується
чарівний виріб. Чого б не торкнулися вмілі руки майстрів — усе сповнюється
життям. Щойно вогонь зробить виріб із крихкої глини стійким і каменеподібним,
починається розписування. ·
Їсти з
керамічного посуду, як свідчить тисячолітній досвід, дуже корисно. Він не
псує смаку їжі (на відміну металевого та пластмасового). Гаряча страва в
глиняному посуді довго зберігає тепло, а холодна — холод. При смаженні страва
не пригорає. 4. Перегляд відео “Мандруємо вдома. Опішня” В Україні є два відомі центри
кераміки — це селища Опішня та Косів. Вироби
із цих гончарських центрів мають спільні риси, але водночас
і важливі відмінності. Славнозвісний опішнянський посуд вирізняється
плетивом мальованого рослинного орнаменту. Елементами опішнянського розпису
є ягоди, листя, декоративні квіти, метелики, кривулини, рисочки,
крапочки тощо. Опішня славиться також декоративною скульптурою
та дитячою іграшкою. ·
Що ви дізналися про Опішню? ·
Чим зацікавила
вас ця місцевість? ·
Які факти здивували / зацікавили? ·
Чи захотілося побувати в цьому
селищі? Де саме? Перегляньте відео та запам’ятайте,
у якій послідовності відбувається процес створення глиняного посуду. ·
Якими фактами ви доповнили свої знання
про Опішню, гончарство? ·
Як ви гадаєте, чи легка
праця гончаря? Чому? 6. Вправа “Пригадай назву посуду” Куманець — фігурна
посудина для напоїв. Макітра —
конусоподібний посуд для сходження тіста, перетирання маку макогоном
або подрібнення інших харчових продуктів. Глечик — посудина
із широким горлечком для рідини. Полумисок — різновид
столового посуду, що має вигляд неглибокої миски або глибокої
тарілки. Допоможіть жевжикам дізнатися,
як називають ці предмети побуту. https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/15/media1 ·
Поміркуйте, який посуд для чого
потрібен. |
Немає коментарів:
Дописати коментар