№ з/п |
Предмет |
Теоретичний матеріал |
Практичні завдання |
1. |
«Я
досліджую світ» |
Основні групи тварин. Пошук і здобуття інформації природничого змісту.
Фіксація результатів. Робота з інформацією. |
1. Опрацювати матеріал уроку за конспектом. 2. Виконати завдання у зошиті ст.20 |
2. |
Математика |
Письмове
віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах.
Перевірка правильності обчислень. Складання і розв’язування задач. |
1. Урок онлайн 13.30 Марина Козіцька приглашает вас на запланированную конференцию:
Zoom. Тема: Математика Время: 15 февр. 2021 01:30 PM Киев Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/72048715451?pwd=ZTZQUUVMZGtFRUEzalkxS2t3dmNJZz09 Идентификатор конференции: 720 4871 5451 Код доступа: 1020 2. Домашнє завдання Ст. 32 №195, 196 |
3. |
Українська
мова |
Робота з
певною інформацією. Читання текстів з метою виокремлення певної інформації. Науково-популярні
тексти. Мета, тема, головна думка. Змінювання прикметників за числами. Запис слів
під диктування.
|
1. Урок онлайн 14.30 Марина Козіцька приглашает вас на запланированную конференцию:
Zoom. Тема: Українська мова Время: 15 февр. 2021 02:30 PM Киев Подключиться к конференции Zoom https://us04web.zoom.us/j/78138134687?pwd=NWprY3Zqa3h0ZW9NZU1RSjFCRUYrQT09 Идентификатор конференции: 781 3813 4687 Код доступа: 1020 |
4. |
Українська
мова |
Слухання/читання тексту. Обговорення та редагування
тексту. Змінювання прикметників за родами. Створення власного висловлювання
на задану тему. |
1. Щоденні 5. Читання для себе ст.46 № 88 2. Розуміння прочитаного ст. 48 № 89 2. Домашнє завдання ст.45 вивчити
правило ст. 46 впр.87 |
5. |
«Я
досліджую світ» |
Виготовлення
та оздоблення виробу за інструкцією із різних конструкційних матеріалів. Безпечні прийоми
праці під час застосування інструментів та пристосувань. Економне
використання матеріалів. Презентація власної діяльності. |
Працюємо за
матеріалом альбома-посібника «Маленький
трудівничок» (ст.62) 1. Відгадати
загадку від Черепашки. 2. Ознайомитися з
послідовністю виконання роботи. 3. Повторити
правила безпеки роботи з інструментами та
пристосуваннями (форзац альбома). 4. Виготовити
жабенятко. 5. Презентувати
свою роботу. |
Конспект уроку «Я досліджую світ» 1. Виконайте вправу “Етикет вітання” https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema6/lessons/13/media1 2 Вправа “Збери
прислів’я” Що спільного в цих прислів’їв? Про що в них згадується? 3. Робота за схемою Окрім землеробства та скотарства, українці займалися
різними ремеслами й промислами. Українські ремісники виявляли неабиякі творчі
здібності, виготовляючи різноманітні вироби. Розгляньте малюнок-схему і скажіть, які види народних
ремесел і художніх промислів ви побачили. · Чи є серед них знайомі вам? Які? Що ви про них знаєте? 4. Тема уроку З давніх-давен українські народні майстри передають із
покоління в покоління таємниці свого ремесла. Недарма мистецтво нашого народу
визнано одним із найбагатших у світі. Ми продовжуємо
подорож Полтавщиною і завітаємо до унікального містечка, дізнаємося, чим воно
унікальне та чим може нас здивувати. 5. Вправа «Збери слово» Прочитайте слово за
стрілочками Що у вас вийшло? Як гадаєте, чому саме це слово загадали жевжики? Здавна це селище було
одним із центрів ткацтва, килимарства та вишивки, роботи місцевих майстрів
відомі по всій Україні. Та особливо цінуються вироби з овечої вовни. Місцеві
жителі навіть бачили естафету Олімпійського вогню. Усе це про унікальну
Решетилівку. Отже, ми вирушаємо до
решетилівських майстрів. 6. Перегляд відео «Мандруємо вдома: Решетилівка» Що ви дізналися про
це унікальне місце? Чим славиться
Решетилівка? Що вас здивувало /
зацікавило? Про що захотіли
дізнатися більше? 7. Килимкова математика Решетилівські килими
ручної роботи відомі в усьому світі. Вони створені в особливій техніці — без
вузликів, а малюнок “читається” однаково з обох боків. За один робочий день
майстриня може виткати не більше 10 см полотна. Скільки часу знадобиться для
виготовлення килима довжиною 2 метри? (підр. с. 38, завд. 7). 8. Вправа «Утвори числа» На килимку Жанна
виклала картки з цифрами 1, 2, 3 і попросила свою подругу Руслану утворити з
них усі можливі трицифрові числа. Ось як це зробила дівчинка: 123, 132, 213,
231, 312, 321. Утворіть трицифрові
числа з цифр 8, 9, 7. Запишіть усі можливі варіанти (підр. с. 39, завд. 9 /
зош. с. 20, завд. 3). 9. Перегляд відео “Полтавська
майстриня відродила славу решетилівських килимів” ·
Що нового ви дізналися
про створення килимів? ·
Як ви гадаєте, чи легко
ткати килими? |
Немає коментарів:
Дописати коментар