неділя, 27 березня 2016 р.

Ми за здоровий спосіб життя

Дуже важливо дбати та піклуватися про своє здоров’я. Учні нашого класу створили свою абетку здоров’я. Дякуємо за оформлення матеріалів родині Таужнянського Тимофія.



Як діти уявляють Планету Здоров'я можна дізнатися з їх малюнків.



А Сметанська Анастасія представила свого незвичайного Веселунчика - Здоровунчика.





Деякі учні представили свої віршовані роботи




*   *   *
Планета «Здоров’я» - повірте, існує!
Там люди здорові і радісні всі.
Там чисте повітря, і води прозорі,
Багато насаджень, і квітів й садів.

Намагатись потрібно, здоровими бути,
З природою нашою в гармонії жити.
Черпати ту користь, щоб дужими стати,
Хвороби від себе вмить відганяти.

Потрібно, малята, це все пам’ятати,
З дитинства здоров’я своє шанувати.
Коли зрозумієш ти істину цю –
Тоді опануєш і мудрість земну!

Планета існує – вона не далеко!
Лиш варто оглянути все навкруги.
Щоденно працюй над собою сумлінно
Та  зміни на краще прийдуть назавжди.

І стане планета наша прекрасна!
І стане планета такою ось – ця.
Планета «Здоров’я» - це наша планета,
 І назва у неї прекрасна – Земля!

           Щербаков Владислав   

*   *   *
У кожної людини є життя!
Її здоров'я - це нитка головна.
Найбільша цінність у кожної людини,
Великий скарб для кожної родини! 

Здоров'я є і світ чудовий нині!
І ти ідеш щасливо до мети.
 Тоді є щастя, радість, диво,
Краса у крапельці роси!

Завжди було і є на цьому світі,
Здоров'я є і буде головним!
За гроші не можливо відновити-
Розірвані ці ниточки людей!
Бричок Станіслав
*   *   *
Щоб здоров’я добре мати
Треба працю поважати.
З фізкультурою дружити,
Вміти плавати, стрибати,
М’ячем добре володіти.
В ліс із друзями ходити.
Спорт – це сила, це здоров’я!  
                Гончарук Анна


*   *   *
Щоб міцне здоров’я мати,
Треба добре-добре знати
Дітям правила прості
А за містом–золоті!

Щоб нічого не боліло,
Полюбити треба мило!
Часто й чисто руки мити
Та охайному ходити.

Щоб здорові зубки мати,
Слід про них щоденно дбати:
Чистить, ротик полоскати
І твердого не кусати.

Овочі та фрукти мити.
Щоб ніколи не хворіти.
Бо мікроби щохвилини
Так і липнуть до людини!

Та й волосся причесати,
Щоб красивий вигляд мати.
А в кишені кожну днинку
Носову носи хустинку.

Щоб здоровим довго жити,
Воду слід усім любити,
Мило, пасту, гребінець –
Будеш справжній молодець!
Троян Єлизавета
















       

Немає коментарів:

Дописати коментар