1. Аудіоказка Василя Сухомлинського “Пурпурова квітка”
Запитання після прослуховування:
·
Яка квітка
народилася посеред ночі?
·
Як ви зрозуміли,
чому краплина роси, що впала на троянду, теж стала пурпуровою?
·
Чого
чекала троянда?
·
Чи справдилися
її очікування? Чому?
·
Що пояснила
троянді квітка каштану?
·
Чи погоджуєтеся
ви зі словами квітки каштану?
·
Чого
нас навчає це оповідання?
·
Продовжте
речення: “Я зрозумів / зрозуміла, що…”.
2 Повідомлення
теми уроку
Як у природі
кожна квітка гарна по-своєму, так і кожна людина неповторна. Сьогодні
ми поговоримо про неповторність людини, дізнаємося більше одне
про одного та про самих себе.
3. Хмара слів
Розгляньте
хмару слів із назвами рис характеру (зош. с. 57, завд. 1).
·
Які риси
характеру притаманні вам? Обведіть їх.
·
Які ще риси
ви додали б до хмари? Чому саме ці?
4. Вправа “Напиши”
У чому ваша неповторність? Напишіть
про це (зош. с. 57, завд. 2).
5. Вправа “Оціни”
Оцініть свою унікальність (зош. с. 57, завд. 3).
6. Віртуальна подорож до Хотинської фортеці
Перегляд
відео “Хотинська фортеця з висоти пташиного польоту”.
Сьогодні ми продовжили мандрівку
Чернівецькою областю. Побували в унікальній старовинній Хотинській фортеці
та і дізнаємося, чим же вона славиться.
Жевжики
довідалися, що в Чернівецькій області є Хотинська фортеця.
Її збудували понад 700 років тому. Нині цю історичну пам’ятку
вважають одним із семи чудес України (підр. с. 122, завд. 1).
7. Читання з розумінням
Прочитайте
цікаві факти про Хотинську фортецю.
8. Вправа “Вірю — не вірю”
https://svitdovkola.org/metodic/ik3/tema9/lessons/6/media1
9. Математичні завдання
У Хотинській
фортеці знімають історичні фільми та організовують фестивалі. Дізнавшись
про це, Юрко попросив тітку Орисю поїхати
з ним до Хотина. Вона працює вчителькою математики,
а хлопчик захоплюється логічними задачами. В автобусі тітка
запропонувала Юркові виконати завдання. Спробуйте і ви впоратися
з ними (підр. с. 122, завд. 2).
Немає коментарів:
Дописати коментар